Saturday, May 05, 2018

Strategi ‘Diversion’: Ini,Fokus Agenda Besar DAP -IKSIM



Asmawi Mat Seman – Ini Dato Prof Mahamad Naser bin Disa. Beliau salah seorang peguam yang mewakili Kerajaan Malaysia ke persidangan Geneva. 

Di sana kerajaan kita didesak dan ditekan hebat oleh semua negara supaya tandatangan tuntutan agar mengiktiraf golongan LGBT di negara kita. Hebatnya desakan mereka sampai tepuk-tepuk meja.

Tapi, alhamdulillah walaupun didesak hebat, kerajaan kita tak tandatangan. Kalaulah kerajaan yang dibentuk nanti dalamnya berlonggok puak pro LGBT, liberal, anti hadith.. Hah, kau fikirlah sendiri.

Siapa Dato Prof Mahamad Naser ni?
Beliau adalah CEO Institut Kajian Strategik Islam Malaysia. Diceritakan beliau pernah berlawan dengan Karpal Singh di mahkamah sebanyak 20 kali berkaitan kes-kes kedaulatan Islam dan hak-hak orang Islam.

Daripada 20 kes, Karpal hanya menang 2 kali dan beliau menang 18 kali. Yang duk kata Karpal hebat sangat tu dalam kes curi, rompak, dadah, boleh la.

Tapi, bila dia cabar kedudukan Islam yang termaktub dalam perlembagaan, dia kalah teruk. Suruh tunjuk celah mana dalam perlembagaan yang kata Malaysia ni negara sekular, sampai mati dia tak boleh jawab. Islam tak diancam?

Google lah pasal tuntutan IFC, COMANGO..
Google lah pasal RECS / Evangelis Kristian..
Cari video di Youtube tajuk ‘Johor for Jesus’, ‘Jesus for Malaysia’..
Cari video ust Wan Ji cakap 2030 nanti Malaysia jadi negara republik.. Sistem beraja akan dihapuskan..
Google pasal 7 Mountains Mandate.. 7 gunung yang perlu ditawan bagi puak Evangelis untuk menguasai negara..
Salah satunya ialah.. Kerajaan.. 

Itu pasal kau tengok kat logo pakatan harapan ada gambar gunung. Harapan tu pulak dalam bahasa Inggerisnya ‘Hope’… Kau google tengok apa kaitannya.. Siapa yang finalizekan logo ni? Kau google lah…

Google gambar perjumpaan Obama berjumpa dengan wakil/aktivis pro LGBT Malaysia termasuk Nisha Ayub (Presiden Mak Nyah Malaysia, Pejuang Transgender di Malaysia yang dapat anugerah di US), Ambiga (Pengerusi Bersih), Maria Chin (Calon PKR, PJ – Pro LGBT) , Zuraidah (Ahli Parlimen PKR)..

Google apa itu Komuniti Muslim Universal (KMU) dan tengok apa kerja diorang.
Kau tengok apa dah jadi kat Indonesia, Singapore. Kahwin lain agama dibenarkan. Tukar agama macam tukar baju.

Sekejap Muslim sekejap Kristian. Itulah yang puak-puak ni nak supaya berlaku di negara kita dan anak cucu kita nanti.
Bagi yang mahu berfikir.. Tentang kedaulatan Islam di negara kita..

Solusinya, jom undi PAS
UNDILAH PAS dalam PRU14 ini.
  PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular &sekandang dengannya, politik suku agama suku, yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails