Friday, March 10, 2017

Bogel Dalam Kempen Calon Presiden Perancis. M'sia Pun?


Bekas penari bogel, Cindy Lee yang mahu bertanding sebagai calon presiden untuk pilihan raya Perancis, telah ditangkap selepas berkempen dalam keadaan separuh bogel. 

Dia ditahan ketika mempromosikan kempen di jalanan. Cindy yang merupakan calon untuk Pleasure Party turut memberikan risalah kepada orang ramai. Ketika berkempen dia hanya memakai seluar nipis dan menutup sedikit payudaranya. 

Polis menahannya kerana menyangka dia adalah aktivis wanita yang radikal. Walaupun Cindy adalah calon rasmi parti itu namun dia bakal dicabar oleh Marine Le Pen, Emmanuel Macron atau Francois Fillon sebagai ketua parti berkenaan. 

Bagi membolehkan nama calon tersenarai dalam kertas undi, seseorang itu perlu mendapat sekurang-kurangnya 500 wakil yang dipilih untuk menaja mereka. Namun sehingga kini, Cindy gagal memperolehi walau satu pun penaja. Pusingan pertama pilihan raya Perancis akan diadakan pada 23 April ini. 


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bolehkah parti-parti politik di Malaysia jadi seperti itu yakni kempen menggunakan seks atau dah pun berlaku?  Gambar-gambar di bawah ini sebagai bukti-bukti yang menuju ke arah itu?

Hasil carian imej untuk Kempen Calon Presiden Dalam Keadaan Bogel

Hasil carian imej untuk mohd sabu amoi

Selepas Nafi, Muncul Pula Video Kedua Menari Zairil

PERHATIAN:

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.



3 comments:

Anonymous said...

http://penpasksgb.blogspot.my/2014/08/pesta-sukan-bogel-di-teluk-bahang-pulau.html?m=1

Khamis, 7 Ogos 2014
Pesta Sukan Bogel di Teluk Bahang Pulau Pinang Penang. Malaysia Nude Sports Games 2014. Manusia VS Haiwan?

Pesta Sukan Bogel di Teluk Bahang Pulau Pinang Penang : Tuhan campakkan manusia ke Bumi ini dengan satu kelebihan berbanding binatang yang ada di muka bumi ini yang mana dibekalkan akal fikiran supaya manusia mampu berfikir secara waras, mana yang baik mana yang tidak baik. Mana yang mampu menaikkan maruah kita sebagai manusia dan begitulah sebaliknya…..Tetapi….

Tetapi tindakan yang dilakukan sekumpulan manusia pelik yang dikesan baru-baru ini d sekitar Teluk Bahang, Pulau Pinang Penang. Tepuk dahi kami dibuatnya apakah di tahap ini tahap pemikiran manusia di Malaysia dan kebebasan yang diperjuangkan selama ini?

Ini semua dek kerana gara-gara tersebarnya video “Malaysia Nude Sports Games 2014″ yang telah memuatkan segala aktiviti yang dilakukan oleh peserta bogel seramai 10 lelaki dan wanita bogel di Teluk Bahang Pualau Pinang Penang.

Berita Semasa sangatlah berharap Jabatan Agama Islam malaysia (JAKIM) turun padang dan menyiasat serta mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap kumpulan yang menganjurkan aktiviti seperti ini. Dikhuatiri ia akan menjadi satu pengaruh kuat kepada kalangan muda-mudi sekarang yang begitu “cepat cair” dan terpengaruh dengan budaya negatif seperti ini sekaligus menjadi budaya dan “barah baru” dalam masyarakat kita hari ini.

Berita Semasa tegaskan di sini, Berita Semasa mengutuk sekeras-kerasnya program dan aktivit pesta sukan bogel Teluk Hahang Pulau Pinang Penang seperti ini. Andaikata Tuhan mahu turunkan bencana bukan setakat ke atas mereka sahaja tetapi tok bilal, tok imam, noja, pemimpin politik, ulama, ilmuwan dan rakyat Malaysia turut akan terkena tempiasnya seperti yang berlkau pada tragedi maha dahsyat Tsunami Acheh 2004 sebagai peringatan kepada seluruh umatNya. Masih ingat lagi? Dan tidak lupa juga (TSUNAMI JEPUN 2011)

Dalam YouTube & Vimeo berdurasi 5 minit 56 saat memaparkan sekumpulan lelaki dan wanita dalam keadaan bogel sedang melakukan aktiviti seperti melukis di badan di sebuah pantai dipercayai di Taman Negara dekat Teluk Bahang Pulau Pinang Penang
melukis pada badan,
mereka turut melakukan beberapa aktiviti lain seperti lari berganti-ganti,
berenang di atas manusia
serta tarian gangnam.
Apakah mereka ingat mereka berada di Macau? Hong Kong? Beijing? Shanghai? Fujian?Taiwan? atau Caribbean Mexico sehingga sesuka hati melakukan aktiviti terkutuk seperti ini?

Anonymous said...

PAN mareiii sini . CHEERS!!!! (Sambil laga cawan besar)

http://www.ismaweb.net/2016/06/dap-akan-sambut-kemenangan-pan-dengan-arak-carlsberg-tiger/

“DAP Akan Sambut Kemenangan PAN Dengan Arak Carlsberg, Tiger”


BANGI, Khamis – Parti rasis dan cauvinis, DAP akan meraikan calon PAN, Azhar Abdul Shukur dengan arak sekiranya berjaya memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar.

Perkara itu dinyatakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP Sekinchan, Ng Suee Lim dalam satu ceramah kempennya sebagai pujukan kepada pengundi Cina supaya mengundi calon PAN.

Joceline Tan dalam tulisannya bertajuk ‘Tough decisions in the rice bowl town of Sekinchan’ yang disiarkan di media liberal The Star hari ini, menyebut bahawa Ng telah berkata, jika PAN menang di Sungai Besar, kemenangan itu akan diraikan dengan Carlsberg, Tiger atau kau (black dog atau Guinness Stout).

Melihat kepada situasi itu Tan berkata, cara Ng berkempen itu, ia memberi gambaran seolah-olah Ng adalah calon yang bertanding.

Ini kerana beliau berpendapat, sebahagian besar yang dipertaruhkan DAP dalam PRK ini adalah PAN yang dianggap sebagai makhluk ciptaan DAP menggantikan PAS sebelum ini.

“Ia juga merupakan satu perjuangan proksi antara DAP dan PAS, yang mana PAN amat bergantung kepada undi Cina,” katanya.

Tan berkata, apa yang dilakukan DAP adalah semata-mata untuk menarik sokongan di kalangan pengundi Cina.

“Ketika dulu pemimpin DAP memujuk Cina untuk menyokong PAS dan kini mereka terpaksa meminta Cina untuk menyokong PAN pula.

“Bagaimanapun, ramai orang Cina di kawasan itu tidak mengetahui kewujudan PAN. Ustaz Azhar, calon PAN juga tidak terkenal walaupun bapanya pernah menjadi orang kuat UMNO di kawasan itu,” kata Tan lagi.

Anonymous said...

Bukan kat Hadyai tau. Ini jadi kat Penang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails