Saturday, January 13, 2018

S'jaya Islam-Kristian Beri Amaran Kepada Negara Haram Israel..





RAMALLAH – Suruhanjaya Islam-Kristian yang menyokong Baitulmaqdis dan tempat-tempat suci memberi amaran kepada Israel berhubung kempen berterusan rejim Zionis itu.

Ini termasuk usaha berterusan pemerintah negara haram berkenaan untuk cuba meyahudikan Baitulmaqdis serta menukar identiti Arab di bandar tersebut, lapor agensi berita Jordan, Petra.
Dalam satu kenyataan pada Khamis, suruhanjaya itu mengutuk pihak berkuasa pendudukan Israel kerana mula melaksanakan satu pelan untuk bina jambatan pejalan kaki di pekan Silwan, terletak di selatan Masjid Al- Aqsa.
Setiausaha Agung suruhanjaya itu, Hanna Issa, menggesa komuniti antarabangsa memberi perhatian kepada situasi berbahaya di bandar Baitulmaqdis yang diduduki rejim Israel, terutama di Masjid Al-Aqsa.
Beliau berkata kerja-kerja penggalian di Silwan dan di bawah Masjid Al-Aqsa baru-baru ini adalah sebahagian daripada rancangan yang lebih komprehensif Israel untuk mewujudkan “Greater Jerusalem.” – BERNAMA

9 comments:

Anonymous said...

Apa-apa pun PAN bukan berani kata apa apa. Takut tuan besar dia yakni Abuya Penang Marah. Nak minta kerusi lebih pun PAN kena tengking sampai Din Pudu tangkap nangis.

Orang berbudi kita merasa
PAN dibuli pengikut terasa

Anonymous said...

Suruhanjaya Islam Kristian mengutuk rejim pengganas Israel diwaktu parti kafir harbi DA-Pig yang menjadi boss Pakatan Haprak sibuk menjilat dedak Yahudi Zionis Israel dan Amerika.

Sebagai balasan dedak YAHUDI Zionis, parti DA+Pig dan khadamnya berusaha mengulingkan kerajaan pimpinan Melayu Islam, menghapuskan parti Islam dan menubuhkan kerajan liberal yang mesra Istael dan menindas agama Islam dan umat Islam.

Maka jelas parti kafir DA-Pig dan parti liberal yang menjadi khadam DA-Pig adalah pengkhianat yang berbahay kepada negara kita dan agama Islam dan umat Islam.

Oleh sebab itu marilah kita semua umat Islam sokong dan undi parti Islam PAS dalam PRU14 untuk mrmbela hak agama Islam dan hak umat Islam.

mahligaiseni said...

Buruk betul perangai penyokong tegar PAS ni. Dalam hal macam ini pun terus dikutuk parti Amanah. Adakah inilah perangai tarbiahan pemimpin PAS? Mulut tidak akan senang kalau tidak kutuk Amanah. Macam inikah cara untuk menarik pengundi agar mengundi PAS? Hari-hari cari masalah. Sekarang PAS dah jadi LEBIH JAHAT daripada UMNO nampaknya, terutama dalam berkata-kata. Memang JAHAT PAS sekarang.

mahligaiseni said...

PAS tak usah perasan membela Islamlah. Perangai PAS meruntuhkan Islam. PAS memang JAHAT sekarang, lebih daripada UMNO/BN. Dulau ada juga perasaan menyanyangi PAS, sekarang, disebabkan komen pentaksub PAS macam ini dan disebabkan mulut JAHAT sebahagian pemimpinnya, maka perasaan itu tanggal terus. PAS akan terbongkang pada PRU 14 nanti, insya-Allah, jika muluh JAHAT penyokong dan pemimpin mereka tidak berubah menjadi lebih Islamik. PAS AKAN TERBONGKANG, AMIN, YA ALLAH.

Anonymous said...

Wah mahligai ternakan sifu parti kafir harbi DA-Pig perasan 'suci' konon tetapi selama ini komen-komen tulisan mengandungi pelbagai dakwaan karut tanpa bukti memfitnah ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam membela agama Islam dan hak umat Islam.

Mahligai tahu sifu banglo terlajak diskaun terlibat dalam pelbagai skandal rasuah dll tetapi mahligai tetap menjilat sifu roket. Ini bererti semua macai DA-Pig termasuk mahligai tidak bermoral.

Cukuplah berpuluh kampung dan gerai perniagaan Melayu Islam dirobohkan di
dalam negeri yang diperintah oleh rejim DA-Pig yang meniru rejim pengganas Israel.

Cukuplah DA-Pig menghina Islam dan menindas umat Islam.

Umat Islam akan menyokong dan mengundi parti Islam pimpinan ulama Islam dalam PRU14 dan menolak parti kafir harbi DA-Pig dan parti liberal yang menjadi barua DA-Pig.

mahligaiseni said...

Dah tak ada hujah, mulalah menuduh. Silakan tuan. Tuduh dan labellah lagi. Perbuatan tuan mengesahkan nbahawa omulut dsan tangan pentaksub PAS sememangnya JAHAT, lebih jahat daripada UMNO/BN.

Anonymous said...

Simunafik mahligai mendoakan kekalahan parti Islam yang sibuk membela Islam dan umat Islam. Sebaliknya munafik ini memdoakan kemenangan untuk DA-Pig yang menentang Islam dan menindas umat Islam.

Maka benarlah ajaran Islsm iaitu jika mahligai membela dan menyokong kafir harbi, maka dia tergolong kepada kafir harbi.

Anonymous said...

Kita telah membaca semua komen kamu yang telah memfitnah ulama Islam dan parti Islam. Tanpa merasa malu dan segan kamu masih mahu menegakkan benang basah.

Kamulah penjilat kafir harbi DA-Pig yang perasan 'suci' konon.

Anonymous said...

Mahligai anggap orang tidak tahu tentang kejahatannya. Mahligai go to hell with your rocket sifu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails