Monday, March 11, 2019

Asal Dapat Bintang Di Bumi, Biar Bertelanjang!

Imej yang berkaitan
SUKAN

KUALA LUMPUR 8 Mac - Beri tumpuan kepada prospek pingat dan mulakan program dari sekarang.
Itu nasihat bekas Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara (MSN), Datuk Mazlan Ahmad jika kontinjen Malaysia tidak mahu pulang tangan kosong dari Sukan Olimpik Tokyo 2020.
Menurut Mazlan, ketika ini program MSN lebih tertumpu kepada persiapan menghadapi temasya tersebut secara umum dan tidak spesifik, sehingga beliau tidak nampak bayangan atlet yang mampu disandarkan harapan untuk meraih pingat.
“Sukan Olimpik kurang dua tahun lagi dan usaha untuk mendapatkan pingat emas pertama harus bermula sekarang jangan tunggu lama.
“Ketika ini saya lihat sukan yang mampu menyumbang pingat dalam Olimpik ialah berbasikal, terjun dan badminton.
“Semua persatuan sukan kebangsaan melibatkan tiga sukan itu harus dipanggil berbincang untuk menyenaraikan atlet yang berpotensi menyumbang pingat dalam Sukan Olimpik.
“Atlet yang mencari tempat untuk bertanding di Tokyo atau yang sudah layak tetapi peluangnya untuk memenangi pingat hampir tiada, terutama emas sewajarnya tidak dima­sukkan dalam program ini,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia.
Komen Weblog Ibnu HasyimJangan pulang 
tangan kosong... Begitu, kerajaan PH Malaysia mentarbiah rakyatnya, asal dapat 'bintang di bumi', walau rakyat bertelanjang. 'Asal dapat emas, jangan peduli halal-haram lagi'. 
Itu cara fikir otak dijajah!


Video





Bernama WebTV
YouTube - 11 Apr 2018



beritanasionalrtm rasmi
YouTube - 28 Apr 2018



beritanasionalrtm rasmi
YouTube - 10 Mac 2018

3 comments:

Anonymous said...

Aduh bang ibnu, yang belah bawaoh tu gelap laaaaaa, terangkan la semua gambar tu, posisi dah cantik tuuuuu, cer tenguk mimik muka tu, tengah sedap tu ibnu, ermm ermm aaaah ahahahhhh............lagi bang lagi bang ...... laju laju bangibnu aaaawwoooohhh.......

Anonymous said...

Biasa orang panggil posisi apa tu ek bang ibnu.............

Anonymous said...

Tu bukan muka sedap la anon 341, tu mimik wajah dlam kesakitan sbb lebai pantak pantat dia dgn batang dildo gajah, geng lebai ramai jadi ejen dildo tu, lebai mana ada batang doh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails