Sunday, April 07, 2019

Kegiatan Pelacuran Babitkan Pusat Rawatan Kesihatan. Masih Di Bawah PH?


Ini, sarang ayam bertinagkat sedang dioperasi semalam..

TAHNIAH kepada MyMetro kerana menyiarkan berita penting begini.. Sebentar   tadi MyMetro melaporkan, kisah-kisah tingkat bangunan kegiatan pelacuran di negara ini..

TINGKAT satu dijadikan pusat tawar-menawar aktiviti pelacuran manakala tingkat tiga pula ‘asrama’ menempatkan pekerja lelaki warga asing.

Begitu keadaan di sebuah rumah kedai tiga tingkat di Jalan Radin Tengah, Bandar Baru Sri Petaling, di sini, yang dijadikan sebagai tempat tinggal warga asing dan sarang pelacuran.

Dalam serbuan bermula jam 11 malam kelmarin itu, dua premis di rumah kedai terbabit antara enam lokasi serbuan Operasi Banteras Aktiviti Haram (Op BAH).
Ia membabitkan pusat rawatan kesihatan dan premis hiburan di Bandar Baru Sri Petaling, Jalan Klang Lama dan Jalan Ampang, di sini.






Timbalan Pengarah Kanan Jabatan Penguatkuasaan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) Osman Ismail berkata, serbuan pertama dilakukan di sebuah pusat rawatan kesihatan di Jalan Radin Anum 1, Bandar Baru Sri Petaling di sini, selepas menerima maklumat.
PEGAWAI AADK turut serta dalam gerakan bersepadu Op Bah.

"Pemeriksaan mendapati kegiatan pelacuran di premis terbabit yang dipromosikan menerusi media sosial. Di premis ini, kami menahan empat wanita warga Thailand berusia 20-an hingga 30-an dipercayai pelacur selain enam pelanggan warga tempatan berusia 30-an.
“Pemeriksaan mendapati pusat itu mempunyai permit namun didapati menyalahgunakannya dengan menjalankan kegiatan pelacuran,” katanya.
Osman berkata, serbuan kedua dilakukan di sebuah premis di Jalan Radin Bagus, Bandar Baru Sri Petaling, di sini, membawa penahanan kepada 16 wanita warga asing berusia 20-an hingga 30-an yang disyaki menawarkan khidmat seks.
“Premis yang tidak memiliki lesen itu didapati menjalankan kegiatan pelacuran yang menawarkan khidmat seks pelacur warga Thailand, Vietnam dan Indonesia.
SEBAHAGIAN pekerja warga asing yang ditahan di asrama mereka di Jalan Radin Tengah, Bandar Baru Sri Petaling.
"Sindiket ini membolehkan pelanggan memilih wanita dikehendaki yang diletakkan di dalam bilik mengikut negara.
“Pelanggan dikenakan bayaran pada kadar RM160 hingga RM200 setiap sesi dan diberi pilihan sama ada melakukan hubungan seks di lebih 20 bilik kecil disediakan atau membawa mereka keluar ke hotel berhampiran,” katanya.
Menurutnya, premis itu turut mendirikan struktur tanpa kebenaran untuk dijadikan bilik melayan pelanggan.
Katanya, ketika serbuan dilakukan, anggota penguat kuasa turut menemui ‘asrama’ dihuni 11 lelaki warga Bangladesh yang terletak di tingkat tiga rumah kedai berkenaan.
“Pemeriksaan mendapati kesemua lelaki warga Bangladesh berusia 30-an hingga 40-an itu tidak memiliki dokumen perjalanan diri yang sah.
SALAH satu bilik asrama pekerja tukang urut warga asing yang dibongkar pada gerakan bersepadu Op Bah.

"Mereka yang bekerja sebagai buruh binaan di tapak pembinaan berhampiran menyewa bilik di tingkat tiga rumah kedai itu dengan anggaran bayaran RM100 seorang setiap bulan. Di tingkat tiga berkenaan, terdapat lebih 10 bilik disewa empat hingga lima individu dalam sebuah bilik,” katanya.

Beliau berkata, semua 31 warga asing yang ditahan diserahkan kepada Jabatan Imigresen Malaysia (JIM) untuk siasatan mengikut Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen 1956/1963 Pindaan 2002 dan Seksyen 39(b) akta sama.
“Kedua-dua premis berkenaan turut ditutup, manakala struktur yang dibina tanpa kebenaran di premis kedua turut dirobohkan.
“Kami turut merampas peralatan serta barangan yang digunakan sindiket terbabit bagi menjalankan kegiatan tidak bermoral di kedua-dua premis itu,” katanya.
Operasi yang diketuai DBKL itu turut disertai Polis Diraja Malaysia (PDRM), Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK), Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) dan Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) selain JIM.

Demikian dari MyMetro. Apakah PH masih tidak mampu menguasai kerajaan tadbirannya sendiri?

15 comments:

Anonymous said...

Teruk betul negeri PH ni.....belajrlah dari negeri lobai, dadah tak de, hiv takde, buang bayi takde, pelacur lagi la takde.

Anonymous said...

Kalau Islam pun tak dapat nak benteras 100%, yg bukan Islam iktiraf terus liberal, lgbt,pelacuran. Hj mujahat adalah contoh liberal. Sabu lg teruk. Guan eng konfirm kapir.

Anonymous said...

Pelbagai aktiviti kemungkaran dan kesesatan diusahakan oleh kaum DA-Pigs untuk menjana wang untuk membiayai pelbagai aktiviti anti-Islam parti kafir harbi DA-Pigs seperti mengupah tentera kacang merah (RBA) untuk mencipta dan menyebarkan pelbagai fitnah terhadap agama Islam, parti Islam PAS dan parti Melayu UMNO.

Maka kita tidak terkejut melihat barua dan pemimpin DA-Pigs bermati-matian membela, memperjuangkan dan mempromosi festival arak, kelab malam , panggung wayang, judi, aktiviti evangelisme, LGBT dll untuk menyesatkan umat Islam.

Anonymous said...

Wah...
En Kapir ada sini rupa nyer..

Anonymous said...

Dan Aku pembela Kerajaan of the day PH. sikit pon tak heran dengan komen2 PEMAKAN BANGKAI semua di atas tu! Orang2 MUNAFIQ BERTOPENG UGAMA AKAN TERUS MELAHAP BANGKAI utk mengisi tembolok sekelian cicit cucu anak dan bini mereka yg akan bersama sama mereka terjon ke JAHANAM kelak.

TAHNIAH Kerajaan PH yg telah dgn jayanya menghapuskan satu persatu NAJIS MUGHALAZAH tinggalan UMNO BN sanjungan PAS sekarang ini!

Teruskan usaha murni Kerajaan Pakatan Harapan, moga diRAHMATI ALLAH dan diKEKALKAN kuasa pemerintahanmu. AMIN.

Anonymous said...

Hey ibnuhasyim, dak kehabisan BANGKAI nak ditabur ke? masakan.......... pi la kutip kat laman Pak Din ke, myNews ke, rockeybru ke, paling banyak kat tabloit SERAKAH kepunyaan parti hamPAS ko tuh BANGKAI!

Dan Aku pembela Kerajaan of the day PH. sikit pon tak heran dengan komen2 PEMAKAN BANGKAI semua di atas tu! Orang2 MUNAFIQ BERTOPENG UGAMA AKAN TERUS MELAHAP BANGKAI utk mengisi tembolok sekelian cicit cucu anak dan bini mereka yg akan bersama sama mereka terjon ke JAHANAM kelak.

TAHNIAH Kerajaan PH yg telah dgn jayanya menghapuskan satu persatu NAJIS MUGHALAZAH tinggalan UMNO BN sanjungan PAS sekarang ini!

Teruskan usaha murni Kerajaan Pakatan Harapan, moga diRAHMATI ALLAH dan diKEKALKAN kuasa pemerintahanmu. HIDUP KERAJAAN PAKATAN HARAPAN! , AMIN.

Anonymous said...

Ooo yg ni masuk sorga mana?

Anonymous said...

Dan jangan lupa pi sembah itu to`pekong TeeKeongChuandolah, si adbula saba` malaysia tuh! Ko kenal dia kan? boleh dapatkan BANGKAI kat dia. Dia ad baaaaaaaanyak BANGKAI boleh kasi sama lo!

Anonymous said...

711PM, sorga ada berapa?

Anonymous said...

Allah melaknat Pakatan Tiada Harapan pimpinan parti kafir harbi DA-Pigs kerana:

(1) Pakatan Tiada Harapan telah mencipta dan menyebarkan pelbagai fitnah untuk menfitnah parti Islam dan parti Melayu dan janji palsu untuk menipu rakyat supaya rakyat mengundi Pakatan Tiada Harapan dalam PRU.

(2) Setelah memenangi PRU dan berjaya membentuk KERAjaan baru, pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan dengan sengaja memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri dengan pelbagai lagi putar belit, auta dan u-turn seperti alasan bodoh konon Manifesto pakatan bukan Bible tak wajib tunai !

(3) Pakatan Tiada Harapan telah membentuk KERAjaan baru yang cenderung untuk menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam. Puak kafir dan puak munafik liberal semakin berani menghina ajaran Islam, Nabi Muhammad S.A.W., ulama Islam, institusi Islam dan umat Islam dll dan mendesak undang-undang Islam dan mahkamah Syariah dihapuskan.

(4) Barua-barua ternakan Pakatan Tiada Harapan seperti barua DA-Pigs 5:10 PM sentiasa menyokong penipuan Pakatan Tiada Harapan ke atas rakyat.

BUKTI:

(1) Nabi Muhammad S.A.W. telah bersabda yang bermaksud:

Sesungguhnya selepasku ini akan adanya para pemimpin yang melakukan kezaliman dan pembohongan. Sesiapa yang membenarkan pembohongan mereka dan menolongan kezaliman mereka maka dia bukan dariku dan aku bukan darinya dan dia tidak akan mendatangi telaga (di syurga) dan sesiapa yang tidak membenar pembohongan mereka dan tidak menolong kezaliman mereka, maka dia dari kalanganku dan akan dari kalangannya dan dia akan mendatangkan telaga di syurga. (Kata al-Haitami: Hadith ini diriwayatkan oleh oleh Ahmad, al-Bazzar dan al-Tabarani di dalam al-Kabir dan al-Ausod . Para perawi salah satu sanad al-Bazzar dan Ahmad adalah para perawi Sahih al-Bukhari)

(2) Sabda Rasulullah SAW:

"Tanda orang munafik ada tiga: jika berbicara dia dusta, jika berjanji dia ingkar, dan jika dipercayai (diberi amanah) dia berkhianat." (HR. Bukhari Muslim)

(3) Pemimpin Yang Tidak Masuk Syurga

عَنْ مَعْقِلَ بْنَ يَسَارٍ إِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ مَا مِنْ عَبْدٍ يَسْتَرْعِيهِ اللَّهُ رَعِيَّةً يَمُوتُ يَوْمَ يَمُوتُ وَهُوَ غَاشٌّ لِرَعِيَّتِهِ إِلَّا حَرَّمَ اللَّهُ عَلَيْهِ الْجَنَّةَ


Dari Ma'qil bin Yasar al-Muzani, Sesunguhnya aku mendengar Rasulullah SAW bersabda: 'Barangsiapa diberi amanah oleh Allah untuk memimpin rakyatnya lalu mati dalam keadaan menipu rakyat, nescaya Allah mengharamkan Syurga atasnya'." (HR Muslim No: 203)

Anonymous said...

Hoi barua 7:28 PM ternakan parti kafir harbi DA-Pigs, mana bukti kononnya Najib melakukan rasuah ? Hakim mana yang telah menghukum Najib kerana dakwaan kamu tersebut?

Ini jelas membuktikan barua-barua ternakn DA-Pigs seperti kamu suka menfitnah dan memburuk-burukkan Najib dan pemimpin2 UMNO kerana abang besar DA-Pigs kamu adalah kepala bapak rasis !!!

Mana bukti kononnya PAS menyokong UMNO dan Najib,maka PAS juga bersubahat atas segala rasuah yang dilakukan oleh Najib dan pemimpin2 UMNO ??? Hakim mana yang telah buat keputusan tersebut ?

Ini jelas membuktikan barua-barua ternakan DA-Pigs adalah pembohong yang sangat hina dan menjijikkan kerana terlalu terdesak untuk menfitnah dan memburuk-burukkan PAS dan UMNO dan menghasut orang ramai membenci PAS dan UMNO!

Oleh sebab itu Pakatan Tiada Harapan pimpinan DA-Pigs akan kalah dalam PRK dan PRU yang akan datang kerana persepsi jahat mereka sendiri !!

Anonymous said...


Umat Islam menanggung kerugian hibah TH kerana rakyat mengundi poliTIKUS pH untuk membaiki labu ? Ekonomi negara, pelaburan asing dan nilai ringgit dll merundum dan beban rakyat bertambah berat di waktu pH memerintah negara !!! InsyaAllah pH akan lingkup dalam PRU yang akan datang !

Hibah TH 1.25%: 6 persoalan rakyat perlu tahu

https://www.harakahdaily.net/index.php/berita/15-tanah-air/10516-hibah-1-25-6-persoalan-rakyat-perlu-tahu

Anonymous said...

Dan taatilah Allah dan Rasul, supaya kamu diberi rahmat.

hukum Allah tak mau pakai nak rahmat apa
boleh duk perasang dapat rahmat
apa guna hidup dalam laknat

Anonymous said...


Wahai umat Islam, jika datang kepada kamu barua-barua ternakan DA-Pigs membawa berita, maka periksalah berita tersebut dengan teliti agar kamu tidak dikencing hancing berulang kali oleh barua-barua yang tidak bermoral tersebut.

Maka kamu akan menyesal jika kamu memberi kepercayaan kepada barua-barua ternakan DA-Pigs yang suka mencipta dan menabur fitnah sebagaimana mereka telah kencing rakyat dengan pelbagai fitnah dan janji palsu sebelum, semasa dan selepas PRU.

Nasihat : Barua-barua DA-Pis adalah seperti BANGKAI yang hancing, jijik, najis, hindarilah!

Anonymous said...

7.19 apalah kau banggag sangat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails