Monday, April 30, 2018

40 Ahli PKR K/Klawang, Ladang Jelebu Keluar Parti



KUALA KLAWANG: Sekumpulan 40 orang ahli PKR ranting Kuala Klawang dan Ladang Jelebu di Jelebu, Negeri Sembilan mengisytiharkan keluar parti dan menyokong Barisan Nasional kerana sudah hilang kepercayaan kepada pemimpin PKR tempatan.

“Pemimpin daerah sini dia fikir hal dia, ahli-ahli tak pandang. Apabila dah tak dapat kerusi sahaja, pengerusi sudah lari, sekarang ahli-ahli sudah terkapai-kapai,” kata jurucakap kumpulan itu, Abdul Rahman Sulaiman, 56 pada sidang media bersama calon BN bagi DUN Klawang, Datuk Baharudin Jali hari ini.


Abdul Rahman merasakan perjuangan 3 tahun bersama parti reformasi sebagai sia-sia dan membuang masa. Beliau bagaimanapun tidak memberitahu ke mana perginya bekas pengerusi mereka.

Sementara itu, Baharudin berkata ahli seperti Abdul Rahman menjadi mangsa perebutan kerusi antara pemimpin parti pembangkang.

“Jelas di situ mereka hanya gila nak menjadi calon, bukannya nak membela rakyat,” katanya.

559686_505894539456840_1348145350_n

IKLAN
BARBER SHOP 91'
Kedai Gunting rambut lelaki kami baru dibuka.. Sila kunjungi, 10 pagi hingga 10 malam tiap hari hingga sebulan..
Harga Promosi
-dewasa RM7:00
-kanak-kanak5:00


Sila kunjungi segera!
Bandar Damai Perdana. No 10 Ground Floor,
Jalan Damai Perdana,5/1B,56000,Cheras, KL.
https://www.facebook.com/gunting.krew?hc_ref=ARTMPWKnBAfryEQBtojBcZSD5UiXc9XcclNqEH-qhttps://www.facebook.com/gunting.krew?ref=bookmarks)

2 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya sudah ramai ahli dan pemimpin parti PANdir, parti mata iluminati dan parti mahafiraun telah keluar parti untuk menyertai parti Islam PAS dan UMNo .

Pakatan wayang pimpinan parti kafir harbi roket sedang menuju ke arah kekalahan dan kehancuran dalam PRU 14.

Anonymous said...

Ahli dan pemimpin roket juga sedang meninggalkan parti roket untuk mrnyertai parti lain atau bertanding sebagai calon bebas.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails