Sunday, June 26, 2016

Bongkar Lagi, Isteri Guan Eng Rakaniaga Phang Li Khoon -Huan Cheng Guan.




Isteri Guan Eng, Betty Chew Adalah Rakan Perniagaan Phang Li Khoon



AIDCNews – 25/6/16 – Isteri Ketua Menteri Pulau Pinang, Betty Chew adalah rakan perniagaan Phang Li Koon sejak tiga tahun lalu, dedah Naib Presiden Parti Cinta Malaysia, Datuk Huan Cheng Guan.
Beliau membuat kenyataan itu berdasarkan pendedahan yang dibuat oleh Raja Petra Raja Kamaruddin dalam lamannya, Malaysia-Today.
Betty Chew dan Phang merupakan pengarah syarikat Excel Property Management & Consultancy Sdn Bhd.

8 comments:

Anonymous said...

ala-ala rosmah dah tu.. kah kah kah
Hanya sibingai dan para munafik ditipu hidup2 dgn si kapir ni..

Anonymous said...

lepas ni kita dengar kisah balak & 41% mangsa banjir dikelantan masih tanpa rumah yg dijanjikan di Kelantan.Beberapa pimpinan tertinggi Parti Isle SeMalaysia ( pasPISpus) sudah 'kawtim' Najibi.
Harap Ibnu Hashim yg bangang inijanganlah disaman oleh kerajaan kafer harbiP.Pinang seperti tontowi altontoni & ostad PIS kerana mulot busok haramzadeh kerna taaksub dgan ajaran fanatik PIS.

Anonymous said...

Ya PAN akan menggelupur bila tuannya dpersoalkan. Kerana PAn adalah khadam DAP. DAP pula anti Islam

Anonymous said...

http://www.ismaweb.net/2016/06/haram-umat-islam-bersekongkol-dengan-dap-mufti-pahang/

Haram umat Islam bersekongkol dengan DAP: Mufti Pahang
image-6-1

KUALA LUMPUR, Jumaat – Mufti Pahang, Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman menegaskan bahawa adalah haram dan berdosa kepada mana-mana umat Islam yang menjalinkan kerjasama dan bersekongkol dengan parti rasis dan cauvinis DAP.

Ini kerana katanya, DAP dengan jelas menentang pelaksanaan hukum Islam dan berhasrat untuk menubuhkan sebuah negara sekular.

Jadi mereka dalam parti rasis itu adalah tergolong dalam kalangan kafir harbi yang wajib ditentang oleh umat Islam.

Beliau berkata, politik kebencian yang diamalkan oleh DAP jika dijalankan secara berterusan dibimbangi boleh menggugat keamanan dan keselamatan negara.

“Kita dapat lihat DAP begitu menentang pelaksanaan hukum hudud dan Rang Undang-undang Persendirian Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah (Pindaan) 2016. Prinsip mereka jelas membenci Islam dan berdosa besar bagi umat Islam bekerjasama d­ngan mereka.

“Rasulullah SAW menggalakkan umat Islam untuk berbaik-baik dengan golongan bukan Islam. Namun jika mereka yang mahu menentang Islam, kita wajib memeranginya,” katanya memetik Utusan.

Semalam, Mursyidul Am Pas, Datuk Haron Din berkata, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sanggup menggadaikan prinsipnya sendiri apabila bersekongkol dengan DAP yang nyata menjadi musuh Islam.

Haron menyifatkan tindakan Dr Mahathir mencabuli prinsip yang dipegangnya selama ini akan mengundang banyak perkara negatif.

Justeru, Abdul Rahman meminta Tun Mahathir untuk segera meninggalkan DAP dan kembali ke landasan yang benar apatah lagi tindakan beliau menjurus kepada usaha untuk menjatuhkan sebuah negara Islam.

“PAS dahulu buat kesilapan dengan bersekongkol dengan DAP sebelum mereka menyedari bahawa parti berkenaan memusuhi Islam. Saya harap Tun Mahathir perbanyakkan istighfar dan hentikan jalin kerjasama dengan DAP,” katanya.

Anonymous said...

Musyrikin Penang memang pujaan PAN. PAN pula berstatus Khadam

Anonymous said...

Musyrikin Penang memang pujaan PAN. PAN pula berstatus Khadam

Zaman dulu abdullah bin ubay amat gemar dgn yahudi bani qainuqa dgn musyriqin makkah dan menghina dan menfitnah sesama Islam.

Diharap puak2 PAN istighifar dan bertaubat

Anonymous said...

Bersabarlah wahai pemimpin dan penyokong Amanah anda semua tidak begitu seperti yang didakwa oleh anonymous 8.57.. mereka pempitnah.

Anonymous said...

Kembalilah kepada islam yang sebenar beramal lah dan takutlah pada allah. Allah maha berkuasa lagi maha mengetahui jangan berani tentang atau tolak hukumnya kita umat islam wajib laksanakan suruhannya apakah layak kita mempertikaikan hukum allah?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails