Friday, July 01, 2016

Gara-gara Rasuah Banglo G/Eng, Hj. Hadi Pun 'Difitnah-Banglo'kan.

Rumah Abdul Hadi Presiden PAS terletak betul-betul sebelah Masjid Rusila berhampiran jalan besar, di Terengganu.

Isu Fitnah Gambar Rumah Banglo TG Haji Hadi

June 30, 2016






Siapa yang dok sebar tentang fitnah kepada tg haji hadi? Kata ada rumah banglo baru? Beri kepada isteri ke dua? Rumah tu sebenarnya rumah ajk pas dalam kawasan terengganu. Alahai.. Tengok gambar last sekali.

Kaki fitnah tak takut api neraka? Sebarkan kebenaran ini.

Untuk Perhatian:

Sila lihat rumah bekas pemimpin-pemimpin PAS yang pernah jadi Menteri Besar, bandingkan dengan rumah-rumah Menteri Besar atau Ketua Menteri pemimpin parti lain.. Nilailah tahap keikhlasan perjuangan mereka, contohnya..
  • Rumah bekas MB Kelantan Nik Abdul Aziz.
  • Rumah MB Kelantan sekarang Mohd Yaakob
  • Rumah bekas MB Kedah Azizan Razak
  • Rumah bekas MB Terengganu Abd Hadi Awang.
Nilai sendiri, harap maklum. (IH)

5 comments:

Anonymous said...

Penjilat-penjilat dedak babi akan menghina dan menfitnah ulama-ulama Islam dan parti Islam untuk menutup skandal Ketua Musyrikin Penang setiap kali Ketua Musyrikin Penang melakukan skandal yang amat merugikan rakyat. Semua ini berlaku semata-mata kerana penjilat-penjilat amat ketagih dedak babi cap roket.

Yang menghairankan kita ialah mengapa penjilat-penjilat ini berdiam diri apabila Ketua Musyrikin Penang dan sifu-sifunya menjual tanah kerajaan kepada Singapork dll dari 2011 hingga 2014, membeli rumah terlajak murah dll, membayar kos kertas kerja sebanyak RM300 juta yang jelas tidak masuk akal yang normal dll, membiarkan berpuluh kampung Melayu dirobohkan sedangkan perniagaan dan penempatan haram kaum Ketua Musyrikin Penang dilindungi dll.

Ini menunjukkan penjilat-penjilat ini dan Ketua Musyrikin Penang setaraf dengan b*bi yang makan dedak cap roket!

Anonymous said...

Kalau begitu kau Ibnu hasyaim jangan keluarkan cerita yang belum tentu betul.. kau pun jangan double standrad bila kena orang pas terasa pulak..

Anonymous said...

Presiden pas fitnah org jual jual pil kuda tu boleh pulak ya

Anonymous said...

Cmne plak dgn fitnah larangan azan kat penang tu?sapa yg fitnah? Mcmne pas bwk islam blh fitnah2 ni

Anonymous said...

Nampaknya penjilat-penjilat dedak babi cap roket masih buta hati kerana mengitar semula propaganda Pakatan Haprak yang dipimpin oleh Ketua Musrikin Penang yang sedang berdebar hait DAPDIPDUP kerana skandalnya akan terdedah dalam mahkamah.

Mahkamah telah membebaskan TGHH dari tuduhan menfitnah, mengapa pula penjilat-penjilat dedak babi masih menfitnah TGHH? Bukankah tindakan penjilat-penjilat dedak babi menghina keputusan mahkamah bererti penjilat-penjilat dedak babi telah menghina mahkamah?

Ini jelas menunjukkan penjilat-penjilat dedak babi sangat terdesak !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails