Friday, November 25, 2011

Dhob, Beri Kekuatan Luar Biasa, Tenaga Batin Lelaki?



DHOB atau Biawak Padang Pasir suatu ketika dahulu begitu terkenal di negara kita. Pelbagai dakwaan yang mengatakan boleh menguatkan tenaga batin khusus untuk lelaki. Juga dapat mengembalikan kesegaran bagi sesiapa yang mengalami lenguh badan dan sakit-sakit urat.

Memang tidak dapat dinafikan kerana pelbagai testimoni telah dilakukan dan mendapat maklum balas yang baik daripada penggemar dan pengamal minyak dhob. Dhob merupakan haiwan padang pasir dan senang didapati di beberapa buah negara arab seperti Arab Saudi.

Tabiat pemakan Dhob berbeza dengan biawak yang ada di negara kita. Dhob hanya memakan tumbuhan padang pasir dan tinggal di dalam lubang. Dia hanya keluar untuk menacari makan dan bersiar-siar bersama kawan-kawannya untuk menghilangkan kebosanan hidup di dalam lubang.

Post image of Betulkah Dhob Memberi Kekuatan Yang Luar Biasa Kepada Lelaki

Berkatalah http://mohamadazhar.com (Mutiara Hidup Di Kota Riyadh), bila ditanya, betulkah Dhob dapat menguatkan tenaga batin lelaki?

"Betul atau tidak, aku pun belum pasti,namun begitu ramai yang mengatakan Dhob dapat membantu kesakitan pada urat dan melancarkan saluran darah. Namun begitu,berbeza plak di Arab Saudi, Dhob menjadi satu hidangan yang cukup enak dimasak bersama nasi.

"Korang mesti pernah dengar nasi mandi arab yang tengah popular kat Malaysia kan??? Tapi suma tu lauk ayam dan kambing jer. Kat cini lain cerita. Nasi Mandi Dhob dan Nasi Beriani Dhob ataupun lebih kuarang nasi minyaklah kat Malaysia…Lagi best…." Jelasnya.

Ini santapan Diraja dhob..

Kata mohamadazhar.com lagi..

"Aku pernah tanya beberapa orang Arab, betulkah Dhob ni menguatkan tenaga batin? Diorang pun terkejut juga.. Ni kali pertama dengar Dhob menguatkan tenaga batin untuk lelaki…Kat Malaysia, lemak Dhob dijadikan minyak untuk kegunaan batin, berbeza di sini Dhob hanya dijadikan lauk bersama nasi..

"Kalau korang nak tau lebih lanjut,tanyalah penjaja minyak Dhob yang bertebaran dekat pasar malam yang berhampiran dengan rumah korang. Mesti dia akan cerita dengan lebih terperinci. Tapi jangan percaya sangat…..

"Kalau korang nak juga, bagi tau kat aku. Boleh aku tolong proseskan memandangkan Dhob banyak sangat kat cni (Kota Riyadh)…

Malam tadi, Weblog Ibnu Hasyim bertanya kepada seorang peniaga dhob di pasar malam yang agak berumur, tentang kehebatan dhob untuk tenaga batin lelaki. Jawabnya..

"Kalau memakannya.. Hebat!!! Ada orang kata, dhob itu sendiri pun hebat tenaga jantannya.

"Diceritakan di Tanah Arab, dhob yang disembeleh sedang kepala terkulai, tetapi bila terhidu dhob betina melintas di situ, kepalanya terus terangkat panggung, bangun mendongak tegang.. Mencari dhop betina, walaupun dongak panggung itu adalah dongak terakhirnya dalam hidupnya.

"Ha, ha, ha..

Jelas penjual ubat itu. Sekian.

(IH/... http://mohamadazhar.com/santai/betulkah-dhob-memberi-kekuatan-yang-luar-biasa-kepada-lelaki)

IKLAN: QUR'AN MIRACLE 22 IN 1 Istimewa!
Dapatkan Segera!
QUR'AN MIRACLE 22 IN 1 Dapatkan Segera!

5 comments:

Anonymous said...

Kaki sontot dan kaki sodok bini orang dalam Pakatan Rakyat pasti akan terbang ke padang pasir untuk dapatkan dhab ini. Slogan Baru PAS = MEMBANGUNKAN SHOPPING COMPLEX DAN TEMPAT PARKIR KERETA DI ATAS RUNTUHAN MADRASAH BERUSIA LEBIH 100 TAHUN DAN SURAU.

JAKA said...

anwar dituduh liwat mendapat pahala dan sokongan rakyat.

datuk T dapat duit, saifoool dapat duit, umi dapat duit.

yg bodoh penyokong yg percaya terus menuduh anwar lwat. mendapat dosa besar percuma. duit tk dapat. rugi dunia akhirat.

sebodoh2 lembu ialah yg terus menuduh anwar liwat. tida langsung tergerak hati utk bertanya apakah penylesaian agama dlm isu itu.

terus mengikut nafsu bodoh yg t kdpt satu sen pun.

tapi dlm neraka nanti sama2

Anonymous said...

Sokong jaka

Anonymous said...

Jaka, kalau benarlah Anwar tak buat benda yang dituduhkan padanya, apahal takut sangat nak bermuhabalah? Malahan apahal asyik nak gagalkan kes saja, lagi pun apahal Anwar tak berani disoal balas oleh pihak pendakwa? Sudah jelas lagi bersuluh bahawa Pakatan Rakyat memang asobiyah, sekiranya puaknya buat apa pun mereka akan bela hatta maksiat sekali pun, Pakatan Rakyat penipu perosak bangsa.

Unknown said...

mohon backlink
http://pearlswater.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails