Tuesday, May 01, 2018

Saman Model Bikini Lakukan Ganguan Seksual Terhadap Anjing..




SEORANG jutawan yang digelar `Raja’ Instagram dilaporkan telah memfailkan saman ke atas seorang model bikini kerana melakukan ganguan seksual terhadap anjingnya ketika sesi penggambaran.

Tony Toutouni mendakwa Deyana Mounira sengaja `bermain-main’ dengan anjing yang dikenali sebagai Hef sebelum melakukan aksi seks ke atas anjing terbabit.
Jutawan yang berasal dari Los Angeles itu turut mengecam Deyana kerana memuat naik video bersama Hef di media sosial.
“Deyana mula meransang Hef dengan menyentuh alat sulit binatang itu,” kata Tony, yang mempunyai 1.5 juta pengikut dalam akaun instagramnya.
Tony juga mendakwa Deyana sengaja menggunakan video dan gambar anjing itu bersamanya, bagi mencuri pengikut instagram Tony.
Deyana bagaimanapun menafikannya dan mendakwa Tony yang cuba melakukan gangguan seksual ke atasnya dengan menggalakkan anjing itu `bermesra’ dengannya.
Model itu juga mendakwa Tony melakukan gangguan seksual menerusi percakapan dan cuba merabanya ketika dia mahu masuk ke dalam bilik.
Malah katanya tiada jurugambar ketika itu sebaliknya Tony yang merakamkan gambar dan video terbabit.
Deyana memberitahu dia memuatnaik video berkenaan kerana tidak mahu Tony memuatnaik video terbabit terlebih dahulu dan menjadikan video tersebut sebagai haknya.
“Saya mahu mereka yang berada dalam industri hiburan dan orang awam di luar sana supaya berhati-hati dengan Tony kerana dia akan mempergunakan anda dalam semua bentuk,” katanya.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Begitulah, kegilaaan cara hidup di barat, tiada panduan agama, mengamalkan sekularisme yang tiada kaitan hidupan dunia dengan akhirat. Itulah ajaran sesat zaman moden ini. Kalau tak mahu begitu... UNDILAH PAS dalam PRU14 ini.
  PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular &sekandang dengannya, politik suku agama suku, yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?
 
Kini DAP memakai selimut PKR pula. Musang DAP berbulu ayam PKR, DAP Berlogo PKR. Juga cuba menipu pengundi?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails