Tuesday, May 01, 2018

Gangster Ganas DAP,Tolak Seorang Tua Jatuh Pentas, Ini Videonya..



AIDCNews -30/04/18 –Walaupun berselindung di sebalik logo ‘mata’ PKR, namun ia masih gagal membuang imej gangster DAP.
Perkara ini dibuktikan dengan kejadian penyokong DAP yang membawa bendera PKR menolak seorang tua hingga terjatuh dari atas pentas di Yong Peng Walk.
“DAP yang berselindung di sebalik logo PKR mesti mendisplinkan penyokong mereka selepas beberapa kejadian keganasan termasuk yang terbaru di Yong Peng Walk ketika DS Wee Ka Siong sedang berceramah sebentar tadi.
“Mangsa berusia 74 tahun kini menerima rawatan di Klinik Ayer Hitam.
“Keganasan bukan budaya Bangsa Johor, jangan bawa ke negeri tersebut atau terimalah padahnya… !!!,”lapor Helme Hanafi.
Sekarang nak undi senang aje pilih antara 3 Anda tak perlu fikir panjang untuk pergi mengundi 9 Mei ini. Anda hanya perl pilih 3 iaitu 
  • PENCURI DUIT RAKYAT. 
  • Satu Lagi BEKAS PEROMPAK WANG RAKYAT juga kini kononnya nak tangkap anak muridnya bekas perompak. 
  • Atau pilih aje parti yang nak bawa Islam sebagai penyelesaian masalah. Walaupun kumpulan ini daif tapi iktizam mereka cukup tinggi. 
Islam adalah pilihan terbaik kerana disana ada keredhaan Allah.. 

7 comments:

Anonymous said...

Sehingga kini Hadi telah membayar RM1.6 juta untuk kesnya terhadap Sarawak Report. Mahkamah Tinggi London semalam menetapkan 1 hingga 12 April 2019 bagi perbicaraan penuh saman Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang terhadap Sarawak Report. Mahkamah semalam menolak permohonan dalam permohonan (Interlokutori) dari Sarawak Report (SR) untuk mengenepikan saman itu dengan menetapkan perbicaraan penuh.

Anonymous said...

Peguam Carter Rock pula memberitahu mahkamah, sehingga kini Abdul Hadi telah membayar RM1.646 juta (£305,250) sebelum perbicaraan bermula.

Peguam terbaik dan termahal di London mewakili Hj Hadi Awang,....kaya wo!!!!!!

Anonymous said...

Permohonan interlokutori dibuat untuk meringkaskan perbicaraan apabila sesuatu pihak yakin dengan kes itu. Namun hakim jarang membenarkannya untuk mempastikan keadilan terjamin dengan perbicaraan penuh!

Bermakna SR @ RawCaster Brown SANGAT yakin menang perbicaraan ke atas Hj Hadi!

Anonymous said...

Tak cukup ngokok di laut, sampai ikan pong tepaksa diimpot dari siam, indon, kokot plok di darat! huh! dahsyat! mapuh laa melayusia......hidup melayu, bapak lanun pong tak pe , janji isle........

Anonymous said...

Dalam politik Malaysia memang terdapat gangster dan diakuai oleh rakyat Malaysia namun gangster ini hanya dua politik sahaja dan di ketuai oleh oleh UMNO dan dibantu oleh PAS. Dua politik ini selalu meyamun duit rakyat dan menyusahkan rakyat.

Anonymous said...

BERITA BAIK: PAS MEMENANGI KES SAMAN KE ATAS SARAWAK REPORT.

BANGI, 15 Syaaban 1439H, Selasa – Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang memenangi semua permohonan interlokutori dalam kes saman fitnahnya terhadap Editor Sarawak Report, Clare Rewcastle Brown.

Peguam mewakili PAS, Wan Rohimi Wan Daud dalam kenyataan ringkas di Facebook rasminya memaklumkan perkara itu lewat malam tadi.

“Alhamdulillah. Sarawak Report menggelupur. TGHH menang semua lima permohonan interlokutori.

“Sarawak Report diperintah membayar keseluruhan kos 28,900 pound (RM155,791),” katanya.

Sumber: ismaweb

Nota:

Kemenangan PAS ini membuktikan pakatan wayang roket adalah penjaja fitnah.

Anonymous said...

Mana bukti? SR sendiri pun nyawa-nyawa ikan kerana memfitnah PAS.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails