Friday, October 05, 2018

Ronaldo Bersama Model.. Intim Tapi Dakwa Rogol. Menapa?



SUKAN

VIDEO Cristiano Ronaldo menari bersama seorang wanita yang mendakwa dirogol bintang Juventus itu tular di media sosial. 

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro GOIH, ComM, merupakan seorang pemain bola sepak profesional dari Portugal yang bermain di posisi penyerang untuk kelab bola sepak Real Madrid yang berpangkalan di Sepanyol dan untuk pasukan kebangsaan Portugal.

Dalam video tersebut mereka dilihat sedang asyik menari bagaikan pasangan bercinta. Malah, rakaman yang diambil di dalam sebuah kelab malam di Palms Casino Resort, lokasi penginapan Ronaldo menunjukkan pemain berusia pemain berusia 33 tahun itu dan Kathryn Mayorga berbual mesra.

Pada minit kedua, video yang diambil menggunakan telefon bimbit itu memperlihatkan, pasangan tersebut ketawa sambil berpelukan di ruang VIP.

Pada suatu ketika, Ronaldo dilihat bersandar dan mencangkung di depan model tersebut sebelum mereka menari bersama. Beberapa jam kemudian, Mayorga mendakwa Ronaldo melakukan serangan seksual terhadapnya di penthouse didiami pemain itu di hotel tersebut.
Menurut model berusia 34 tahun itu, insiden itu berlaku pada Jun 2009 selepas dia diajak Ronaldo ke biliknya. Dalam satu temubual bersama Der Spiegel, Mayorga mendakwa Ronaldo telah merogolnya walaupun polis Las Vegas berkata mereka menyiasat kes itu sebagai serangan seksual berbanding rogol.

Ronaldo menafikan tuduhan yang difailkan Mayorga di sebuah mahkamah di Las Vegas, Jumaat lalu dan menyifatkan ia sebagai berita palsu. Pada Isnin, polis di Sin City mengumumkan telah membuka semula siasatan serangan seksual membabitkan Ronaldo pada 2009.

Wakil Ronaldo berkata pemain tersebut akan mengambil tindakan undang-undang terhadap majalah Der Speigel yang menyiarkan temubual bersama Mayorga, Jumaat lalu.

Majalah yang berpangakalan di Jerman itu turut mendedahkan dokumen mahkamah yang difailkan pada minggu lalu yang tidak didedahkan secara umum oleh pihak berkuasa Amerika.
Pada 2010, Mayorga dilaporkan sudah menyelesaikan kes itu diluar mahkamah dengan Ronaldo membabitkan bayaran sebanyak 288,000 pound sterling agar insiden tersebut tidak didedahkan kepada umum.

Polis Las Vegas mengesahkan kepada The Mirror bahawa mereka menyiasat aduan dibuat pada Jun 2009 tetapi tiada suspek bagi kes itu apabila ia difailkan.

"Pada waktu laporan itu diterima, mangsa tidak menyediakan detektif lokasi insiden atau lakaran wajah suspek.
"Pada September 2018, kes dibuka semula dan detektif kami membuat siasatan susulan terhadap maklumat yang diberika," kata jurucakap polis Las Vegas.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Intim, ghairah. Maka berlakulah apa yang sepatutnya berlaku, apabila seorang lelaki, perempuan bukan muhrim, dan iblis ada bersama-sama. Mustahil tidak berlaku, kalau sudah masuk perangkap tersebut.

Inilah taktik dan strategi Iblis menjajah pemikiran manusia. Tektik dan strategi kerajaan sekular mencabut peraturan bermoral dan bertamadun seperti peraturan Islam yang indah contohnya, dari kehidupan rakyat sesebuah negara. Mereka paksakan budaya barat yang hancur biadab tidak bertamadun kepada rakyat negara umat Islam.

Inilah yang sedang berlaku, dan akan terus berlaku, kalau kerajaan Malaysia pimpinan PH tidak meletakkan Islam sebagai asas tadbiran negara. Na'auzubillahi minzalik!
Hasil carian imej untuk renaldo bola sepak

25 comments:

Anonymous said...

hahaha... bab sex ni berlaku dimana2 ibnu. kt tahfiz tu yg sgt islam pun byk berlaku.

kote tu bukan kenal hukum. serban atas kepala pun dia tk perasan.

Anonymous said...

Mat saleh cedik nak cari duit..buat mabuk kunun..kemudian blackmail suruh bayar juta2...

Melayu kena tipu dgn jantan pandai buang anak aje...

Anonymous said...

Kote rak ade tingan dan.mata...ade mulut aje...yg serban dan jubah dulu diterjah oleh setan ..

Anonymous said...

Puak HAMPas memang BEBAL, kalau masa PRU 14 sama2 kami Pakatan Harapan tumbangkan BN kan dah dpt majoriti mudah boleh gubal undang2 pinda perlembagaan jadikan Malaysia bergelar Negara Islam Malaysia. Now BEBAL2 HAMPas dok melalak nak negara Islam. PH sedang buat, tapi lambat sikitlah sbb BEBAL2 HAMPas tak boleh mau sokong! Maklumlah pembangkang, mana boleh sokong kerajaan.........kan lebai2 Pas BEBAL!!!!!!!!!!!

HAMPas! HAMPas! HAMPas! Babi2 MCA pun tak ingin makan!!!!!!!!

Anonymous said...

nak mansuhkan akta fake news pun tak lepas… sbb dewan negara dikuasai oleh pembangang. elok PH kuatkuasakan akta tsb ke atas penyokong pembangang sbb wakil2 mrk suka kat akta tu...

Mohammad Azren said...

Kalau Ibnu tanya MENAPA?????. Apa benda menapa tu?, bertapa dalam gua ke?. Biasa lah perempuan ibnu, masa kena jilat sampai hilang biji mata, bila dah bermudik dan terdampar ke tepian barulah meleleh air mata.Takkan BEKAS GIGOLO KARAT macam ibnu tak biasa pulak, Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Nasib baik senator umno halang hapus akta berita palsu...lokeman adam bakal jadi korban akta ini angkara senator umno....nyesal lokeman...

Anonymous said...

Inilah yang sedang berlaku, dan akan terus berlaku, kalau kerajaan Malaysia pimpinan PH tidak meletakkan Islam sebagai asas tadbiran negara. Na'auzubillahi minzalik!

Bani hasim ingat di kelantan bawah pas tak berlaku rogol..

Mohammad Azren said...

Duit dan Burit ,Lobai pun tak boleh percaya. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Itu saja geng anti Islam babi tunggang si kulup boleh komen. Carut, lucah itu yang di ajar Madey tukang beca Kit Siang.

Ha ha ha.

Anonymous said...

KELANTAN

7 dihukum kes rogol beramai-ramai di Ketereh

ADILA SHARINNI WAHID
20 JUN 2017

7 dihukum kes rogol beramai-ramai di Ketereh

Kesemua tertuduh dikawal polis keluar dari mahkamah selepas hukuman diputuskan.

A- A+ (Ubah saiz teks)
KOTA BHARU – Kelakuan kejam tujuh lelaki merogol dua remaja perempuan secara beramai-ramai di Ketereh tiga tahun lalu dibalas dengan hukuman penjara antara 18 dan 22 tahun serta enam dan 16 sebatan di mahkamah sesyen, di sini, hari ini.

Mereka ialah, Muhmed Azroel Hassan, 26; Che Azuan Che Hasan, 35; Muhamad Adib Che Harun, 20; tertuduh keempat seorang remaja berusia 17 tahun 9 bulan; Eris Che Azmi, 21; Che Muhamad Farhan Isyrif Che Mat, 21, dan Mohamad Faiz Azahan, 25

Anonymous said...

Hahaha..ko bukan reti balas.dan tangkis hujjah kerana bodooh sangat...setakat menyalak aje...

Anonymous said...

Bani hasim ...aku ade terima vedeo anak muda kelantan...satu vedeo seorang perempuan remaja bertudung isap kote jantan ...sorang tukang ambik vedeo..sorang tukang bagi arahan kecek kelate...waktu mlm

Vedeo kedua perempuan pakai baju sekoloh main dgn jantan dlm semak...kecek kelate jugok..

Aku rasa masalah sosial dan seks di kelantan dah teruk...pas gagal kerana asik berpolitik sahaja....

Salah satu punca kerana poligami yg banyak di kelantan...ibu bapak yg miskin kurang beri perhatian kpd anak...

Kalo tanye lobai pas kelantan lobai akan napikan...

Anonymous said...

Bukan semua kejahatan di sbbkan oleh Iblis. Mmg kerja Iblis menghasut ttp ada yg tak pyh di hasut sbb niat dr awal dah tak betul walaupun di akhiri dgn Lillahirrabbila'lamin.

Kalau asyik Iblis yg menghasut smp bila nak jd hamba Nya yg merdeka Dr hawa nafsu ?

Zaman Rasullullah pun ada seorg perempuan minta di hukum sbb mengaku berzina ...

Tak guna ckp pasal hudud... berserban dan berjubah kalau masih dgn nafsu dengki dan iri hati masih kuat.

Anonymous said...

Masalah sosial bukan mesti berpunca dari kelab mlm saja...

Shafiek Abdat said...

Benaweh kau ibnuhasyim,,liputan pasal Najib dan Rosmah kau tak buat langsung sebab dedak ke?

Anonymous said...

WOIII... geram betul aku kat Syeikh Yusof Qardhawi… Ada ke patut dia tweet gambar dia dgn Abg Mat (yg 'syiah') tu...? tak patut… tak patut… naik giler ler walaun2 yg tuduh Abg Mat 'syiah'. ataupung… Dr Yusof Qardhawi dah jadi syiah kot???

Anonymous said...

Iblis berkata: "Ya Tuhanku, oleh sebab Engkau telah memutuskan bahwa aku sesat pasti aku akan menjadikan mereka memandang baik perbuatan maksiat di muka bumi, dan pasti aku akan menyesatkan mereka semuanya

iblis ngaku Allah tuhannya tapi ingkar
ramai manusia ngaku Allah tuhan tapi ingkar jugak

ramai pengikut iblis teman iblis dalam neraka

Anonymous said...

Amar kata lambatkan pembangunan Kelantan supaya rakyat tak leka.

Rakyat leka pulak sampai ada kes rogol.

Pemimpin PAS Kelantan gondol hutan utk balak dan galian, tindas Orang Asli, Exco2 tukar kereta baru mewah.

Pemimpin2 Pusat berderet kereta2 mewah plet2 PAS XXX sampaikan dak sedar dah tukar nama jadi Parti Audivellfireporcherangerovetmotorbesarbmw SeMalaysia.

Anonymous said...

asyik menyalahkan kerajaan PH..kau ni ada akal tapi tak cerdik.

Anonymous said...

Memang PH salah, bukan kerajaan malaikat, kau yang bodoh!
Ha ha ha

Shafiek Abdat said...

Kau pun bodoh jadi pentaksub ibnu

Anonymous said...

Walacai marah sebab malaikat tak tolong undi pas..

Ibnu hasyim said...

Mlm nikmat datang lagi,yg dh kawin selamat kongkek pasangan masing2. Yg belom kawin gunalah sabun.

Anonymous said...

Mencarut, guna nama Ibnu Hasyim..
Hina sungguh anjing tunggang si kulup. Hingga bosnya pon jadi tukang beca kit siang.

Ha ha ha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails