Thursday, May 03, 2018

DAP Lebih Islamik Dari PAS. -Dakwa P/Penerangan LGE.




AIDCNews -2/05/18 –Pengawai Penerangan Lim Guan Eng, Wan Ji Wan Hussin mendakwa DAP lebih Islamik berbanding dengan PAS.
Wan Ji membuat perbandingan itu berdasarkan satu infografik yang direkayasa di antara pentadbiran Kerajaan Negeri DAP Pulau Pinang pimpinan Guan Eng dengan Kerajaan Negeri PAS Kelantan pimpinan Dato’ Ahmad Yakob.
“Semenjak Ustaz Mat Yaacob jadi MB Kelantan, tidak ada perlaksanaan Islam yang dilaksanakan. Semuanya hanya retorika sahaja,” dakwa Wan Ji dalam Facebook.

Hanya PAS Sifar Rasuah!

Lihat..

6 comments:

Anonymous said...

Perbicaraan Dedak RM90 juta belum bermula Tuan Ibnu, yg PAS menang hanyalah pengurusan kes. Siapa kata PAS bersih, menngaku sendiri....

Unknown said...

Biarkanlah dia berkompang.
Diakan AHLI LAWAK MEGA calon RAJA LAWAK NEGARA.
Kalau dia tak berkompang, takdalah lawak jenaka.
HEHEHEHE.

Anonymous said...

Bengong apa wan ji ni moga dia dapat hidayah dan kembali mengamalkan islam yang benar. Baru dapat elaun 15k dah lupa agama.

Anonymous said...

Pas dah terbukti istikomah perjuangkan islam. Pas tak pernah kata lge bersalah selagi tak terbukti bersalah tapi puak anti islam tak tahu betul ke tidak dah sebar fitnah pas ambik 90j bila disaman kata konspirasa dng najib idola puak ph. Bila pas menang dlm tuntutan tolak saman sr si jahil kata pengurusan kes bukan kes saman. Dasar kaki pusing macamana pusing pun kalah tetap kalah tunggu aprl 2019 nnt apa pulak si bebal ph akan pusing lagi. Kita tunggu apa lagi yg nak dipusing. Husam pun dah mula pusing dulu beria2 kata pas terima 90j skarang kata tak kata pas terima 90j. Dadar hati dah rosak

Anonymous said...

50 muka surat pembelaan SR gagal melepaskan SR dari dakwaan memfitnah PAS , maka perbicaraan selanjutnya adalah untuk menentukan jumlah ganti yang perlu dibayar oleh SR kepada PAS.

Anonymous said...

Ostad WanG gaJi adalah contoh ularma su' yang dibayar gaji oleh sifu evangelis roket untuk menyembunyikan kebenaran dan menegakkan kepalsuan dan kesesatan untuk menipu dan menyesatkan orang ramai dengan menyokong, membela dan memuliakan pemimpin-pemimpin evangelis roket yang telah menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Maka kita tidak merasa hairan melihat ularma ternakan roket ini membuat kenyataan yang paling bodoh iaitu kononnya parti kafir HARBI roket yang menghina Islam adalah lebih 'islamik' dari parti Islam PAS yang berjuang menegakkan Islam berdasarkan Al-Qur'an, Sunnah, Qias dan Ijma'.

Maka ostad WanG gaJi tergolong kepada puak harbi roket yang sesat dan menyesatkan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails