Wednesday, October 10, 2018

Bawah PH Pun Ada Lagi.. GRO Tawar Seks Di Ladang Sawit ..

GRO Vietnam Tawar Seks Di Ladang Kelapa Sawit Ditahan


IPOH – Sebanyak 11 wanita warga Vietnam yang dipercayai menawarkan khidmat seks ditahan Jabatan Imigresen di sebuah restoran di dalam sebuah ladang kelapa sawit di Kampung Cina, Sitiawan semalam.

Turut ditahan dalam Op Mega 3.0 itu, dua lelaki tempatan yang dipercayai melakukan kesalahan melindungi kesemua wanita warga Vietnam itu.
Pengarah Imigresen Perak, Kamaluddin Ismail berkata, dalam serbuan pada pukul 12 malam hingga 2 pagi itu, restoran itu turut menawarkan perkhidmatan karaoke dan warga Vietnam itu dipercayai menjadi gadis pelayan pelanggan (GRO) di dalam 15 bilik yang disediakan.
Menurutnya, hasil risikan selama dua minggu, pihaknya percaya restoran dua tingkat itu turut menyediakan perkhidmatan seks berdasarkan penemuan kondom di dalam bilik karaoke.
“Kesemua 11 wanita itu berusia dalam lingkungan 15 hingga 42 tahun dipercayai terlibat dalam aktiviti pelacuran di dalam premis tidak berlesen itu.
“Manakala dua lelaki disiasat mengikut Seksyen 56(1)(d) Akta Imigresen 1959/1963,” katanya dalam sidang akhbar di Kompleks Kementerian Dalam Negeri, di sini hari ini.
Menurut Kamaluddin, daripada 11 tangkapan itu, seorang turut melakukan kesalahan tinggal lebih masa di negara ini, dua wanita menyalahguna pas lawatan manakala lapan lagi tiada dokumen perjalanan yang sah. – UTUSAN ONLINE
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Sama saja PH dengan BN. Fasal seks masih belum boleh selesaikan. Ada yang tumpang sekaki kod!!

41 comments:

ted manoff said...

Kelantan pun byk..kadang2 org indon dtg sebulan sekali dikilang2 dn kawasan binaan utk tawar seks..bapa ayam akn buat promosi ditapak2 binaan..kalau 1 atau 2 org pelanggan mmg xkn dilayan..satu mlm lebih 30 pelanggan baru dilayan..bangla dn rohinnya antara pelanggan tetap..sekali main rm50 nikmatnya cuma 3 minit lps tuu terpancutlah..bangla bijak sebelom main dia telan pil kuda yg dijual oleh pakistan utk tahan lama..

ted manoff said...

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Sama saja PH dengan BN. Fasal seks masih belum boleh selesaikan. Ada yang tumpang sekaki kod!!


Ek ellehhh..puak2 jumud taliban pas paling suka benda nii..harap serban jerr tebal tapii nafsu kuda..insaflh tuan ibnu..hentikn penggunaan pil kuda utk tahan lama..

Anonymous said...

Bodon punya wak bani.
Zaman nabi pun ada yg melacur berzina minum todi. Boleh ke pemerintah termasuk zaman nabi boleh paksa dan kawal semua orang ikut islam. Nabi pun tau hormat penduduk madinah yang berbilang bangsa, agama dan budaya mereka masing².

Anonymous said...

ooo tu dh kena tangkap..bagus kerajaan ph masih bertindak kesalahan begitu.

harap lepas ni serbu pula sekolah tahfiz utk kes2 liwat.

Anonymous said...

mcmana ibnu dpt berita2 seks tu ye? hebay ibnu ni. sentiasa dapat cium kes2 seksualitas walaupun dlm estet

Mohammad Azren said...

Kan mursyidul Lobai ibarat kan mereka dari golongan anjing. Sebab itu deria bau amat tajam. Apatah lagi bau po'en. Dalam tidur pun boleh terjaga.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Pemula sex banyak dari ph dan bn. Konsert dan karaoke budaya mereka. Dalam pas takda percampuran seperti ini. Tp ph lagi teruk islam yang bukan ulamak. Mcm tikus baiki labu. Knowledge dari akal dan falsafah kafirun. Takcaya tanya ted dan azren, pelopor liberal dan jahiliah.

Anonymous said...

DUNGUN - Sebuah Markaz Lughah iaitu Pusat Bahasa Arab pertama bakal dibuka di Negeri Terengganu bermula Jun 2019.

Pengerusi Jawatankuasa Pelaksanaan Syariah, Pendidikan dan Pengajian Tinggi negeri, Ustaz Satiful Bahri Mamat mewakili kerajaan negeri telah menandatangani memorandum persefahaman bersama Syeikh Markaz Lughah (Pusat Bahasa Arab) Rabitah, Syeikh Muhammad Abu Fadhil al-Quasy, semalam (9 Oktober) di Mesir.

Katanya, dengan termeterainya memorandum ini, ia akan memberi banyak manfaat kepada mahasiswa dan mahasisiwi di Negeri Terengganu seterusnya melahirkan modal insan yang cemerlang bukan sahaja menerusi bidang akademik bahkan juga dalam bidang agama.

Anonymous said...

Menteri besar ph semuanya hampas bab asas islam. PM lagi hancur. Azizah pulak pandai2 tukar hukum.

Anonymous said...

asal jgn tukar islam sebenar kpd syiah khawarij takfiri jumud taksuban sudahlah. ini lg bahaya sebb bertopengkn islam disebalik serban dn jubah. merosakkn akidah tnpa walaun sedari.

Anonymous said...

tangkap dalang
bukan jalang saja

Anonymous said...

Bukankah Tuang Ibnu pernah melanggan mereka dalam huran pokok nipah, sekarang buat-buat terkejut berok pulak ada pelacur dalam kebung sawit....

Anonymous said...

Pemimpin PAS hanya pandai bohong, spin berita dan provokasi rakyat...sebabtu PAS tak menang Putrajaya. Ubahlah tektik tu oi...

Paul Baggio said...

Malaysia BARU BOLEHHHHHHHHHHHHHHHH!!
Lepas ni sama-sama Melayu Baru PH joined DAPigs dalam Pesta Arak October Fest!

Anonymous said...

Itu yg kita nk..bleh sy memantat dgn bini pak hasyim??sy bayar rm10..

Anonymous said...

Pak hasyim murtad

Anonymous said...

ulama pas adalah anjing dan babi

Anonymous said...

Itu yang kita nak..bunuh semua ulamak pas anjing dan babi.pas sesat..pas kafir harbi

Anonymous said...

1 drpd 4 rakyat tganu sakit mental kn abg aji?

Anonymous said...

Ulamak pewaris dalam islam. Yang mesti dihapuskan ialah kaki fitnah dari ph.

Anonymous said...

dasar parti kpair tolak hukum hukum Ilsam
ada orang ngaku islam pi masuk parti kapir
syarat jadi ahli setuju nagan dasar perjuagan pati kapir

apalah punya bahalollll

Anonymous said...

Kesimpulannya, Sama saja PH dengan BN. Fasal seks masih belum boleh selesaikan. Ada yang tumpang sekaki kod!!

Betul tu Pak Asim..
Teruskan tembak, biar babi tunggang si kulup terus meroyan.

Anonymous said...

Kesimpulan bebal dungu lagi bodoh lebai pas ibnuhasyim admin dan sekelian wala`onta.

cik siti said...

Babi tunggang si kulup, tak boleh jawab tu.

Dah tahu dah...

Anonymous said...

Di kelantan tak ade khidmat seks...bani hasim boleh sahkan..

Anonymous said...

Pelacuran ‘mobile’ dikesan di Kota Bharu

FMT Reporters - April 15, 2016 10:46 AM
5
Shares
pelaur_600

PETALING JAYA: Pelacuran berkonsep ‘mobile’ dikesan menjadi pilihan kebanyakan lelaki untuk melanggan pelacur di ibu negeri Kelantan, Kota Bharu.

Utusan Malaysia hari ini melaporkan, khidmat seks terbabit menggunakan modus operandi dengan bertemu di satu lokasi dan kemudian bergerak ke lokasi lain.

Akhbar itu yang memetik sumber pihak berkuasa tempatan (PBT) sebagai berkata, kegiatan terbabit tidak memerlukan premis kerana pelacur boleh berhubung dengan pelanggan menerusi telefon bimbit.



“Di bandar Kota Bharu, kita mengesan lima pelacur terdiri daripada wanita dan pondan didapati menjadikan Jalan Hamzah sebagai ‘terminal’ untuk pelanggan datang mengambil mereka dengan kereta seawal jam 8 malam.

“Saya difahamkan perkhidmatan ditawarkan mereka serendah RM80. Dulu mereka sering beroperasi lewat malam tetapi kini diawalkan. Pukul 8 malam sudah bekerja,” katanya.

Anonymous said...

Pelacur bertudung dikelantan.. Mari mari mari.. Panas.. Jgn takut sorga milik pok nik..
aku kembali.. Setelah diarahkan rehat oleh G.a.p aku ditugaskan ke kelantan.. Selama 9 hari..
Baru pulang sebentar tadi..
Tujuan aku kelantan bukan mahu bersuka ria tapi tugas aku lebih berat..

Kelantan owh kelantan..
Negeri dimana lahirnya seorang pemipin yg memegang kunci pintu sorga rupanya tidak lah seislam yg ku jangka..

Untuk yg tak pernah pergi kelantan tahukah di kelantan juga mempunyai pusat pelacuran sama seperti di brikcfields.. Percaya atau tidak anda dtg la sendiri ke jalan amzah di kota bahru..
Lebih menjijik kan pelacur-pelacur yg juga rakyat kelantan sendiri berniaga tubuh badan dgn memakai tudung.. Sape yg tidak tahu ia pasti merasakan wanita itu baik padahal dia seorang pelacur..
Nik aziz kena akui.. Kelantan tidak la sebersih mana.. Kota bahru bandaraya islam..
Tetapi bandarayanya punyai pelacur pelacur melayu yg bertudung..
Adakah mereka dijanjikan syurga oleh pok nik?
Untuknye rakyat kelantan..
Aku sempat menemubual seorang penguatkuasa MBKB dan pegawai agama islam negeri.. Kenapa kegiatan pelacuran jalan amzah tidak dibendung..
Jawapannya mudah.. Kegiatan-kegiatan pelacuran yg bertudung menyukarkan pihak kami mengesan sape pelacur yg sebenar..
Jika alasan itu diberikan maka,tangunggjawab dewan pemuda pas negeri memikirkan perkara ini sebaik mungkin..
Jgn sibuk berdemo bantah konsert.bantah minyak,bantah mcm2 la.. Selesai kan kemelut dan kegiatan pelacuran bertudung di jalan amzah..

Selama 9 hari juga aku telah berjaya menjumpai pusat urut dan spa di kota bahru.. Percaya atau tidak pergi lah ke hotel renaisancce kota bahru..tingkat 8.. Pelbagai pakej menarik disediakan..
Tukang urut semua asal dari kelantan..
Bagaimana lesen spa dan urut ini boleh terlepas? Apakah nik aizi merestuinya?
Apakah imej bandaraya islam tidak tergugat?

Kelantan owh kelantan..
Pok nik owh pok nik
Pelacur owh pelacur
Spa owh spa
Urut owh urut

Doa bala pok nik semakin menjadi-jadi

Renung2kanlah

Anonymous said...

tiadapeluang pekerjaan punca pelacuran di Kelantan

2.2k views

Vape [On]
******
Oct 27 2016, 05:45 PM, updated 2y ago
Post #1
user posted image


PETALING JAYA: Umno menggesa kerajaan pimpinan PAS supaya menggiatkan pentarbiahan rakyat Kelantan bagi membendung aktiviti pelacuran di negeri Serambi Mekah.

Setiausaha Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Hanafi Mamat akui aktiviti pelacuran di negeri itu sukar dibuktikan namun orang ramai pernah melaporkan kewujudannya.

“Walaupun tidak ada premis yang dikenal pasti wujud, tetapi ia memang berlaku berdasarkan maklumat orang ramai,” katanya kepada FMT.

Beliau menggesa PAS untuk tidak mudah menepis dakwaan Adun PKR, Roslan Puteh yang berkongsi pengalamannya didekati pelacur di sekitar Jalan Hamzah, Kota Bharu.

“Tidak sukar untuk mempercayai dakwaan Roslan, bahkan peristiwa itu adalah pengalaman beliau sendiri. Beberapa tahun yang lalu perkara yang sama dibangkitkan dengan bukti yang kukuh.”


Jalan Hamzah diapit Kampung Limau Manis dan mempunyai deretan rumah kedai dan hotel. Pasaraya KB Mall terletak berhampiran.

FMT sebelum ini pernah memetik laporan pelacuran menggunakan telefon bimbit dikesan di kawasan itu.

Semalam sidang Dewan Undangan Negeri Kelantan “panas” apabila Roslan mendakwa aktiviti pelacuran masih berlaku Kota Bharu walaupun setelah lebih 20 tahun PAS memerintah Kelantan dengan dasar “Membangun Bersama Islam”.

Adun Guchil berkata aktiviti itu masih berlaku di Jalan Hamzah selepas beliau ditawarkan khidmat seks apabila kenderaan yang dinaikinya didekati sekumpulan wanita.

Sehubungan itu, Hanafi yang juga bekas Adun Pengkalan Pasir mendesak kerajaan Kelantan mengambil langkah proaktif membendung gejala maksiat.

“Langkah yang Kerajaan Negeri perlu ambil ialah dengan mengadakan program tarbiah, perkukuhkan moral dan hargai diri kepada remaja serta ibu tunggal dan pelajar.

“Pihak kerajaan juga perlu menyediakan peluang pekerjaan bagi mengelak rakyat negeri itu terjerumus dengan aktiviti pelacuran,” katanya.

Kelantan antara negeri termundur di Semenanjung Tanah Melayu. Pembalakan hasil utama Kerajaan Negeri.

Anonymous said...

Polis tumpas sindiket pelacur guna WeChat di Terengganu
FMT Reporters - October 27, 2017 7:50 AM
4
Shares
wechatgul

KUALA TERENGGANU: Satu sindiket pelacuran “bergerak” melibatkan warga asing berjaya ditumpaskan polis Terengganu dalam satu serbuan Ops Noda di sebuah hotel di bandar ini Selasa lepas.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Fazlisyam Abdul Majid berkata dalam serbuan berkenaan, 3 lelaki tempatan berusia lingkungan 19 hingga 38 tahun dan seorang wanita warga Vietnam berumur 18 tahun ditahan dalam operasi pada 12.30 tengah malam itu.

“Sindiket dipercayai telah beroperasi selama seminggu di sini dan menggunakan 6 akaun aplikasi ‘WeChat’ berbeza bagi memancing pelanggan di sekitar bandar ini untuk khidmat seks yang ditawarkan mereka.

Anonymous said...

Ha ha ha, wala`onta terkedu, bisu, kaku, beku kena dedah bukti!!! Ha ha ha.........

HAMPas babi MCA pon tak hingin nak makan, ha ha ha, amacam admin ibnu wala`onta???

Anonymous said...

legasi bn najib yg disokong oleh cif lebai walaun. krn kemaruk nakkan pelancung; beri visa bila sampai sini. berbondong2 amoi2 dtg ke malaysia kerana nak melancung (aka melacur?).

Anonymous said...

fakta dan info
Tips Cara Untuk Hilangkan Kesan Love Bite

Amaran! Untuk Yang Dah Berkahwin Sahaja


Tentunya anda tidak mahu "love bite" menjadi bahan gurauan rakan rakan di pejabat dengan pelbagai gelaran, membuatkan anda seolah-olah Fobia setiap kali pasangan anda mahu mencium anda terutama di leher. Takut digigit...! Sudah tentu ada cara untk
menghilangkannya....


1) Ambil sebutir panadol, hancurkan dengan sedikit air. Sapu pada tempat yg mempunyai
bekas gigitan dan biarkan selama 10-15 minit atau sehingga ia kering. Kemudian bersihkan dgn air seperti biasa.


2) Jika masih kelihatan warna kemerah-merahan, sapukan sedikit cecair ubat pencuci mata (EyeMo) di bahagian tersebut. Biarkan untuk seketika.


3) Sapukan beberapa ketul ais batu di leher anda sehingga kesan gigitan semakin hilang.

4) Jika cara ini tidak berhasil, cuba gunakan bawang putih pula. Ambil seulas bawang
putih dan belah dua. kemudian gosokkan perlahan-lahan pada bahagian berkenaan sehingga pudar kesannya.


5) Boleh juga 'tutup' love bite tersebut dengan menggunakan 'concealer' yang sama
warna dengan kulit.

**admin / ibnu / wala`onta2 sekelian, Selamat Mencuba!..

Anonymous said...

Mana buktinya, beri keterangan lanjut maklumat terperinci. ada laporan polis?
Mu syok sendiri puak-puak mu babi tunggang si kulup.
Padanlah mamak tongkang balaci si kulup kayuh beca. Si kulup hanga mengarah saja.. OK Bos!

Ha ha ha

ted manoff original said...

a yo yo, itu macam ka.
yylleknpocik poodah..

Anonymous said...

dibawah pas masih ada lesbian dgn beraninya cuba beromen dlm keta hari tu.

dibawah pas ada makcik tua tawar sex ari tu.


cik siti said...

Pas pelacur politik!!!

Anonymous said...

eeeh kau pergilah cr bukti sendiri...walaun pemalas dungu

Anonymous said...

pas pelacur tua renta politik natang

Anonymous said...

Mahkamah Pilihanraya baru menghukum RO yg bertugas bagi kerusi ADUN Rantau diPRU14 dulu, 3 bulan penjara kerana kesalahan contempt of court kerana mengajar Assistant RO apa yg patut cakap sbg saksi. Kedua2 nya yalah DO Rantau dan pembantunya Assistant DO Rantau adalah saksi2 dlm kes petition pilihanraya Calun PKR yg dihalang masuk ketempat mengundi walaupun dah bayar deposit sehingga memberi kemenangan percuma kpd Calun BN, yaitu Timb Pres UMNO dan bekas MB NS Dato Mat Hasan.

Kes ni dimana RO yg juga ahli UMNO Bahagian Rantau juga orang kuat KJ adalah jelas kes tindakan kartel ahli2 UMNO.

Nampak gaya makin parah dan KO UMNO, Presiden UMNO diSPRM dan Timbalan bergelut kes petition DUN Rantau.

Kena ada ramai orang Lokman Adam ni, nak berdemo2 byk tempat siasatan dan Mahkamah Najib, Rosmah, Zahid dan Mat Hasan. Lagi, Lokman pulak memangku Presiden UMNO.

Anonymous said...

Ada orang besar PAS bayar pelacur guna duit derma walaun PAS dulu

Sudah lupa lah???!

cik siti said...

Meracau lagi babi tunggang si kulup.
kesian..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails