Sunday, November 06, 2022

Mat Sabu ‘Koyak’ Video.. & Ucapan mencarut..

 


1. Mat Sabu ‘Koyak’ di Kota Raja, maki perempuan bohsia [VIDEO]

SHAH ALAM: Proses penamaan calon bagi Pilihan Raya Umum ke – 15 (PRU15) Parlimen Kota Raja panas dengan berlegar satu video yang dimuat naik di laman sosial menunjukkan Mat Sabu memaki penyokong parti lawan yang juga seorang wanita sebagai perempuan bohsia.

Walau bagaimanapun sehinggakini punca kejadian belum lagi dapat dipastikan, sehingga kini belum ada laporan polis yang dibuat oleh wanita berkenaan kerana menjatuhkan kehormatan.

Parlimen Kota Raja menyaksikan pertembungan lapan penjuru termasuk tiga calon Bebas.

Pertembungan itu turut menyaksikan penyandang kerusi yang juga Presiden AMANAH,Mat Sabu mempertahankan kerusi yang dimenangi beliau pada PRU14.


2. “Are You F*ck….” – Tular Video Calon MUDA Kepala Batas Mencarut Ketika Berucap (Video) 


“Are You F*ck….” – Tular Video Calon MUDA Kepala Batas Mencarut Ketika Berucap (Video) Sejak penamaan calon daripada parti-parti politik di Malaysia sempena Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15), banyak video yang dimuat naik bertujuan untuk ‘promosikan’ diri mereka. Namun, satu rakaman menunjukkan salah seorang calon Parti Ikatan Demokratik Malaysia (MUDA) memberi ucapan baru-baru ini meraih  perhatian netizen.

Video tersebut dimuat naik seorang individu di Twitter dan ia mengejutkan ramai kerana calon Parlimen Kepala Batas, Danial Abdul Majeed didengari hampir mengeluarkan kata kesat.

Berdasarkan klip pendek tersebut, Danial hampir mencarut ketika sedang menceritakan tentang kehidupannya dan ia disedari wakil MUDA yang lain termasuklah Syed Saddiq.

Bila saya beritahu kawan saya mahu kembali ke Pulau Pinang. Satu perkataan keluar dari mulutnya, ‘Are you f*ck’?”

Dia kemudian berhenti dan menukar kepada ayat yang lain sebelum sambung memberikan ucapan di depan wartawan dan media.

Difahamkan, Danial ketika itu sedang menceritakan tentang rakannya yang mempersoalkan keputusan dia untuk bertanding dalam PRU15 walhal dia bekerja sebagai jurutera dengan gaji yang memberangsangkan.  

Klip itu mencuri perhatian ramai netizen dan ada yang mempersoal sama ada dia mampu mencuri hati para pengundi dan melawan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Dato’ Sri Reezal Merican yang bertanding di parlimen yang sama.

Sesetengah netizen menyuarakan pendapat bahawa Danial perlu mengasah lagi bakat dan kemahirannya untuk bercakap di depan khalayak ramai.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah. 

“Are You F*ck….” – Tular Video Calon MUDA Kepala Batas Mencarut Ketika Berucap (Video)

Sekian.

Undilah PAS dan rakan kumpulannya!

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails