Wednesday, March 08, 2017

Rogol Anak Kerana Lesbian, Tapi Dihukum Kerana Benci Lesbian.


SEORANG bapa durjana dijatuhi hukuman penjara selama 21 tahun oleh Mahkamah Warwick, United Kingdom selepas didapati bersalah merogol anaknya yang berusia 16 tahun.

Suspek, 54, merogol anaknya sebagai memberi ‘pengajaran’ kepada anaknya melakukan hubungan seks dengan lelaki adalah lebih memberi nikmat daripada terjebak dengan hubungan sejenis.
Suspek yang tidak didedahkan nama demi melindungi identiti anaknya, menyatakan dia melakukan jenayah itu selepas berang dengan pengakuan anaknya yang mengaku dirinya seorang lesbian.
Hakim yang mengadili kes tersebut mengingatkan suspek sepatutnya sebagai seorang bapa, dia perlu memberikan nasihat dan sokongan moral terhadap anaknya yang mengalami krisis identiti sewaktu sedang membesar.
“Kamu sebaliknya tidak dapat mengawal kemarahan lalu merogolnya dengan tujuan untuk ‘mengajarnya’ melakukan hubungan seks dengan lelaki lebih baik daripada hubungan sejenis,” hujah hakim tersebut yang menyifatkan kesalahan lelaki itu berunsur jenayah kebencian terhadap golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT). 
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Inilah undang-undang gila 'made in England' yang menjadi idola negara umat Islam termasuk Malaysia..


PERHATIAN:

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.

5 comments:

Unknown said...

Maaf ckap la...muka bloger mcm hitam hatinya...singkat akal dlm penulisanya...

Anonymous said...

Kalau bloger itu tidak begitu, umpatan itu berbalik kepada kamu. ha ha ha busuk punya orang.

Anonymous said...

Syasmall,

Maaf ckap la...muka kamu mcm hitam hati kamu...tiada akal dlm penulisan kamu..

Kamu cakap depan cerminlah !

Anonymous said...

Kita bersetuju dengan Ibnu Hasyim.

(1) Kesalahan bapa ialah merogol anak sendiri.

(2) Kebangangan undnag-undang buatan manusia Barat h dan kezaliman hakim British tersebut tererlah apabila hakim tersebut menghukum bapa tersebut kerana bapa tersebut menghina LGBT bukan kerana merogol anak!

Maka jelaslah undang-undang Barat mengandungi unsur-unsur buta, pekak, bisu dan dungu ! Orang bodoh seperti puak kafir harbi dan liberal sahaja mengamalkan undang-undang Barat !

ramli ali said...



Sokong March 8, 2017 at 12:17 PM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails