Wednesday, March 04, 2015

Imej Baru Artis Hanis Zalikha Berhijrah, Bertudung. Menangis Iblis!


Mama dan Daddy sudah lama doa - Hanis Zalikha
Pelakon dan blogger terkenal, Hanis Zalikha kini tampil dengan imej baru selepas memuat naik gambarnya bertudung di laman Instagram. 

HALAMAN HIBURAN
KL: Pelakon dan blogger terkenal, Hanis Zalikha kini tampil dengan imej baru selepas memuat naik gambarnya bertudung tadi di laman Instagram miliknya. Lapor Astroawani

Menerusi kapsyen di Instagramnya, Hanis Zalikha atau nama sebenarnya Hanis Zalikha binti Zainal Rashid menjelaskan sudah lama berlatih bertudung dan mengakui sedikit emosi lebih-lebih lagi menjelang hari pertunangannya tidak lama lagi.

“Dah lama dah practice. Baby steps bila keluar dengan family, dapat pakai tudung so happy. Keluar dengan kawan, dapat pakai tudung so happy. Keluar dengan dia, dapat pakai tudung so happy. Malah terserempak fans got me blushing☺️. Mama Daddy dah lama doa dan hint2. Jadi anak yang baik sebelum jadi isteri yang baik.

“Saya dibesarkan dengan kesabaran dah kasih sayang. Tak sanggup nak dipisahkan dari tanggungjawab mereka tanpa mereka rasa telah selesai didik saya. Terasa sebak sebab inilah dua orang pertama dalam dunia yang telah saya cintai terdahulu sebelum sesiapa. I love you Mama Daddy. It's months away from the wedding but why am I so emotional. Allah Humma Yassir Walaa Tua'sir,” dipetik menerusi laman Instagram Hanis Zalikha.

Foto daripada Instagram Hanis Zalikha

Alhamdulillah dan tahniah buat Hanis Zalikha setelah mengambil keputusan untuk menutup aurat sebelum menjadi seorang isteri. Semoga penghijrahan Hanis menjadi teladan kepada mereka di luar sana.
Menngislah iblis!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails