Wednesday, October 03, 2018

Boleh Buat Projek Seks Dalam Pasar Raya, Ini..


GARA-gara melakukan hubungan seks di sebuah pasar raya, sepasang kekasih kini menjadi buruan polis Thailand.
Gambar dan klip video pasangan kekasih yang sedang membuat 'projek' itu itu menjadi tular di Facaebook SSBN yang merupakan  laman perkongsian gambar atau klip video yang tidak senonoh.
Rakaman tersebut menunjukkan seorang lelaki yang memakai seluar jeans dan baju-T manakala wanita memakai gaun berwarna merah sedang melakukan hubungan seks di ruang jualan peralatan mencuci tandas.

Pengunjung pasar raya yang lain turut melihat adegan tersebut dan memberi komen yang rata-ratanya negatif. Pegawai polis Thai memberitahu mereka telah melihat rakaman gambar tersebut dan sedang menjalani siasatan dan mencari pasangan kekasih itu.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Binatang kah manusia yang melakuan seks terang-terangan itu? Trend inilah yang dibimbangi menerobos sempadan negara kita..

40 comments:

Anonymous said...

Bani hasim suka tengok vedeo seks...tontowi alporno satu kepala dgn bani hasim..tak dosa kan?..

Anonymous said...

Bani hasim pass lah vedeo tu kpd lobai hadi plak..

cik siti said...

Daah bodoh tak payah komen la. Buang masa aja.

Tinta Mohd Yusri said...

Punyalah byk isu la ne..seks juga pilihan bani hasyim..terlebih mkn ubat kuat ka.

Anonymous said...

Ko dgn bani hasim yg bodooh ker..ato cik siti teringin nak mintak dgn bani hasom tp malu2 kucing...takkan cik siti tak ade nafsu..

Skarang berlambak yg pakai tudung ngangkang isap ais krim...main dgn jantan kapir tak sunat pon ade..

Anonymous said...

Penyokong pas suka promosi vedeo seks...pas dah liberal..

Mokhtar senik said...

Bulu nya lebat,susah nk cari lobang.

Anonymous said...

Nak tahu lobang kena tanye cik siti ler...bani hasim pon tak tahu...main agak2 aje..

Anonymous said...

yes ibnu dh kantoi.. sini rupanya ibnu melayan perasaan ...Facaebook SSBN

polis Thailand pun nk ambik tindakan, apa yg ibnu risaukan. negara industry sex pun tk terima perangai gitu.

apa yg ibnu nk risau trend itu menerobos sempadan.. yg byknya rakyat kita yg menerobos sempadan mereka utk tujuan begitu. sempadan Kelantan tu pas patut jaga. rakyat Kelantan menerobos seberang by kduit byk, tp balik duit habis tp takde barang dibeli pun. pergi muka garang, balik muka insaf.

budaya makan dedak ni lebih bahaya kpd negara kerana lobai pun terlibat sama. budaya permusuhan agama dan kaum itu lebih bahaya yg sering dipromosi puak umno dan pas.

Anonymous said...

Seks, pelacuran dan pelancong hidung belang di Thailand

- Zulkanain Abdul Rahim - July 19, 2016
Anda pernah ke Thailand? Anda pasti tahu negara itu terkenal dengan kegiatan pelacuran.

Percayakah anda, Thailand dikatakan mempunyai 2.8 juta pelacur, termasuk dua juta pelacur wanita, 800,000 pelacur kanak-kanak dan 20,000 pelacur lelaki?

Namun menurut laporan UNAIDS 2014, terdapat 123,530 pekerja seks komersial di Thailand berbanding 37,000 orang di Kemboja.

Tetapi ramai yang percaya bahawa angkanya jauh lebih besar daripada itu.

Menteri Pelancongannya Kobkarn Wattanavrangkul mahu imej industri seks dihapuskan di sebalik gerakan menggempur rumah pelacuran di Bangkok beberapa minggu terakhir.

Bangkok, kota 15 juta jiwa tidak pernah tidur dan sentiasa menggelegak dengan kegiatan ekonomi dan perniagaan.

Namun, di sebalik kemodenan dan kemajuan negara 64 juta penduduk itu, satu daripada kegiatan yang menyumbang kepada tiga peratus ekonominya ialah pelacuran

Anonymous said...

Aku percsya bani hasim sika ke thailand....bawak kondom?...

Anonymous said...

https://youtu.be/A-8vzoBfO8c

Nightlife in bangkok...promosi untuk bani hasim dan walaun..

cik siti said...

Begitu komen puak babi tunggang si kulup. Puak PH yang hampas.
Komen budak sekolah pun ada adap lagi..

Anonymous said...

Kat sini dah berlaku..

Pasangan buat sek kat karidor Kondo di KL dan gambar mereka telah di rakam.

Menurut pakar, pasangan begini melakuknnya spy nafsu sek mrk meningkat dan mrk dpt rasa puas.

Malangnya menurut hukum PAS mereka hny di hukum rotan syariah kerana pasangan tersbt akan mengaku bersalah atas dakwaan melacur dan bukan nya berzina.

Sanggup ke PAS laksana hukuman zina ?

Anonymous said...

Itu pertanyaan bodoh. Bahlol.

Anonymous said...

Kes Gila Dan Sedih !!! Pengantin dirogol suami sekeluarga pada malam pertama

http://www.mstar.com.my/~/media/upload/2018/10/01/14/37/rogol.ashx?w=620&h=413&crop=1&/


SEORANG wanita yang baru berkahwin mendakwa dirinya dirogol oleh suami dan saudara-maranya pada malam pertama perkahwinannya.
Balai polis wanita Kurukshetra, berdasarkan aduan yang difailkan oleh bapa wanita berkenaan telah mendaftarkan kes terhadap suaminya, adik ipar, abang ipar, ibu dan bapa mertua, kakak ipar serta empat yang lain yang tidak dikenali.
Pegawai di Balai Polis Kurukshetra, Inspektor Sheelavanti telah mengesahkan pendaftaran FIR (First Information Report).
"Kes itu telah dipindahkan kepada kami dari Balai Polis Kurukshetra yang telah mencatatkan FIR. Menurut aduan, wanita itu dirogol beramai-ramai pada 13 dan 14 September.
"Kami telah membuat pemeriksaan perubatan dan sampel telah dihantar untuk satu ujian makmal," kata Inspektor Sheelavanti.
Menurut aduan, wanita berusia 22 tahun itu berkahwin pada 12 September.
Pada malam 13 September, dia diberi minuman keras oleh suaminya dan saudara-saudaranya. Dia dikurung di dalam sebuah bilik ketika tidak sedarkan diri.
Adik dan abang ipar wanita itu merogolnya pada 13 September.
Seperti yang dirancang oleh suaminya, bapa, ibu dan kakaknya serta empat ahli petapa tantrik dipanggil untuk mengadakan upacara 'pooja' pada 14 September, yang mana kemudian turut merogol wanita itu beramai-ramai.
Tertuduh juga dikatakan mengancam untuk membunuh wanita tersebut.
Tiada tangkapan dibuat setakat ini

Anonymous said...

Ko suruh bani hasim beradap dulu..

Anonymous said...

Ciba ko plak tanye yg tak bahllol.

Anonymous said...

Hari ini filem seks dibawa oleh bani hasim...cik siti meradang dgn komen2 yg selari dgn kapla hotak bani hasim blogger parti iselam...cik siti dah lama tak kena seks?...gersang ker?...muslimah pas pon ade nafsu jugak mcm bani hasim....

Mohammad Azren said...

Jika thailand diperintah oleh lobai PAS, anjing pun tak berani dan malu berjimak depan orang ramai. Sokonglah PAS ik.Hehehekikikihahahakahkahkah

ted manoff said...

Sokong PP manusia pun ikun ikut perangai anjing. Macam lu ( Mohammad Azren ).

Hiiiiiiiiiii

Anonymous said...

lobai pas klntan tunggu kt imegresen... setiap lelaki yg balik dr thailand di cek telur nya. klu kosong maka disyaki pi menembak disana.

Anonymous said...

Dap tak perlu ahlinya untuk hina Islam, sebab tanggung jawab itu sudah dipikul oleh ph. Bahasa dn isu ph lucah belaka seperti air limbah. Memang itu kesan bila salah sorang bossnya meliwat, lalu terjangkit kpd ph. Boss2 ph pun tiada yg ulamak, kerana itu ahlinya tida mendapat bimbingan yang patuh syariah. Tak perlu marah dengan mereka nanti berjangkit. Kesian jer kat mereka kerana mereka tiada arah tuju yg benar.

Anonymous said...

bahasa maki hamun mmbohong pula amalan walaun. takfiri lg.

Anonymous said...

kesiankn lah puak yg jual agama ugut neraka janji syurga tp mkn dedak.. tkde org nk sokong.geran syurga ditgn hj hadi agaknya.

Anonymous said...

Betul anon 3:48. Meliwat boleh berjangkit kpd parti. Ini sebab berkat doa kita ahli pas semua. Org yg meliwat smpi boleh jangkit kat parti.
Dgn perjuangan dan sembahyang hajat ahli pas ramai2 menyebabkan pimpinan ph takde sorang pun jadik ulamak sehingga mrk tak patuh shariah.

Nampak tak betapa hebatnya doa kita ahli pas. Allah telah perkenankan. Hidup anon 3:48

Anonymous said...

itui tanda negar maju ikut ayhudi
manusia dah nak jadi nantang

jaga diri ahli keluarga dari api neraka

Anonymous said...

Shhhh..hadi awang tgh melancap

Anonymous said...

admin / ibnuhasyim dah tak tertahan dikutu entri politik cepat2 tukar ke tajuk sex......hahahahahahahaha

Anonymous said...

Orang kapir thai peduli ape dgn neraka...yg islam ni tonggang agama...hudud jadi alat...tuhan tak marah ker?..

Anonymous said...

Bani hasim sesuai dgn cerita blue sahaja...pas tak maju kalo ade penyokong kuat bodek aje...

Anonymous said...

Royalti minyak: Alasan kerajaan sukar diterima, kata MP PAS

2 Okt 2018, 1:42 tengahari (Dikemaskini 2 Okt 2018, 1:56 tengahari)

A A
Setiausaha PAS Kelantan Datuk Che Abdullah Mat Nawi menyifatkan kenyataan terbaru kerajaan berhubung penangguhan pembayaran royalti minyak kepada negeri itu hanyalah retorik untuk lari daripada janji mereka.

Beliau merujuk Timbalan Menteri Hal Ehwal Ekonomi Dr Radzi Jidin yang berkata perkara itu terpaksa ditangguhkan ekoran saman kerajaan Kelantan terhadap Petronas dan kerajaan persekutuan yang sedang berjalan.

Anonymous said...

Orang kelantan pilih pas kerana yakin pas boleh carigali minyak sendiri...kenaoe berharap sangat dgn royalti...satu sen pon pas kelantan tak kluar modal untuk carigali minyak..tak perlu sibok laa..

cik siti said...

Jangan layan komen babai tunggang si kulup. Buang masa..aje

Anonymous said...

Cik Siti bercerai fasakh
Buat komen tak pakai otak
Badan sexy nafsu serakah
Xdpt romen badannya ketaq

Anonymous said...

cik siti fasakh lepastu mutaah
Berbadan sexy nafsunya serakah
adik pasti PAS tu parti sampah
Xlama lagi jadi peminta sedekah

Anonymous said...

kak siti....... takmau jawab ke pantun adik tu?

Anonymous said...

setuju, mme parti sampah, hamPAS nior, pigs mca pun tak ingin, kikikikikikiiiiiiii...........

Anonymous said...

Cik siti nak layan batang kulup...sodap jugak...

Anonymous said...

Teruk meroyan, sagu dah naik ke kepala.
Nasib mu lah babi tunggang si kulup. Dah mencarut2
Tun M pon jadi penarik beca Kit Siang.
Tembak lagi Pak Asim.

Ha ha ha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails