Wednesday, January 10, 2018

Mahathir Bertemu Anwar Hari Ini. Bersilat Lagi?


 Kuala Lumpur 05 September 2016. Pegawai Penjara mengiringi Datuk Sri Anwar Ibrahim hadir ke Mahkamah Rayuan Kuasa-Kuasa Khas untuk memohon Injunksi Interim di Mahkamah Rayuan Kuasa-Kuasa Khas,Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. NSTP/MOHD YUSNI ARIFFIN[FOTO MOHD YUSNI ARIFFIN /BH]
KUALA LUMPUR: Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Tun Dr Mahathir Mohamad yang dinamakan calon perdana menteri oleh Pakatan Harapan pada Ahad lalu, akan bertemu Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, jam 4 petang hari ini.
Rancangan pertemuan dua pemimpin yang suatu ketika dahulu pernah bermusuhan diumumkan melalui jemputan media oleh PKR petang semalam.
Pertemuan dua pemimpin pembangkang itu akan diadakan di Hospital Rehabilitasi Cheras iaitu tempat Anwar menjalani pemulihan selepas pembedahan bahu pada November tahun lalu.
Susulan tindakan Pakatan Harapan itu, Dr Mahathir berdepan rungutan terutama daripada beberapa kumpulan dalam PKR serta Parti Amanah Negara.
Penolakan itu dibuat walaupun selepas Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar membacakan kenyataan Anwar yang menyatakan beliau menerima keputusan pakatan itu.
Bagaimanapun, Anwar tidak menyebut secara khusus nama Dr Mahathir dalam kenyataan itu. (BH)
Komen Weblog Ibnu Hasyim: 2 pendekar Melayu masih bersilat lagi? Rakyat terus tertindas..
Lihat sebelum ini..
Hasil carian imej untuk undi siapa

3 comments:

Anonymous said...

Dua pemimpin parti liberal yang berdendam dan bermusuhan berpura-pura berkasih sayang dan mesra di hadapan pemimpin parti kafir harbi roket dan barua-barua parti liberalnya dan media untuk menipu rakyat.

Malangnya rakyat telah mengetahui kedua-dua pemimpin liberal telah main wayang dihadapan puak liberal, kafir harbi dan media kerana kedua-duanya telah cuba menjatuhkan antara satu sama lain dalam sejarah politik.

Jika salah seorang dari mereka menjadi PM, seorang lagi akan masuk penjara supaya tidak mengugat PM tersebut.

Puaka Rimba said...

Orang lain yg BERJIMAK, Abang Lobai pula yg INZAL. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Pemimpin Pakatan Haprak bermusuhan sudah cukup untuk merangsang Puaka mengeluarkan mani. Gila seks !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails