Thursday, October 11, 2018

Janda Tak Sempat Melacur Dihukum 4 Sebatan. Bantah?

Janda 45 tahun tak sempat melacur dihukum 4 sebatan

KUALA TERENGGANU: Mahkamah Tinggi Syariah di sini menjatuhkan hukuman empat kali sebatan terhadap seorang janda selepas dia mengaku bersalah atas tuduhan persediaan melacurkan diri.
Hakim Syarie Kamalruazmi Ismail turut memerintahkan wanita berusia 45 tahun itu menjalani hukuman pemulihan akhlak di Pusat Perlindungan Wanita Baitul Ehsan, Sabak Bernam, Selangor selama enam bulan.
Janda tanpa anak yang menetap di Klang, Selangor itu didakwa mengikut Seksyen 25 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) 2001.
Kira-kira pukul 11 malam pada 19 September lalu, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Terengganu menahan wanita berkenaan bersama seorang lelaki dipercayai pelanggannya di sebuah hotel bertaraf empat bintang di Pulau Duyong di sini.
Pelbagai barangan termasuk kondom dan jel pelincir seks turut dirampas dalam serbuan berkenaan.
Selain itu tertuduh mengakui menerima upah RM1,000 daripada pelanggannya bagi perkhidmatan seks berkenaan.
Pada 27 September lalu Mahkamah Tinggi Syariah Terengganu turut menjatuhkan hukuman enam sebatan dan penjara enam bulan selepas mengaku bersalah atas pertuduhan melakukan persediaan melacurkan diri. (mStar)
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Masih ada pimpinan PH yang membantah tidak setuju? Pergi belajar lagi, atau rujuk semula bahagian agama dan Mufti..
Hasil carian imej untuk Janda 45 tahun tak sempat melacur dihukum 4 sebatan




7 comments:

Anonymous said...

Bayar RM 1000 buat lah kerja kat sempadan ...

Mcm itu punya body ... RM 1000 ?

ted manoff original said...


Bayar RM 1000 buat lah kerja kat sempadan ...
Mcm itu punya body ... RM 1000?
Ini yang balaci PH suka.

Tak pa aku cari yang lain murah sikit..

Anonymous said...

pelanggan mesti disebat jugak oi
walau kapir
sapa suruh nak berjina nagan orang Islam
baru orang islam terjaga

Anonymous said...

[ antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(adanyang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi pkakas antik saja.

Anonymous said...

Kesiannya..xnk tlg ke lebai

Anonymous said...

Pas haramjadah..pukimak anjing

Anonymous said...

jgn tau hukum saja.. bg pekerjaan kpd beliau. barulah cara berfikir islam. jgn fhm hukum islam itu mkna mnghukum org saja.

hukuman utk pengajaran ukan utk berbangga dn jual nama islam. jumud walaun ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails