Thursday, July 13, 2017

K-Pop. “Aku Ditipu Abang.." Rintih Gadis S'pura Ini.

"Aku Ditipu Abang K-POP" - Rintih Gadis Singapura Ini

HALAMAN HIBURAN

APAKAH kerana K-Pop? 

Penyebab gara-gara jatuh kasihan kepada seorang jejaka Korea Selatan, gadis Singapura ini telah ditipu lebih S$13,000 (kira-kira RM40,000). 

Begitulah nasib malang yang menimpa seorang gadis seberang tambak Johor ini apabila mendapati dia telah ditipu oleh seorang jejaka Korea Selatan berumur 20 tahun. Atas dasar kasihan, mendengar kisah sedih yang kononnya sedih diceritakan oleh jejaka tersebut, gadis ini bernekad untuk meminjamkan wangnya sendiri.

Ini rintih sedihnya, perkongsian gadis tersebut di laman Facebooknya:
Gadis ini turut menyatakan bahawa jejaka tersebut dikehendaki oleh pegawai polis dan pegawai imigresen Korea atas sebab dia tidak hadir serta tidak mahu mengikuti latihan ketenteraan di Korea Selatan. Di Korea, melarikan diri daripada latihan ketenteraan adalah suatu kesalahan yang besar.

Oh, adakah ia kerana cintakan budaya K-pop? (IH)

Lihat juga artikel ini...
Presiden PAS Wajar Jadi PM M'sia.


Imej yang berkaitan
Pihak kami sanggup pergi ke Sabah &Sarawak memberi maklumat lengkap mengenainya.

1 comment:

Anonymous said...

Sesungguhnya manusia jahil dan sesat berada dalam kerugian kerana mereka menolak kebenaran (Islam) dan menyembah kehendak hawa nafsu serakah mereka sendiri. Akibatnya mereka ditipu oleh manusia jahat dan keji !

Dan terdapat manusia malang yang suka membodohkan diri sendiri dengan bersekutu, bekerjasama dan bersekongkol dengan puak munafik liberal dan puak kafir harbi menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat islam !!! Hentikan kebodohan bertingkat ini kerana musuh Islam tidak mampu memberikan hidayah kepada mereka!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails