Saturday, October 06, 2018

Mahathir Suap Anaknya.. Lantik L/Pengarah LADA


Mahathir lantik anak jadi Lembaga Pengarah LADA.

Telah viral surat perlantikan Pengarah Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) kepada anak kepada Perdana Menteri iaitu Mukhriz Mahathir di media sosial.


Surat perlantikan yang bertarikh 20 September 2018 itu telah ditandatangani sendiri oleh Tun Mahathir.

Mahathir juga percaya bahawa anaknya dapat memberikan perkhidmatan yang cemerlang untuk kemajuan Pulau Langkawi.
Menurut sumber Mukhriz dikatakan amat terharu dan menyambut baik keputusan Perdana Menteri untuk melantik beliau sekaligus menyandang dua jawatan penting di negeri Kedah. 

Setelah tularnya surat ini di media sosial dan group whatsapp ia mengundang tanggapan negatif terhadap perlantikan ini dikala rakyat disuruh untuk bekorban dan membantu bayar hutang negara.

Rakyat diminta berlaku adil kerana perlantikan Mukhriz ini adalah hanya kebetulan kerana beliau adalah Menteri Besar Kedah dan bapanya adalah Perdana Menteri. (http://pakdin.my/tag/mukhriz)

Teruknya, PM Malaysia...

15 comments:

Cik Minah said...

HAHAHA...takkan dia nak lantik awak Ostad Ibnu, AWAK SIAPA......????
Anak dia Mukhriz MB KEDAH, sesuailah dia jadi pengarah LADA.
Langkawi tukan di baswah Kedah, bukan di bawah KELANTAN atau Terenggganu.
Kalau dia lantik Mukhriz jadi Pengarah Lembaga Pembangunan Kelantan atau Terangganu,
bolehlah kita bising. LADA = Lembaga Pembangunan Langkawi, bukan LEMBAGA PEMBANGUNAN
KELANTAN/TERENGGANU/SELANGOR/JOHOR/PERAK/PERLIS/MELAKA/NEGERI SDEMBILAN/PENENG.

Anonymous said...

Suap plak?...

Mukhriz tu menteri terbesar di Kedah...langkawi wilayah Kedah..
Wajarlah mukhriz dilantik dari kerajaan negeri Kedah....

Madey mp langkawi...madey dah janji nak majukan langkawi...jadi muhkruz lah paling layak dlm LADA..

Takkan nak lanrik mursidul am pas yg kuat mengarut...lantik bani hadim lagi teruk...otak kering..

Anonymous said...

Bani hasim kutip cerita dari blog sampah umno..patut ler nampak bodoo sangat..

Anonymous said...

bg walaun jawatan gitu tk jadi apapun. walaun bodoh mntadbir.

mahathir mudah nk pantau anaknya dn anaknya mesti patuh kpd mahathir. tkkn nk lantik walaun.

Anonymous said...

nk lantik ibnu jg LADA? haha

nnti ibnu tkde kt opis. asyik pi siam nk tengok awek siam beromen tepi jalan sebagai bukti utk salahkn ph. ibnu mesti nk jd salah sorang 4 saksi kes romen tu.

Anonymous said...

Begitulah antara jawapan pengampu-pengampu Tun M di atas. Boleh tambah dedak kepada babi tunggang si kulup. jawab lagi.

Ha ha ha

bunbinban said...

Pada pendapat aku, hadi awang sepatutnya di lantik jawatan itu. Dan aku cukup yakin hadi awang boleh memikul tanggungjawab itu. Serius ni walaupun aku tengah tergelak ni. Dia presiden tau dak. Mukriz cuma mb je. Ketokohan hadi awang jelas terpancar lebeh2 lagi dgn fesyen baju hujan dia ketika menyambut duta amerika di pejabatnya baru2 ni. HAH! TEPUK TEPUK!

Anda Jalal Mustafa said...

bodo punya komen

Anonymous said...

tapuk tepuk tepuk ..

Anonymous said...

Budak penconteng jamban memberi komen yang bernas..
Tepuk tepuk tepuk..

Anonymous said...

Tak pasal pasal..
Simpan sikit bodo tuuu...

Anonymous said...

Betul jugak..
Takan nak lantik BAPAK kau yang sama LoL macam kau pulak..
Susah nak dipantau..

Anonymous said...

perghh..
sayang najib..

Anonymous said...

Yooo laaa..
Takan nak lantik BAPAK kau..
Lagiii teruk..
Palak penuk TAIK..

Anonymous said...

Tuuu ler guper nyer..
Otak budak penconteng jamban ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails