Wednesday, January 28, 2015

Tak Malu! Anime Lucah Dalam Astro, Mana Penanggung Jawab?


TIKAQBULUH (http://tikaqbuloh.blogspot.com) melaporkan..

Inilah agenda Yahudi dalam merosakkan minda kanak-kanak Islam dunia. Astro pandang ringan tentang bab ini. Nampak remeh tapi sebenarnya dia boleh menjadi punca keruntuhan akhlak remaja hari ini.

Memang ianya hanya kartun bogel tetapi kanak-kanak yang baru nak membesar akan terpengaruh dengan tayangan ini, mereka akan mula melayari internet dan mencari bahan-bahan seperti ini.

Tera orang tua lagu kita pun kadang-kadang tidak boleh membezakan mana yang baik dan mana yang buruk, inikan pula kanak-kanak.

Minta Suruhanjaya Komunikasi Multimedia pantau rancangan seperti ini. JAKIM pula bab-bab sebegini taknak pula jadi hero. Mana peranan nama Jabatan Kemajuan Islam Malaysia.

Tak malu.. Mana penanggung jawab, pemimpin bacul dalam melaksanakan perintah Allah? (IH)

1 comment:

Faqirulkhoir said...

YB Bung Kinabatangan, lu hambor hambor di Parlimen tempoh hari, ada sesapa ambil pusing ka ? Di buatnya lu sebagai badut aje, buat modal jenaka, orang putih kata 'comedy break', kemudian diam dan buat muka tembok. Mohon lu cari wadah yg lebih baik, yg menilai lu sebagai manusia, mempunyai harga diri, masih belum lambat walaupun usia semakin merangkak, dan nyawa belum kehalkum. Ma'af dan wassalam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails