Tuesday, September 10, 2019

Kukuhkan Organisasi Dengan Membina Hubungan Kuat Bersama Allah. - S/Zailah.

 

Siti Zailah suntik taujihat perjuangan Muslimat PP
NIBONG TEBAL: Muslimat PAS Negeri Pulau Pinang telah mengadakan majlis bersama Ketua Muslimat PAS Negeri Kelantan, Ustazah Siti Zailah Mohd Yusoff di Tahfiz Manhal, Simpang Ampat, di sini kelmarin.
Ianya turut disertai oleh Ahli-ahli Jawatankuasa Harian Muslimat PAS Kawasan-kawasan seluruh Pulau Pinang bermula dengan solat Asar berjemaah dan bacaan al-Mathurat bersama.
Ustazah Zailah yang juga Ahli Parlimen Rantau Panjang dalam taujihatnya mengingatkan peri penting usaha mengukuhkan organisasi dengan membina hubungan kuat bersama Allah.
Nasihat beliau, pandangan Allah adalah segala-galanya mengatasi pandangan manusia di mana menuntut pendukung PAS terus mara tanpa menghirau lemparan fitnah dan kata-kata negatif.
Program yang bertujuan mengerat dan meneguhkan saf Muslimat PAS Pulau Pinang itu dipimpin Ketua Muslimat PAS Pulau Pinang, Ustazah Hasanah Idrus. - HARAKAHDAILY 9/9/2019




Lihat..
Peta Tamil Eelam menunjukkan Malaysia adalah salah satu negara yang termasuk dalam tanah tuntutan mereka atas nama The Greater Tamil State.
E-Buku IH-3: Mencari Melayu/Islam Sri Lanka
Bab I: Sebelum pergi..
Bab II: Catatan Perjalanan.. Berjumpa di catatan perjalanan seterusnya..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails