Saturday, June 18, 2022

Model ini janjikan seks oral Presiden Prancis..

 

Foto: Instagram

KL/IH: Model dewasa Paola Saulino menjadi sensasi menerusi tweet terbarunya. Wanita Itali itu berjanji untuk 'memuaskan' Presiden Perancis Emmanuel Macron.

Dia menyatakan janji untuk menyokong Itali untuk memenangi pertandingan nyanyian di Eurovision. Pertandingan nyanyian adalah acara pencarian bakat di mana peserta mewakili negara dari Kesatuan Eropah.

“Tahun lalu Macron melobi agar Perancis memenangi Eurovision,” tweet Paola kepada 74,000 pengikutnya di Twitter.

Tahun lalu, Itali memenangi pencarian bakat nyanyian yang berprestij. Pemenang kedua ialah wakil dari Perancis. Kini, Paola meminta orang ramai kembali menyokong wakil Itali supaya mereka boleh menjadi juara semula.

Dia juga membuat janji yang tidak munasabah. Wanita kontroversi itu mengakui akan memberikan aktiviti seksual kepada presiden Perancis itu untuk menenangkannya.

"Saya membuat cadangan ini: Jika Itali menang sekali lagi, saya bersedia untuk memberinya seks oral dengan Macron, jadi sekurang-kurangnya dia berehat sedikit," tulisnya di Twitter. Nama Paola Saulino telah menjadi sensasi dunia sejak beberapa tahun lalu.

Melihat kepada referendum Itali 2016, Paola telah dikenali sejak itu. Pada masa itu perdana menteri, Matteo Renzi, memberitahu negara itu beliau akan meletakkan jawatan jika pembaharuan utamanya tidak diluluskan.

Model itu kemudian menawarkan setiap lelaki yang mengundi 'Tidak' dalam referendum, yang dia berpuas hati.

Dia mendedahkan bahawa sejak itu dia melakukan seks oral terhadap 700 lelaki yang tidak dikenalinya. Paola Saulino menjadi seorang yang cukup resah kerana keghairahannya, sehinggakan akaunnya sering dipadamkan oleh Instagram.

Begitulah, contoh-contoh akhlak pemimpin-pemimpin politik di barat. Seks pun dijadikan bahan 'rasuah'. Masihkah negara umat Islam mahu berqiblatkan ke barat? Umat Islam ada identiti dan sistem 'kekhalifahan' bermaruahnya sendiri. Bukan meniru bodoh politik bukan Islam, seperti beberapa parti politik di Malaysia.

Kembaliah, zaman kegemilangan Islam menunggu umatnya, seperti mana janji Allah SWT. Kembalilah, dengan izinNya!
(IH)

1 comment:

Anonymous said...

Betul kah penyokong Najib sedang mengugut Badan Kehakiman.!?

Apabila Guan Eng dilantik sebagai menteri kewangan dan kes rasuahnya digugurkan walaupun 30 lebih saksi sudah memberi keterangan di mahkamah?

Majlis Peguam diam bisu tak bunyi langsung

Sama ada itu benar atau tidak, tidakkah boleh dihujahkan bahawa mereka juga mengugut SPRM dalam menjalankan tugasnya?

Majlis Peguam diketuai Ambiga dan gang nya tiba tiba cemas gelabah tetek pasai apa..!? Majlis Peguam terdesak seolah-olah lupa bahawa SPRM-lah yang menyiasat Najib yang membawa kepada sabitan kesalahannya.

Apabila kerajaan PH menarik balik laporan polis berdasarkan pendengaran Suruhanjaya siasatan DIRAJA (RCI) dan klasifikasi kes forex BNM sbg NFA dan ini menyebabkan tiada siapa yang di pertanggungjawab keatas kehilangan dan kerugian sebenar sebanyak RM33 bilion (RM150 bilion nilai sekarang) dengan tiada sesen pun diperolehi semula?

Masa tu Majlis Peguam tido tak buat bodoh bangang dah tak guling2 atas jalan raya..!!

Sekarang, hanya kerana dakwaan dibuat terhadap hakim yang telah mensabitkan Najib, sabitan yang mereka takut kiranya diketepikan, mereka melompat membelanya dan meragui kredibiliti SPRM...

Rules of Law apa yang mereka guna ni..!?

Majlis Peguam menuntut penyiasatan setara dijalankan oleh pihak berkuasa terhadap laporan polis yang dibuat oleh Hakim Mohd Nazlan; bahawa tidak sepatutnya ada double standard dalam mendekati perkara itu.

Siasatan SPRM melanggar doktrin pengasingan kuasa; bahawa ia menjejaskan kebebasan badan kehakiman; bahawa ia tidak berperlembagaan dan ia harus ditangani di bawah Perkara 125 Perlembagaan.

Kenapa Majlis Peguan tiba tiba kalut mencipan bila Hakim Nazlan di siasat SPRM..!?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails