Sunday, July 03, 2016

Masjid Di Bakar Di Hancurkan, Muslim Rohingnya Solat Tarawih Di Bawah Hujan Lebat



Muslim Rohingnya mereka melaksanakan solat Tarawih dibawah hujan lebat setelah masjid mereka dibakar dan dihancurkan oleh orang-orang Kapir. Ya Allah berikanlah pertolongan kepada mereka terimalah solat dan ibadah mereka dibulan suci Ramadan ini.

Yaa Allah Segerakan Pertolonganmu Melalui Tangan-tangan Kami dengan Berdirinya Kepemimpinan Ummat Islam di Bawah Seorang Khalifah... agar kami mampu berlindung dan Berperang di Belakangnya... (TKO) 

3 comments:

Anonymous said...

Kita amat bersimpati dengan saudara seugama kita di sana. Sedihnya bila masjid dimusnahkan.

Nah harap PAN kesian, sori la. Kesian PAN habya reserve untuk taukey mereka yakni DAP.

Haaaaaaaaaaaaa kat bawah ni video Youtube DAP menentang pembinaan masjid. Mungkin itu yg dibanggakan oleh PAN. PAN sekarang ni adalah khadam Superstar bagi DAP. DAP pula anti Islam.


Mari kita saksikan video di youtube :DAP HINA AZAN DAN BANTAH PEMBINAAN MASJID OLEH Jimmy Wong

Haaaa ini dia link video youtube ini

https://www.youtube.com/watch?v=9dXsU__PtxQ


Copy paste dan tonton wokey

Bukti yg amat unggul yg DAP anti masjid dan anti Islam. Malangnya PAN sukarela menjadi kahdam superstar DAP


Jesse Labu
Keadilan
N9ers

Anonymous said...

Woi mamat....Yang kau nampak DAP. Gerombolan BN MCA dan Gerakan menentan hudud kau tak nampak. Nak berhujah pun guna akal sikit.

Anonymous said...

WOiiiiiiii Mujahid, Mat Sabu dan makhluk2 sejenis dgn mereka ini dari Haraki PAN

Korang blanja Guan Eng Bihon Sop PASMA-CHA la, slow talk suruh dia resign dan berambos la. Dulu zaman Khir Toyo dulu, DAP suruh Khir Toyo berhenti. Masa Guan ENg pula tak mau berhenti. Please, Makhluk2 PAN yakni belaan DAP, korang suruh dai resign la. Kah kah kah

http://www.ismaweb.net/2016/07/kata-pedang-bila-guan-eng-nak-letak-jawatan/

KATA PEDANG: Bila Guan Eng nak letak jawatan?

Dulu, parti rasis dan cauvinis, DAP lantang menyuarakan gesaan menyuruh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak letak jawatan supaya siasatan yang telus dan bebas dapat dibuat terhadap syarikat pelaburan bermasalah 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Sekarang, apabila pemimpin rasis dan cauvinis Lim Guan Eng didakwa atas pertuduhan rasuah, kemudian ada pihak yang menggesanya letak jawatan, mereka melatah pula.

Guan Eng masih tebal muka, kekal sebagai Ketua Menteri negeri pulau mutiara itu. Aih, tak tahu malu atau bagaimana?

Kata puaknya, dua pertuduhan jenayah terhadap Guan Eng hanyalah serangan dan penganiayaan politik terhadap pemimpin pembangkang daripada DAP.

Apabila DAP ambil keputusan supaya Guan Eng tidak melepaskan jawatan, rakyat boleh menilai parti ini macam mana gayanya.

Dah ramai pemimpin politik sebelum ini telah letak jawatan ketika hadapi dakwaan mahkamah, antaranya Dr Khir Toyo, Tan Sri Mohamad Taib, DSP Pairin Kitingan dan sebagainya.

Ketiga-tiga mereka telah meletak jawatan kerana isu rasuah.

Kedegilan anak Kit Siang ini menjadi bukti bahawa dia adalah seorang yang HIPOKRIT dan CAKAP TAK SERUPA BIKIN.

Kalaulah partinya itu berintegriti tinggi, sepatutnya dia berkorban, dengan cara meletak jawatan untuk menjaga nama baik DAP itu sendiri.

Satu lagi isu Pedang nak komen. Ada orang buat troll di media sosial bahawa peniaga di Bazar Ramadan akan ditangkap SPRM jika menjual makanan dengan harga lebih murah.

“Pakcik nak bagi diskaun kat saya ke? Tak nak lah pakcik, saya beli dengan harga asal, risau nanti SPRM tangkap,” gurau seorang pengguna media sosial.

Pedang kata, ini bukan isu diskaun semata-mata, isunya ialah penjual dapat manfaat lain yang tak sepatutnya dia dapat.

Oh ya, berkenaan kutipan RM1 juta yang berjaya dikutip untuk Lim Guan Eng dalam tempoh kurang 24 jam, Pedang nak ingatkan kepada puak mereka agar bersyukurlah.

Bersyukurkan diberikan peluang hidup aman bahagia bahkan kaya raya di bumi bertuah ini.

Ini bukti bahawa orang Cina terutamanya telah mendapat nikmat kekayaan hasil toleransi orang Melayu yang membenarkan mereka menjadi warganegara dan berniaga.

Oleh itu, hargailah nikmat yang ada dengan menghormati Islam dan Melayu yang kedudukannya telah dijamin dalam Perlembagaan.

KATA PEDANG: Tak mustahil ada banyak lagi kes berprofil tinggi melibatkan parti rasis dan cauvinis yang belum disiasat SPRM di Pulau Pinang. Siasat jangan tak siasat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails