Sunday, January 01, 2017

Kelab Malam Istanbul Diserang Pengganas, 35 Maut.

 Pasukan keselamatan dan perubatan di tempat kejadian serangan di kelab malam di Istanbul, awal pagi Ahad. Foto AP
SERANGAN bersenjata di sebuah kelab malam Istanbul pada awal pagi Ahad mengorbankan 35 orang. Lelaki bersenjata itu dipercayai berpakaian kostum Santa, dan melepaskan tembakan di dalam kelab malam Reina di daerah Ortakoy di Istanbul.
Ketika kejadian, beratus-ratus orang sedang meraikan sambutan tahun baharu. Insiden berkenaan turut mengakibatkan lebih 40 orang cedera. Bagaimanapun, lelaki bersenjata itu masih belum dikenal pasti. Gabenor Istanbul, Osman Sahin menyifatkan insiden tersebut sebagai serangan pengganas. - Mail Online

10 comments:

Anonymous said...

Iko karajo urang 2 PARTI DAP punyo angkaro....

membunuh urang indak salah....
Kecek nyo....
....DAP....DAP....yo sebanar uddi...!!!

Ir Anonymous said...

Inilah bezanya antara pas dan pan..
pas akan sokong / tentang jika umno dan pkr buat baik / jahat..
pan pulak akan sokong / tetap sokong jika dap buat baik / jahat..

Apatah lagi yg melibatkan penubuhan kelab2 malam; pastinya akan ada shj hujah2 pan utk menghalalkan segala kegiatan dap..buktinya?

Buktinya octoberfest yg dihujahkan halal oleh pan kerana ia hanya melibatkan non muslim walaupun dilakukan secara terang2an.. makna kata kalau dap nak buat acara zina secara terang2an pun pan akan cari hujah utk menghalalkannya asalkan hanya melibatkan non muslim.. begitulah pemikiran ala islam pan.. atau lebih tepat lagi pemikiran islam ala khadam dap.. dasar khadam dap!

Anonymous said...

Pembaca2 blog ni masih menunggu dgn sabar..bukti surat yg jual nama Sheikh Qardhawi oleh Ayahtollah Hadi utk memfitnah PAN.Thats all..

Ir Anonymous said...

Jawab dulu surat tghh/lge tu.. pembaca blog ni tak nak gopoh dan gapah.. step by step.. yg dahulu perlu didahulukan.. takkan hanya kerana tak de arahan dari dap pan akur tak nak jawab surat tu! Dasar khadam dap!

Dasar pengkhianat serta khadam dap!

Anonymous said...

Saya mewakili pembaca2 setia blog ni nak baca surat Ayahtollah Hadi jual nama Sheikh Qardhawi utk memfitnah PAN. Mana dianya? Thats all..

Ir Anonymous said...

Pembaca blog ni masih menunggu kalau2 khadam dap ada jawapan atau ulasan kpd surat yg ditandatangani oleh kedua2 pihak tghh dan lge sebelum pru 13 tu! Mereka tak nak gopoh dan gapah.. step by step.. yg dahulu perlu didahulukan.. takkan hanya kerana tak de arahan dari dap, pan akur tak berani lansung nak jawab surat tu!

Dasar pengkhianat serta khadam dap!

Anonymous said...

Ehhh..walaun biol marah nampak? Mcm ada buat salah je? kihkihkih

Utamakan yg berat dulu. Walaun mesti tahu beratnya dosa memfitnah org mukmin.Kan?

Kami nak baca surat Hadi memfitnah PAN dgn menjual nama Sheikh Qardhawi.Simple..

Anonymous said...

Pan khadam dap penentang perjuangan islam. Makin macai pan bercomen makin terlihat akan ke dapnya. Pan makin gelabah dan celaru dengan kebangkitan islam di malaysia.

Anonymous said...

Jgn jd khadam lebai2 penunggang agama sudahlah. Pas skrg perosak Islam. Parti politik ni telah dilaknati Allah.

Ibu.Solimah di majalengka said...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu,saya dari Ibu Solimah sekeluarga mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH KASURI atas bantuanya kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan MBAH KASURI pula yang telah memberikan angka jitu kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah angka yang diberikan mbah bener-bener tembus. sekali lagi makasih ya MBAH buat angka ritual yang MBAH berikan bener- bener dijamin terbukti tembus sehingga saya bisa menang. Berkat angka gaib hasil meditasi ritual MBAH KASURI saya sudah bisa bangkit dari keterpurukan dan juga udah buka usaha yang dijalankan suamiku. kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH di: 0853 4646 0388 atau silahkan KLIK DISINI ramalan MBAH KASURI memang memiliki ramalan GAIB” yang insy allah dijamin tembus 100%. makasih atas tumpanganya moga tetap jp !!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails