Tuesday, June 14, 2022

Putra Presiden Inonesia didakwa peluk wanita ini..

 

Foto: dok. Instagram @erinagudono

KL/IH: Jakarta - Nama Erina Gudono baru-baru ini mencuri perhatian kerana dikhabarkan sebagai figura wanita yang dilihat dipeluk Kaesang Pangarep ketika menyaksikan perlawanan bola sepak Persis Solo menentang PSS Sleman.

Video Kaesang yang dilihat memeluk seorang wanita sendiri sebelum ini tular di media sosial. Dalam video tular itu, anak kepada Presiden Indonesia Joko Widodo, negara umat Islam terbesar di dunia dilihat memakai baju kelabu gelap.

Kaesang keluar dari stadium dengan memeluk seorang wanita memakai jersi Persis Solo. Kedua-duanya kemudian menaiki kereta yang diletakkan dan meninggalkan Stadium Manahan Solo.

Tidak sedikit netizen yang kemudiannya berjaya ingin tahu tentang sosok wanita yang dipeluk Kaesang. Beberapa netizen mengagak figura wanita yang dipeluk Kaesang ialah Erina Sofia Gudono, Puteri Indonesia DIY 2022.

Setakat ini, baik Kaesang mahupun Erina tidak memberikan sebarang penjelasan berhubung perkara ini. Bagaimanapun, Erina baru-baru ini dilihat mempamerkan foto dirinya sedang menonton bola sepak di Solo ke Instagram Storynya.

Sarung Batman membuat Salfok Dalam muat naiknya, Erina seolah-olah mengambil gambar keadaan di dalam stadium ketika perlawanan itu. Posting itu juga seolah-olah menguatkan lagi khabar angin yang bertiup kencang yang mendakwa dirinya adalah wanita yang dipeluk Kaesang.

"Kali pertama saya menonton perlawanan bola sepak di stadium dan kali pertama berada dalam khalayak ramai sebesar ini. Saya merinding dan tidak dapat berkata-kata. Gerai penonton penuh dengan 20,000++ penyokong! Sentiasa ada kali pertama dalam segala-galanya. Tidak sabar untuk menonton lagi," tulis Erina dalam bahasa Inggeris yang berakhir dengan emoji berbentuk hati. Erina Gudono Foto: Instagram/@erinagudono

Kaesang sendiri sebelum ini dikhabarkan mempunyai hubungan istimewa dengan Nadya Arifta. Ketika itu, Nadya dikatakan menjadi orang ketiga yang merampas Kaesang daripada Tisu Felicia. Namun kini berita hubungan Kaesang dan Nadya sudah lama tidak kedengaran.

Kaesang kini sedang digosipkan dengan Erina Gudono, wanita yang didakwa dipeluk Kaesang ketika menonton Bola. Erina Gudono sendiri merupakan finalis Puteri Indonesia pada tahun 2022 mewakili kota Yogyakarta.
(IH)

2 comments:

Anonymous said...

POLITIK MESIA MACAM BOLASEPAK JUGAK
GAJI NAK BANYAK KERJA MACAM HAPRAK
DOLU BOLA MESIA BANGLA NI KITE TAK NAMPAK
SKG NI NAK LAWAN BANGLA PUN MERANGKAK RANGKAK



ALAHAI...

Anonymous said...

Kalau pee hancing jadi kerajaan, gaji nak banyak, corrupt nak banyak. Cakap nak banyak. Persepsi pun nak banyak. Last last raakyat hancing kena pee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails