Friday, May 04, 2018

Fitnah Seks? Dulu Audio N/Abdul, Kini AMANAH Pula. Ahli PAS Jangan Sebar..


Seorang lelaki mendakwa dirinya anggota AMANAH hari ini menuduh salah seorang pemimpin parti itu berkelakuan sumbang tetapi tidak memberikan apa-apa bukti bagi menyokong dakwaannya itu.

Rizal Abu Bakar, yang mendakwa daripada AMANAH Kuala Kedah mengadakan sidang akhbar di sebuah hotel di Kuala Lumpur hari ini berjanji untuk mendedahkan "skandal video seks terbaru" yang melibatkan seorang pemimpin parti itu.

Pada majlis itu, beliau menunjukkan tiga gambar tangkap layar perbualan WhatsApp bersaiz kadbod saiz A3, yang kononnya memaparkan perbualan antara seorang lelaki dan seorang wanita.

Beberapa mesej termasuk imej seorang wanita dengan wajahnya tertutup. Beliau juga memainkan dua rakaman perbualan telefon antara seorang lelaki dan seorang wanita.

Dia mendakwa kedua-dua mesej WhatsApp dan klip audio itu menunjukkan pemimpin parti dan wanita tersebut terlibat dalam hubungan sulit.

Dia juga menjelaskan lembaran kadbod A3 ditinggalkan di cermin depan keretanya dalam sampul surat dan dia tidak tahu siapa yang meninggalkannya di sana.

Rizal kemudian mencabar pemimpin parti itu untuk bertindak balas terhadap dakwaannya dalam masa 36 jam atau dia akan mendedahkan "video" sebagai bukti.







"Saya menggesanya untuk memberikan penjelasan, untuk mengatakan sama ada apa yang saya dedahkan itu benar atau tidak.

"Saya berikan tempoh untuk dia memberikan jawapan dalam masa 36 jam ... atau tidak, kita akan bertemu di sini lagi dalam masa 36 jam dan saya akan menunjukkan video," katanya pada sidang media itu.

Pimpinan PAS membuat pesanan kepada ahli-ahlinya seluruh negara untuk tidak membuat sebarang sebaran mengenai perkara ini. Biarlah ALlah menentukan supaya mereka yang terkena fitnah ini memahami betapa dasyatnya fitnah.

Sebab itu Allah melaknat orang yang membangkitkan fitnah. Fitnah bukan cara PAS. Elak perkara ini, berikan peringatan mereka supaya memilih cara Islam.


XOXO - Fitnah bukan cara untuk meraih undi....
Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/




10 comments:

Anonymous said...

Punya jahat pemimpin2 PAN, kerana nak jawatan Presiden PAN, sanggup mereka fitnah Presiden mereka sendiri. Dikatakan juga, mereka yg menfitnah PAS dengan audio palsu itu sekarang terbabit dalam fitnah kepada Mat Sabu. Juga kedengaran yg pihak yg sama dalam PAN sedang memgedarkan surat layang untuk menjatuhkan Timbalan Presiden PAN.

Siapakah mastermind fitnah audio dalam PAN. Dengar kata dia pakar mimpi dan pakar gajet magic jimat minyak

Anonymous said...

yg mastermind tu pas.
admin kata pas jgn sebar fitnah tapi admin ibnu hashim yg sebarkan.

Anonymous said...

Wah aku terkejut pemimpin parti PANdir adalah lebih jahat dari apa yang aku sangkakan. Selama ini puak PANdir ini menjadi tunggangan puak evangelis roket, rupa-rupanya puak PANdir pun menunggang juga!

Anonymous said...

Mengikut ajaran parti mata iluminati dan parti PANdir, kegagalan puak PANdir menyaman orang yang mendedahkan skandal seks bererti skandal seks PANdir memang wujud.

Bukan aku jata tetapi rapiggy kata, mr who sang moses kata dll.

Anonymous said...

Pembetulan:

Bukan aku kata tetapi rapiggy dan mr who sang moses dan pelawak PANdir kata.

Anonymous said...

Moga pengfitnah berhenti dari menyebar fitnah islam tidak benarkan pengfitnahan. Up

Anonymous said...

BEKAS PENCURI NAK TANGKAP PENCURI OKLAH SEBAB DAH TAUBAT. TAPI GOLONGAN YANG TAHU AGAMA DAN NAKKAN ISLAM TAPI BERSEKONGKOL DENGAN PENCURI APA KE JADAHNYA.....NAMPAK MAKSIAT DEPAN MATA BUAT TAK TAHU JE. LEBIH BAIK TAKPAYAH CERITA PASAL ISLAM.

Anonymous said...

Biasalah pakatan penjaja fitnah akan tetap menuduh PAS walaupun tiada bukti.

Jika gunung di Filipina meletup, barua ternakan pakatan penjaja fitnah tetap menyalahkan PAS.

Maka tidak hairanlah pakatan penjaja fitnah menentang RUU anti-berita palsu.

Anonymous said...

Barua dedak roket memang bodoh berlapis-lapis konon bekas pencuri taubat semua masalah settle.

Woi wang berbillion ringgit yang dicuri oleh bekas pencuri dan kroninya tu bila pula bekas pencuri and the gang nak pulangkan kepada rakyat dan negara?

Anonymous said...

Semoga balaci dan pemimpin pakatan penjaja fitnah berhenti dari menfitnah parti Islam kerana fitnah lebih kejam dari membunuh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails