Sunday, April 25, 2021

Jika puak abang roket terus berkuasa...

 

Anonymous said...

Bayangkan jika wang untuk membina terowong roket digunakan untuk membina rumah rakyat miskin, sudah tentu ramai rakyat miskin akan memiliki rumah mampu milik.

Malangnya abang besar roket tidak peduli tentang rakyat miskin. Yang penting baginya ialah banglo terlajak diskaun dan jual aset kera jaan dan aset tabung umat Islam.

Jika puak abang roket terus berkuasa, negara boleh menjadi muflis dengan memperalatkan badutdan pelawak pandapig.

7 comments:

Anonymous said...

Hayat parti keris boleh dikira tamat jika pemimpin sekongkol dgn anuwar dan dapic. Akar umbi sedia beralih angin ke parti berjuang utk org melayu, bumiputera dan Islam serta pertahan istitusi kesultanan.

Sani said...

Kat Kelantan...lagi kesian bro.air bersih pun xmampu nak sediakan.pengurusan sampah..rakyat miskin..sampai MP Dari Penang Bantu.
Alahai..buruk orang nampak..keburukan didepan Mata buat2 tak kisah.sudahlah.jgn jadi penunggang agama

Anonymous said...

JIWA menjatuhkan HUKUM dan mengKAFIRkan orang
adalah
JIWA PAS.

Islam tak didalami
pakai jubah dan serban
dan ada title ulama
inilah wajah-wajah PAS.

Anonymous said...

Propaganda bohong 1:23 hanya mampu kencing orang yang jahil tentang negeri Kelantan.

Fakta: Rakyat Kelantan masih menikmati bekalan air bersih dari sumber air negeri Kelantan. Perkhidmatan mengutip sampah dan pengurusan sampah masih memuaskan.

Sebilangan orang Kelantan adalah ahli perniagaan yang sangat kaya dan sangat banyak rumah banglo mewah dimiliki oleh orang Melayu Kelantan. Rakyat miskin wujud di seluruh negara bukan di Kelantan sahaja.

Kita tidak pernah melihat MP dari PP membantu Kelantan dengan menyediakan bekalan air bersih, pekerjaan dan pengurusan sampah di Kelantan. Jika barua PH nak kencing rakyat dengan cerita dongeng pun agak-agaklah.

Sebaliknya negeri-negeri PH masih bergantung kepada bekalan air dari negeri lain seperti Kedah dll. Bekalan air selalu terganggu di Selangor negeri PH.

Sebilangan besar banglo mewah di negeri PH dimiliki oleh kaum bukan Melayu. Kaum bukan Melayu hidup kaya raya tetapi sebilangan kaum Melayu masih hidup miskin di negeri PH. Adakah ini disebabkan oleh dasar rasis kera jaan PH sendiri ?

Negeri PH maju pun kerana dasar double standard kerajaan BN sendiri yang menumpukan aktiviti ekenomi di negeri-negeri BN sendiri sebelum negeri-negeri tersebut jatuh ke tangan PH.

Barua PH suka sembang lebat tetapi habuk pun tarak !

Anonymous said...

Pembetulan perenggan 6 komen 2:53 pm :

Adakah ini disebabkan oleh dasar rasis kerajaan PH sendiri ?

Anonymous said...

Barua-barua ternakan puak kafir harbi roket suka mencipta pelbagai dakwaan karut-marut seperti 'mengkafirkan orang' tanpa sebarang bukti untuk menfitnah parti Islam dan memecah-belahkan umat Islam kerana mereka sangat benci pada perjuangan parti Islam menegakkan Islam di Msia.

Rakyat telah sedar rakyat telah dikencing oleh barua-barua dengan propaganda dan pelbagai janji dalam manifesto Pee H pimpinan abang besar roket.

Sikap lidah biawak, double standard dan hipokrit barua roket terbukti apabila mereka bersekongkol dengan puak yang mempromosi ‘The Kingdom of God’ , ‘The Jesus Manifesto’ dan 'Johor for Jesus' dll.

Anonymous said...

Berguru dgn abam dan eng guan mcm ni lah jadinya. Suka hati lebel ikut selera liberal dan avengalist.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails