Wednesday, May 02, 2018

Semua Parti Tolak Rasuah. Tapi Hanya Ini, PAS Sifar Rasuah. Tunggu Apa lagi, Undi PAS!



Pilihan ada di hadapan anda. Maka masa 9 Mei 2018. PAS pilihan anda semua.  Politik yang di bawa oleh PAS menekankan aspek Halal dan Haram. Insha Allah , pentadbiran negara akan telus di bawah pentadbiran PAS kelak..
Undilah PAS demi kesejahteraan negara Malaysia. (
babab.net)


12 comments:

Anonymous said...

Pilihan ketiga tu bukan king mangkok...

Anonymous said...

Wah pakatan wayang roket sibuk menfitnah parti Islam PAS dengan pelbagai dakwaan karut seperti UG, rasuah RM90 juta, dedak umno, khadam umno dll.

Wah kita terkejut rupa-rupanya SPRM mengesahkan semua pemimpin PAS mempunyai rekod yang bersih dari rasuah. Maka jelaslah pakatan wayang roket adalah penjaja fitnah.

Dan pada masa yang sama sebilangan pemimpin dan kroni pakatan wayang roket telah atau sedang disiasat oleh SPRM kerana kes rasuah.

Skandal banglo terlajak diskaun , skandal kertas kerja, skandal terowong, skandal tanah,skandal lombong pasir dll yang amat merugikan rakyat mendedahkan kerakusan nafsu serakah dan ketamakan sebilangan pemimpin dan kroni pakatan wayang roket sendiri.

Marilah kita mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU untuk melindungi harta negara dan harta rakyat dari kerakusan pakatan penyamun.

Anonymous said...

Kah kah kah...

Anonymous said...

Duit RM2.5 juta masuk ke Akaun PAS Terengganu tu derma kot bukan rasuah. Hahaha..
Ajaran dari Abang Besar BN kot.

Unknown said...

kahkahkah............You are a great joker, Ustad Hasyim.
Boleh menang MAHARAJA LAWAK dengan cerita ini

Mike said...

Rasuah syurga mcm mana plak kira?

Anonymous said...

Sesungguhnya orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal-amal saleh dan merendahkan diri kepada Tuhan mereka, mereka itu adalah penghuni-penghuni surga mereka kekal di dalamnya.

Anonymous said...

Mana bukti? Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah.

Anonymous said...

Lol ... You are a great clown , minaah.

Boleh menang MAHARAJA SARKIS PAKATAN WAYANG ROKET dengan lawak kamu.

Now you jump through the fire rings, minaah ! O what a burning clown ! OMG !

Anonymous said...

Wah barua 10:12 pm ternakan pakatan wayang roket telah menghina ajaran Islam tentang syurga.

Inilah contoh barua bangsat penjilat sifu roket yang menentang dan menghina Islam.

Anonymous said...

Woi balaci10:02pm ternakan pandap bodoh berlapis-lapis, jika berdasarkan komen bodoh berganda kamu, jika aku derma RM 2.5 juta kepada masjid , bererti aku rasuah masjid.

Kamu ini sudah pasti pengikut ayahpan yang sesat dan menyesatkan.

Ini jelas membuktikan kepala kamu terhempas ke lantai semasa kamu dilahirkan menyebabkan kamu kehilangan satu suku dari otak kamu.

Anonymous said...

Balaci-balaci ternakan pakatan wayang roket tidak mahu mengundi PAS sebab mereka benci pemimpin-pemimpin PAS yang bersih dari rasuah.

Mereka akan mengundi kepala bapak rasuah yang terlibat dalam pelbagai skandal seperti skandal forex, skandal BMF, skandal banglo terlajak diskaun, skandal kertas kerja, skandal terowong, skandal tanah, skandal roboh berpuluh kampung Melayu Islam dll.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails