Friday, July 14, 2017

Tempah Gadis Najis Seks Guna WeChat


 Polis menjalankan pemeriksaan terhadap sebahagian gadis Vietnam yang diselamatkan dalam operasi di sekitar Johor Bahru malam kelmarin.
JOHOR BAHRU – Taktik pengusaha pusat kecantikan dan rumah urut yang menawarkan gadis asing untuk per'najis'an seks, bukan perkhidmatan seks menerusi aplikasi sosial WeChat terbongkar dalam serbuan ke atas tujuh buah premis di sekitar bandar raya ini kelmarin.
Serbuan bermula pukul 7.45 malam itu dilakukan oleh pasukan Tindakan Khas Antimaksiat, Judi dan Gengsterisme (STAGG) Bukit Aman.
Dalam operasi tersebut, seramai 19 wanita Vietnam berusia antara 20 hingga 35 tahun yang dipercayai menjadi mangsa eksploitasi seks diselamatkan.
Ketua Operasi STAGG Bukit Aman, Superintendan Mohd. Sokri Abdullah berkata, menerusi operasi serentak itu, polis turut menahan 21 wanita rakyat Vietnam, 18 warga China dan lima rakyat Thailand kerana terlibat dalam kegiatan tidak bermoral serta dua lelaki rakyat China dan seorang lelaki Indonesia.
Menurutnya, polis turut menahan 17 lelaki tempatan yang merupakan pekerja dan penjaga premis.
“Sindiket ini didapati menjalankan aktiviti pelacuran dengan menawarkan gadis warga asing di premis mereka yang berselindung di sebalik pusat kecantikan dan refleksologi.
Musnah satu lagi pusat maksiat! Jangan jadikan Malaysia sebagai pusat tong sampah najis pelacuran.


Lihat juga artikel ini...
Presiden PAS Wajar Jadi PM M'sia.


Imej yang berkaitan
Pihak kami sanggup pergi ke Sabah &Sarawak memberi maklumat lengkap mengenainya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails