Tuesday, May 01, 2018

Calon DAP Bandar Utama PRU 14 Adalah Cucu Shamsiah Fakeh..



AIDCNews -28/04/18 –Calon DAP Bandar Utama Jamaliah Jamaluddin lahir di negara China ketika neneknya, Shamsiah Fakeh yang juga aktivis Parti Komunis Malaya berhijrah ke republik itu.
Menurut Abbas Saad, bapa Jamaliah, Jamaluddin bin Ibrahim, iaitu anak ketiga Shamsiah telah berkahwin dengan seorang warganegara China dan melahirkan Jamaliah pada tahun 1988 di Hunan.
“Jamaliah Jamaluddin dilahirkan di Hunan, China pada tahun 1988 selepas seorang ibu rakyat China menikahi ayahnya, Jamaluddin bin Ibrahim bin Mohammad (lahir 1962 di China), anak ketiga Shamsiah Fakeh dan Ibrahim Mohammad (Kedua-duanya adalah anggota Parti Komunis Malaya dan tinggal di pengasingan di China sejak 1956 selepas meninggalkan Thailand).
“Pada tahun 1994, Shamsiah Fakeh, suaminya, tiga anak lelaki dengan anak-anak mereka dibenarkan untuk berpindah ke Malaysia, tetapi tidak dibenarkan kepada 3 anak perempuan China menantu iparnya. Tetapi, kemudiannya, 3 anak perempuan menantu iparnya itu telah dibenarkan masuk ke Malaysia,”dedahnya dalam Facebook


UNDILAH PAS dalam PRU14 ini
 PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular &sekandang dengannya, politik suku agama suku, yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?

 

Kini DAP memakai selimut PKR pula. Musang DAP berbulu ayam PKR, DAP Berlogo PKR. Juga cuba menipu pengundi?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails