Saturday, March 11, 2017

Rupanya Yang Berpelukan Itu Zairil & Dyana Sofea, Inikah Buktinya?


AIDCNews – 09/03/17 –Penafian Ahli Parlimen Bukit Bendera, Zairil Khir Johari berkenaan ‘lelaki itu’ bukan jalan penyelesaian terbaik, malah lebih menimbulkan kesangsian.
Ini merupakan penafian ketiga yang dilakukan Zairil berkenaan isu-isu yang melanda dirinya.
Zairil selaku Pengarah Eksekutif Penang Institute sebelum ini pernah menafikan badan yang dipimpinnya menerima dana daripada Open Society Foundation (OSF) yang dimiliki penyangak matawang antarabangsa, George Soros.
Pendedahan itu dilakukan DC Leak.
Zairil juga menafikan Penang Institute penyebar Islam Liberal sebagaimana yang didakwa oleh Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Muhammad Fauzi Yusoff.
Penafian Zairil mengenai lelaki yang sedang menari sepertimana dalam rakaman telah menimbulkan rasa sangsi majoriti netizen.
Laman kamikazenews membuat analisis berdasarkan cermin mata, jam tangan, kasut dan rambut yang dipakai pasangan intim itu merumuskan lelaki itu adalah Zairil sendiri bersama teman wanita, Dyana Sofea Mohd Daud.

8 comments:

Anonymous said...

Gambaq x clear nak di jaja.
Apa la nak jd lobai2 ni.
Dah termakan muntah umno la tu.
Sejak lobai hadi berkepit dgn umno, lobai2 sanggup percaya fitnah umno utk memfitnah DSAI juga. Dulu fitnah kata ada calun PAKATAN dlm PRU-13 ambil pil kuda.

Ini lah lobai zaman sekarang.

Anonymous said...

Gambar yg clear gambar mat sabu selfie amoy langgar dada waktu Bershit 4. Wow getaran memang terasa

Anonymous said...

Ini jawapan kepada Anon AyaPAN ibn Khadama 11:22 pm

http://semuthitam80.blogspot.my/2017/03/pemimpin-dapigs-ni-memang-buruk-perangai.html?m=1

PEMIMPIN DAPigs NI MEMANG "BURUK" PERANGAI!!!

Ahli Parlimen Bukit Bendera yang juga merupakan anak kacukan DAPigs tu sebelum ini tampil menyifatkan bahawa dakwaan dirinya sedang menari dengan seorang wanita itu sebagai mengarut.

Anak Kacukan DAPigs itu menjawab pendedahan video berdurasi selama 15 saat memaparkan seorang lelaki berkaca mata menari intim dengan seorang wanita tersebar di media sosial.
“Bukan saya dan ia mengarut, setiap hari pasti ada cerita tentang saya. Tidak pernah berhenti,”” katanya seperti dilaporkan mStar Online semalam.
Namun hari ini, video kedua yang berdurasi selama 12 saat menunjukkan wajah Zairil dan wanita yang pernah digosipkan dengan Zairil iaitu Dyana Sofya, calon wanita DAPigs Teluk Intan.

Walaupun Anak Kacukan DAPigs itu telah membuat penafian, namun masih ramai dikalangan pengguna laman media sosial percaya bahawa lelaki dan wanita didalam video itu adalah mereka berdua.


Ini sekaligus mengesahkan hubungan mereka selama ini memang benar - benar wujud sehingga perlu menghantar Dyana ke luar negara untuk belajar yang dikatakan mengandung anak.

Dalam masa yang sama, sumber rapat dengan isteri kepada Anak Kacukan DAPigs itu mengesahkan bahawa lelaki dalam video yang sedang berpelukan mesra dan menari adalah suaminya.

Malah kata isterinya, kisah skandal pemimpin DAPigs itu serta beberapa wanita selain dari Dyana termasuk seorang wartawan pada suatu ketika dulu hangat diperkatakan memang sudah sinonim dengannya.
“Saya dah malas fikir hal ini sebagai isteri Zairil siapa tak kecewa. Semua wanita di luar sana pasti kecewa. Apa lagi saya boleh lakukan”. kata isteri Zairil.
Gambar intim tersebar suatu ketika dulu juga cuba dinafikan oleh Dyana dan Si Anak Kacukan DAPigs itu. Setakat ini tiada laporan polis dibuat kepada pihak berkiuasa mengenai penyebaran video berkenaan.

Dalam erti kata mudahnya, penafian yang dibuat oleh Anak Kacukan DAPigs dan teman wanitanya itu sebelum ini hanya seperti meludah ke tanah. Kalau setakat buat penafian macam tu, suruh budak sekolah tadika pun pandai!!! Tak payah jadi Ahli Parlimen!!!


Semut Hitam at Jumaat, Mac 10, 2017

Anonymous said...

penpasksgb.blogspot.my/2014/08/pesta-sukan-bogel-di-teluk-bahang-pulau.html?m=1

Khamis, 7 Ogos 2014
Pesta Sukan Bogel di Teluk Bahang Pulau Pinang Penang. Malaysia Nude Sports Games 2014. Manusia VS Haiwan?

Pesta Sukan Bogel di Teluk Bahang Pulau Pinang Penang : Tuhan campakkan manusia ke Bumi ini dengan satu kelebihan berbanding binatang yang ada di muka bumi ini yang mana dibekalkan akal fikiran supaya manusia mampu berfikir secara waras, mana yang baik mana yang tidak baik. Mana yang mampu menaikkan maruah kita sebagai manusia dan begitulah sebaliknya…..Tetapi….

Tetapi tindakan yang dilakukan sekumpulan manusia pelik yang dikesan baru-baru ini d sekitar Teluk Bahang, Pulau Pinang Penang. Tepuk dahi kami dibuatnya apakah di tahap ini tahap pemikiran manusia di Malaysia dan kebebasan yang diperjuangkan selama ini?

Ini semua dek kerana gara-gara tersebarnya video “Malaysia Nude Sports Games 2014″ yang telah memuatkan segala aktiviti yang dilakukan oleh peserta bogel seramai 10 lelaki dan wanita bogel di Teluk Bahang Pualau Pinang Penang.

Berita Semasa sangatlah berharap Jabatan Agama Islam malaysia (JAKIM) turun padang dan menyiasat serta mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap kumpulan yang menganjurkan aktiviti seperti ini. Dikhuatiri ia akan menjadi satu pengaruh kuat kepada kalangan muda-mudi sekarang yang begitu “cepat cair” dan terpengaruh dengan budaya negatif seperti ini sekaligus menjadi budaya dan “barah baru” dalam masyarakat kita hari ini.

Berita Semasa tegaskan di sini, Berita Semasa mengutuk sekeras-kerasnya program dan aktivit pesta sukan bogel Teluk Hahang Pulau Pinang Penang seperti ini. Andaikata Tuhan mahu turunkan bencana bukan setakat ke atas mereka sahaja tetapi tok bilal, tok imam, noja, pemimpin politik, ulama, ilmuwan dan rakyat Malaysia turut akan terkena tempiasnya seperti yang berlkau pada tragedi maha dahsyat Tsunami Acheh 2004 sebagai peringatan kepada seluruh umatNya. Masih ingat lagi? Dan tidak lupa juga (TSUNAMI JEPUN 2011)

Dalam YouTube & Vimeo berdurasi 5 minit 56 saat memaparkan sekumpulan lelaki dan wanita dalam keadaan bogel sedang melakukan aktiviti seperti melukis di badan di sebuah pantai dipercayai di Taman Negara dekat Teluk Bahang Pulau Pinang Penang
melukis pada badan,
mereka turut melakukan beberapa aktiviti lain seperti lari berganti-ganti,
berenang di atas manusia
serta tarian gangnam.
Apakah mereka ingat mereka berada di Macau? Hong Kong? Beijing? Shanghai? Fujian?Taiwan? atau Caribbean Mexico sehingga sesuka hati melakukan aktiviti terkutuk seperti ini?

Anonymous said...

Lobai hadi..bila hang nak minta maaf kat Shamsul. Banyak pil kuda hang dapat ka.
Lobai din siku lutut...bila hang nak minta maaf kat LGE. Buruk betoi perangai hang noh.
Dua2 tok lebai ni..nama ja lobai. Buat salah tak reti nak minta maaf. Lps tu dombong pulak.
Elok la sangat la perangai lobai2 mcm tu.

Anonymous said...

DAP,
Sila pertimbangkan ini
Untuk jaga nama baik DAP.
Elok minta dua insan yang mungkin sedang mabuk asmara dana itu (jika benar itu adalah mereka) untuk meninggalkan parti secara terhormat atau mulakan sahaja proses pemecatan.
Pertimbangkan semula manfaat mereka dalam DAP atau sekadar menjadi liabiliti sahaja.
Jagalah susu yang sebelanga itu jangan pula dirosakkan oleh nila (warna biru/macam warna BN) yang setitik dua itu..
Rakyat hendakkan orang yang bercakap selari dengan perbuatan.

Anonymous said...

Saman la kalau tak betol..

Anonymous said...

Suruh Mike Sabu check la. MIKE Sabu kan pernah selfie d amoy langgar dada.waktu Bershit 4.00

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails