Monday, October 01, 2018

Aishah Bakal Terima Tanah Lot.. Tapi Nak Menangis Atau Ketawa?


HALAMAN HIBURAN


Akhirnya Aishah bakal terima tanah lot tapi tak tahulah nak menangis atau ketawa?
PENYANYI Aishah terkilan apabila mengetahui hadiah tanah lot banglo yang dimenanginya selaku juara Gegar Vaganza musim keempat (GV4) tidak seperti yang dijanjikan.
Aishah, 53, berkata dia telah dimaklumkan akan menerima tanah lot yang lebih kecil dan bukan seperti yang diumumkan semasa memenangi pertandingan tersebut.
"Tak tahulah nak menangis ke nak ketawa, sudahlah susah payah nak tuntut hadiah siap dengan maki hamunnya, minta tangguh lebih setahun.
"Sekarang diberitahu yang tanah dijanjikan itu bukan lot banglo, tapi lebih kecil, katanya itu perjanjian dengan badan penyiaran," katanya.

Aishah berkongsi luahan di Instagram miliknya.
Sementara itu, penyanyi lagu Janji Manismu ini turut mempersoalkan mengapa hal ini dimaklumkan selepas setahun pertandingan tersebut.
Malah, dia juga tertanya-tanya adakah nilai hadiah itu satu kesilapan atau hanya berniat untuk menjadikan program tersebut hebat.
"Hampir setahun baru nak bagi tahu? Jadi yang diuar-uarkan dalam televisyen tu tak betullah ya?
"Kesilapan atau sahaja nak gempakkan program. Adoiii... I am speechless," katanya.
Menerusi laporan mStar Online pada 28 Ogos lalu, Aishah mendedahkan dia masih belum mendapat hadiah sebidang tanah lot banglo selepas hampir setahun menjuarai program tersebut.
Aishah turut membangkitkan hadiah barang kemas berupa berlian pemberian penaja iaitu Datuk Seri Vida yang dikatakan barangan palsu.
Selain Aishah sebagai juara, naib juara GV4 dimenangi Liza Hanim dan pemenang tempat ketiga ialah Lan Solo. Ketiga-tiga mereka dijanjikan lot tanah selain hadiah iringan sumbangan pihak Astro dan penaja lain.

28 comments:

Anonymous said...

Ini bukan isu penting...masalah peribodi dgn penganjur...

Anonymous said...

Sape penaja tanah?..patut kasi tau lah...

vida mek ngada2 kuat gedik penaja barang kemas bernilai puluh ribu sudah tak menaja lagi..sembang jer lebih nak tunjuk kayer.sangat....orang kelantan mcm tu ker?..nampak nik amar mcm tu laah..

ted manoff said...

PrOotTt💨💨💨...arghhhhh leganya..💦💦💩

Anonymous said...

Dia janda .kenalah gedik2... Bani hasim tak mau ker janda kayer?...

Anonymous said...

Monday, October 1, 2018

Fuh Dahsyattt !!! Penuntut universiti didakwa tunjuk kemaluan


Mahkamah

KUALA LUMPUR - Seorang penuntut Ijazah Sarjana Muda dalam bidang perakaunan di sebuah universiti swasta mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas tuduhan menunjukkan kemaluan terhadap seorang lelaki, Julai lepas.
Muhammad Firdaus Johan, 23, membuat pengakuan di hadapan Majistret Mahyudin Mohmad Som.
Dia didakwa telah melakukan satu kesalahan mengaibkan kehormatan seseorang dengan melakukan perbuatan lucah iaitu menunjukkan kemaluan ke atas seorang lelaki berusia 24 tahun yang bekerja di sebuah syarikat swasta.
Tertuduh didakwa melakukan kesalahan itu di bilik sauna, di sebuah kondominum di Jalan Sentul Pasar, di sini pada 9 malam, 21 Julai lepas

Anonymous said...

dunia belum berubah, meskipun dikuasai 'PirAun' baru, janji2 terus dimungkiri.

Anonymous said...

Ko ade kad ph?...kalo ade ko boleh dapat janji2: ph...janji untuk penyokong ph saja...yg menentang pigi mampus laa..

Anonymous said...

aik...ada apa-apa ker...bersungguh-sungguh ibnu hashim siarkan berita tentang aishah si janda kaya....

orang PAS ni kaki pompuan ker?

Ibnu hasyim said...

Dia janda aku cuma bantu aishah saja.bini aku dah tiga,aishah akn jadi bini no 4 aku.tiada salahnya

Anonymous said...

Bani hashim nafsu kuat tenaga tak cukup....hihihi..

Anonymous said...

Modal pon ciput, so kenalah rembat janda kaya maya tu.......kan ibnu! hihihihihihihi.......

Anonymous said...

Bodi pon masih bergetah...

Anonymous said...

Realitinya kat luar sana ada ramai lagi yang tak tahu sama ada nak menangis atau ketawa bila pondok tol dari KL ke Simpang Renggam masih berdiri teguh dan tidak berganjak walau seinci pun.

Mohammad Azren said...

Ibnu ni macam simpati dekat Aishah ni ada apa-apa ke?. Atau ini tanda Ibnu mula berjinak dengan AMANAH dan meninggalkan Parti Ajaran Syaiton. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mohammad Azren said...

Kau lagi dulu sibuk sangat pasal tol ni. Apa yg fobia sangat dengan tol ni, atau dulu mak kau beranakkan kau kat tol sebab jem ,tak sempat gi hospital . Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Tak de pon ph yg menangis...yg menangis puak umno silap pangkah...ikut hasutan prompak..puak ph dah baca buku harapan...no problem..dan mereka bersetuju tak ade janji ph kod penentang ph..nak bagi buat ape kpd orang yg setuju tol dan naikkan harga minyak dan barang..

Anonymous said...

Dah 3 kali bani hasim siarkan berita Aishah bersedih..

Anonymous said...



KEJAHATAN LGBT MEMACU KEMURKAAN ALLAH DI PALU SULAWESI

https://www.youtube.com/watch?v=8bDRDFKc7XU

Anonymous said...

Kepada ahli pas kita usah risau jnji2 ph. Sebab kita tak undi ph. Kita tak baca dan angkat pun manifesto ph.

Yang kita harus pikirkan manifesto terbaik kita gagasan sejahtera. Kita mesti mencapai apa yg terkandung dalam janji mnifesto yg diredhai allah dlm ggasan sejhtera dulu.

Kita angkat pimpinan islam yg terdiri dari parti ikatan bngsa, berjasa dn pas.

Takbirrrr

Anonymous said...


tunggu juga berita kempen PAS di PD. Hadi buat kenyataan bidas Anwar pun tak di siarkan.. alih-alih cerita tanah lot Aishah...

macam dah tawar hati je dengan PAS..

Anonymous said...

Kami ahli pas sangat yakin dengan kenyataan tuan guru kami haji hadi awang. Dia seorang ulamak. Dia kerap mimpi jumpa nabi. Maka apa yang dikhabarkannye semuanya benar. Tidak syak lagi.

Anonymous said...

Ko menyamar jadi walaun pas plak daah..hihihi...manusia 2 alam..

Anonymous said...

Berjasa dan Ikatan dah kesap ditinggalkan oleh pas...manipesto pas beli beca 10 bijik... Rakyat miskin pedulikan..hihihi

Anonymous said...

Di amerika lagi banyak lgbt...tak ade sunami dan gempa...di jepun sde gempa dan sunami..

Anonymous said...

Dia alamak pemgitnah pil.kuda...dia jumpa nabi sdekah nabi suruh dia fitnah pil.kuda?..adekah dia di suruh makan duit haram najib?..

Lobai hadi bukan wali..

Anonymous said...

Orang jumpa nabi boleh cakap bewak dan barua?...

Anonymous said...

Pas dah tahu akan kalah...pas masuk tanding kata lobai untuk sessi latihan aje disamping target tsmbah undi...

Kerana ramai calon dan umno tak sudi bantu pas keciwa tak mungkin dapat tambah undi..

Anonymous said...

udah wak bilang, lelebai HAMpas itu lebai2 malang, ke hulu ngak dapet mangan, ke hilir ngak dapet nyantep, kebuluran , sudahnya jadilah anjing buruk kepala , najis pon dimakannya!

rasaiin lelabi2 semua, enaknya ........ya ampun .......... seru banget loh! bukan ngledek nih! beneran kok apa yg sudah nyata......

dari wak ponorogo alias pronorogol rakyat

HAMpas.......... ayem.......adhemmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails