Sunday, July 03, 2016

Walk With Guan Eng Pagi Tadi, T-Shirt Free!



Tak pasti berapa banyak duit dibelanjakan untuk print baju segera untuk program Walk With Guan Eng. Semua yang hadir dapat baju free selain pelekat dan poster.

















Ini dipenggil perang persepsi yang mana PAS masih lemah lagi sehingga dalam banyak keadaan PAS sentiasa dilihat sebagai orang salah dan DAP berjaya begubah orang salah politik kotornya nampak bersih dimata rakyat. (TKO)

5 comments:

Anonymous said...

Dulu2 ngutuk umno tk habis2, tp sejak mr presideng dah bersedondong dgn Najib, skrg yg timbul jahat ialah DAP...padahal umno tak berubah pun perangai mereka.

Skrg puok ostad-ostad and the gang dah kena kencing oleh mr presideng mereka sendiri.

Anonymous said...

Ada lagi free selain t shirt. Khadam free.... PAN sponsor. Kalau hadir boleh bawak balik khadam. Kah kah kah

Anonymous said...

Isma gesa Guan Eng letak jawatan, buktikan integriti DAP
Aminuddin-Yahaya-Dimensi-15-Jan-2015
Oleh Ainul Illia Meor Suzurudin

BANGI, Ahad – Timbalan Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), sebuah pertubuhan Islam dan Melayu sederhana, Haji Aminuddin Yahaya menggesa Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng meletak semua jawatannya kerana dia telah pun didakwa di mahkamah.

“Walk the talk. Jika Lim Guan Eng benar-benar ada integriti, seperti yang selalu dia laungkan, dia perlu letak jawatan,” katanya kepada Ismaweb.net, hari ini.

Katanya lagi, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah menjalankan siasatan dan ini membuktikan bahawa memang terdapat kes yang berlaku.

“Biar mahkamah tentukan dan jangan hipokrit, bila orang lain kena, kita (merujuk kepada parti DAP) kata mahkamah adil, tapi bila diri sendiri kena, kita kata ini adalah politik.

“SPRM telah jalankan siasatan dan pasti ada kes, kalau tidak takkan dibawa ke mahkamah. Rakyat tak perlu panik dan biarkan mahkamah tentukan,” katanya.

Mengulas mengenai tindakan bapa kepada Ketua Menteri itu, Lim Kit Siang yang mengumumkan akan menjelajah ke seluruh negara untuk bertanyakan pandangan orang ramai sama ada anaknya itu perlu meletak jawatan ataupun tidak, Aminuddin menyelar tindakan berkenaan.

“Kenapa perlu buat roadshow dan minta pandangan orang ramai? Ini soal peribadi dan maruah diri sendiri. Kenapa nak suruh orang ramai pulak tentukan?

“Ini sikap pemimpin DAP yang kononnya sangat ambil berat soal ketelusan dan keadilan. Pemimpin seperti ini tidak layak disokong,” tegasnya.

Tindakan DAP membuat kempen kutipan derma RM1 juta untuk Setiausaha Agung parti itu juga dianggap tidak masuk akal kerana katanya, ia satu tindakan memalukan.

“Amat memalukan apabila seorang ketua menagih derma orang ramai sedangkan dia mampu beli banglo RM2.8juta,” katanya.

Anonymous said...

Wah penjilat dedak babi cap roket meroyan sakan apabila Ketua Musyrikin Penang didakwa dalam mahkamah!

Mengapa Ketua Musyrikin Penang didakwa dalam mahkamah? Pegawai penyiasat dan pendakwa raya mempunyai bukti-bukti kukuh untuk mendakwa Ketua Musyrikin Penang!

Toni Puaka telah berkata dalam video bahawa jika SPRM sudah mendakwa (seseorang), orang tersebut mestilah mengambil cuti.

Mengapa Ketua Musyrikin Penang dan kuncu-kuncunya membuat pelbagai kenyataan yang berbelit-belit untuk tidak bercuti atau tidak meletak jawatan?

Mengapa Ketua Musyrikin Penang dan kuncu-kuncunya yang mendesak pempin-pemimpin parti lain meletak jawatan atau bercuti tetapi Ketua Musyrikin Penang takut meletak bercuti atau meletak jawatan.

Nampaknya Datuk Harun Idris dan Mohd Khir bersikap gentleman kerana mereka berani meletak jawatan berbanding dengan Ketua Musyrikin Penang yang bersikap pengecut !

Anonymous said...

PEMBETULAN KOMEN 8:46 PM

Mengapa Ketua Musyrikin Penang dan kuncu-kuncunya mendesak pemimpin-pemimpin parti lain meletak jawatan atau bercuti tetapi Ketua Musyrikin Penang sendiri takut mengambil cuti atau meletak jawatan apabila Ketua Musyrikin Penang didakwa di mahkamah?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails