Saturday, August 13, 2016

Pokemon Jadi Hantu, Merogol Wanita Rusia Ini?



SEORANG wanita telah membuat laporan polis bahawa dia dirogol oleh Pokemon di rumahnya di Moscow, Rusia. Wanita berkenaan mendakwa sebelum tidur dia telah bermain Pokemon Go dan apabila terjaga dia mendapati terdapat Pokemon besar sedang menghempap badannya.
Pokemon itu, katanya hilang sebaik sahaja dia bangun dari katil namun dalam aplikasi Pokemon Go di telefon bimbitnya, dia masih dapat mengesan kehadiran karakter berkenaan secara maya di katilnya.
Wanita Dakwa Dirogol Pokemon
Dia kemudian mengejutkan suaminya namun lelaki itu memberitahu polis, dia tidak percaya cerita isterinya dan meminta wanita itu berjumpa psikiatrik.
Polis juga dalam masa yang sama tidak mempercayai laporan wanita terbabit dan memberitahunya bahawa mereka tidak dapat menolongnya.
Dalam pada itu, rakan wanita terbabit, Ivan Makarov berkata wanita itu memaklumkan terdapat banyak Pokemon di rumahnya dan anjing juga boleh mengesannya malah anjingnya akan menyalak tatkala dia bermain permainan terbabit.
Menurut Makarov, rakannya itu menerima nasihat suaminya dan telah membuat temujanji dengan psikiatrik.
Begitu, Pokemon menjadi 'hantu' dalam ingatan pemain-pemainnya. Kepelbagaian rasa dan lamunan bersarang di dalam pemikiran yang lemah, terus menghantui penggila-penggilanya. (IH)


1 comment:

Anonymous said...

Mengapa manusia bodoh tergila-gilakan PUKIMON dan sanggup mengutuk dan menghina mufti yang memberi nasihat yang baik selari dengan ajaran Islam? Kesian melihat sikap manusia akhir zaman !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails