Saturday, May 05, 2018

Ahad Ini, Gereja Evangelise Doa Calonnya Menang &Di Israel Doa BN Tumbang.




Allahyarham Dato’ Dr Haron Din, Mursyidul Am PAS dalam satu mesyuarat Majlis Syura pernah meminta ahli ahli PAS menjauhi DAP setelah sedar akan pengaruh gerakan evangelis dalam parti itu dalam isu kalimah Allah.
Kerana ketegasan arwah Haron Din, ada ahli parlimen DAP yang menghinanya secara terbuka ketika arwah meninggal dunia. Dr Zuhdi, Pengarah Penyelidikan PAS juga pernah dedahkan punca PAS berpecah dengan DAP adalah kerana gerakan evangelis.
Kumpulan yang liberal dan berfikiran bebas dalam PAS turut sama keluar dari PAS dan menubuhkan PAN yang ditaja oleh DAP. Mohd Sabu “G String Merah” menjadi ketuanya.
DAP bukanlah gerakan parti politik yang biasa, majoriti ahli ahli parlimen mereka adalah berfahaman evangelis dan cukup menentang kuat hukum agama Islam di negara ini.
DAP menerusi konsep “Malaysian Malaysia” menentang agar hak dan kedudukan orang Melayu dihapuskan. Malah DAP sudah anggap Mahathir sebagai Ketua Paderi, baca tulisan Beruang Biru ini :https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1744998885520581&id=697192853634528
DAP perkudakan orang Melayu, DAP maki orang Islam dengan bahasa kasar, mereka tentang tulisan jawi, mereka lawan perlaksanaan hudud dan mereka pecah belahkan orang Islam menerusi parti PAN dan PPBM. Lihatlah bagaimana Nga Kor Ming, memaki orang Melayu dalam video ini :
Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Annuar Musa dalam satu laporan Berita Harian semalam berkata DAP sebenarnya masih mengetuai pakatan pembangkang dengan bawa bersama ideologi sosialisme dan liberal, yang tidak boleh diterima masyarakat Islam walaupun parti itu bersetuju memakai logo parti PKR.
Beliau berkata, dalam PRU sebelum ini, DAP berusaha memecahkan undi Melayu dan kali ini terpaksa menerima musuh politiknya, Mahathir Mohamad untuk mencapai cita-cita itu.
Komplot menjatuhkan kerajaan bermula apabila Mahathir gagal menguasai pentadbiran yang diketuai Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sehingga beliau memilih untuk bersekongkol dengan musuhnya, DAP dan PKR.
“Apabila penyingkiran berlaku dalam UMNO, Mahathir dan Mukhriz hilang platform dan kekuatan dalam UMNO sehingga terpaksa mengambil talian hayat daripada Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang.
“Melihat keadaan ini berlaku, DAP sedar Mahathir mempunyai kekuatan yang boleh diambil kesempatan untuk memecahkan undi Melayu.
“Saya fikir rakyat perlu melihat situasi ini kerana isunya bukan mengenai Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) atau 1MDB tapi asasnya DAP masih mengenengahkan ideologi sosialisme dan liberal jika parti itu diberi peluang,” kata Annuar.
DAP membawa budaya sosialisme serta ateisme yang bertentengan dengan Islam, antaranya budaya lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) yang membolehkan manusia itu melakukan apa sahaja yang mereka suka, ulas Annuar Musa
Kalau mereka berkuasa, perkara seperti hak istimewa orang Melayu akan dirosakkan oleh parti ketua pakatan ini iaitu DAP. Parti PKR, PPBM dan PAN hanya jadi suruhan politik yang akan diam seribu bahasa selepas disogok dengan jawatan dan kedudukan yang besar dalam kerajaan. Pemimpin seperti Mahathir, Dr Wan Azizah dan Anwar akan restu apa sahaja yang dibuat oleh DAP ke atas negara ini kerana kuasa.
Dalam pilihan raya pun, mereka hanya tahu gunakan #TsunamiPHitnah untuk hebahkan berita palsu mereka dan tuduhan jahat mereka.
Mahathir, Mukhriz dan Muhyiddin hanyalah umpan undi DAP sahaja. Yang sebenarnya berkuasa adalah DAP, tiga orang yang Guan Eng sudah lantik sebagai menteri itu (Nga Kor Ming, Liew Chi Tong dan Chong Cheng Jien) adalah berfahaman Evangelis.
Dalam khutbah Yeo Bee Yin (Ahli Parlimen DAP Bakri) di Damansara Utama Full Gospel Businessmen  (FGB) Fellowship pada 13 Jun 2013, Yeo Bee Yin mendedahkan Tuhan bercakap terus dengan beliau.
Apakah yang Yeo Bee Yin maksudkan dengan ungkapan ini “It took 52 days to rebuild the walls of Jerusalem instead of 100. All it takes is one person to answer the call”. Jangan biarkan kumpulan Evangelis ini menang dalam PRU14.
Orang Islam kena ingat, khabarnya hari Ahad ini seluruh gereja yang berfahaman Evangelise mendoakan agar semua calon calon Evangelis mereka dalam DAP dan PKR menang dalam PRU14 ini.
Dalam PRU14, gereja Evangelis di Israel mendoakan agar kerajaan BN tumbang. Namun Allah SWT masih sayang BN, doa Evangelis ini tidak menjadi.
Hari ini hari Jumaat terakhir sebelum 9 Mei 2018, hari mengundi. Ayuh seluruh umat Islam kita doakan kerajaan Islam ini kekal di Putrajaya. Jangan biar parti yang mendapat dana Israel menjajah Putrajaya.
Tulisan: Beruang Biru
BB903, Jumaat, 4 Mei 2018. (PRU14TV)


Hanya PAS Sifar Rasuah!
Lihat..

6 comments:

alam said...

Sesiapa boleh berdoa, apa masalahnya. Kita umat islam pun boleh berdoa, adakah boleh halang orang lain berdoa dan bolehkah kita arahkan apa yang boleh didoa atau tidak.

Anonymous said...

BBB aka Beruang Biru Bodo,///dah tau DAP evenglis, chauvinis, mengelietis mcm puteri umno, yg umno bn biarkan DAP hidup sampai sekarang tu kenapa? Bodo mcm kau la BB! dibodokan oleh umno bn MO1Najib utk kekal jadi pm n menteri2 KLEPTOKRASI ( pencuri perompak pelanun penyangak perembat ) duit RAKYAT!!!

Anonymous said...

PPBM senang je diharamkan, takkan DAP tak boleh diharamkan!

Anonymous said...

RM1.2 Billion Dana Israel : Hingga Ke Hari Ini DAP Tidak Berani Saman Razali & Dr Zuhdi

FEBRUARY 17, 2018
AIDCNEWS


AIDCNews -17/02/18 –Walaupun DAP pernah berjanji mahu menyaman bekas aktivis parti itu, Mohamed Razali Abdul Rahman dan Pengarah Penyelidikan PAS Pusat, Dr Mohd Zuhdi Marzuki dua tahun lepas, namun sehingga ke hari ini parti itu tidak mempunyai keberanian untuk menyaman kedua-dua tokoh berkenaan berkaitan isu janji dana Israel RM 1.2 bilion dan persetujuan DAP membenarkan Israel membina Pangkalan Tentera Laut di Port Dickson.

Menurut aktivis PAS Wilayah Persekutuan, Herman Samsudeen jika DAP tidak berani menyaman berkaitan dengan dakwaan hubungan parti itu dengan Israel bermakna apa yang didedahkan Razali sebelum ini adalah adalah benar semata-mata.

“Hingga ke hari ini….dah 2 tahun, DAP masih membisu mengenai hubungan parti itu dengan Israel. Sikap membisu dan keengganan DAP untuk menyaman Razali dilihat masyarakat seolah-olah satu pengakuan bahawa benarlah DAP dilatih oleh ejen Israel untuk tawan Putrajaya bersama Pakatan.

“DAP tidak boleh salahkan masyarakat jika menganggap parti itu bekerjasama dengan Israel. Kerana mereka pun tidak menafikan yang mereka ada menerima latihan dari ejen Israel,”kata Herman dalam Facebook.

Menurutnya, pendedahan Razali mengenai perancangan-perancangan sulit DAP untuk menawan Putrajaya melalui bantuan ejen Israel adalah sangat mengejutkan.

Anonymous said...

Kerajaan dan umat Islam tidak mengiktiraf rejim pengganas Israel tetapi pemimpin-pemimpin evangelis roket mengiktiraf rejim pengganas Israel maka DA-Pig adalah pengkhianat yang sangat berbahaya kepada rakyat dan negara ini.

Anonymous said...


Puak Kristian Zionis termasuk puak evangelis telah di'brainwashed' menjadi penyokong fanatik rejim pengganas Israel sehingga mereka percaya menentang rejim pengganas Israel adalah seperti menentang tuhan.

Bukti:

Tokoh Kristian Zionis yang bernama Jerry Falwell telah berkata dalam tahun 1981 bahawa "Menentang Israel adalah seperti menentang tuhan".

Maka kita tidak merasa hairan melihat puak evangelis yang memimpin DA-Pig dan pakatan wayang roket mempunyai agenda yang sama dengan agenda Israel dan hubungan antara DA-Pig dan rejim pengganas Israel adalah hubungan kerjasama untuk melemahkan dan menggulingjan kerajaan pimpinan umat Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails