Monday, July 24, 2017

Muslimah Ratu Cantik Australia Timbulkan Kemarahan ..



SEORANG gadis Muslim atau muslimah pelarian Bosnia sebelumnya telah memenangi Pertandingan Ratu Cantik Australia 2017 yang diadakan baru-baru ini.

Esma Voloder, 25, yang berhijrah dari Bosnia ke Australia sejak kecil merupakan penganut agama Islam dan sedikit sebanyak kemenangannya itu mencetuskan ‘kemarahan’ di kalangan penduduk beragama Islam di sana.

Mengapa? Kerana Esma berpendapat 'untuk menangkis tangkapan ‘konservatif’ sesetengah pihak, Esma percaya kemenangannya itu diharap dapat membuka lebih ruang agar masyarakat Islam diberi lebih peluang untuk meneroka bidang-bidang yang dianggap taboo contohnya seperti pertandingan ratu cantik yang disertainya'..

Itu sebenarnya pandangan yang sesat dan menyeleweng dari agama Islam yang sebenar. Sedangkan  Islam melarang pertandingan ratu cantik yang mendedahkan aurat disertai oleh golongan Muslimah.
Susulan kemenangannya itu, Esma akan mewakili Australia dalam pertandingan akhir Ratu Cantik Dunia 2017 yang akan diadakan pada 18 November ini. Esma dikatakan pemegang ijazah dalam bidang psikologi dan kini ditabalkan sebagai penganalisis jenayah di Melbourne. (IH)

IKLAN IH
Hasil carian imej untuk tukang gunting rambut lelaki

Dikehendaki Segera!! Tukang Gunting Rambut Lelaki 
-Berpegalaman mengunting rambut lelaki pelbagai usia. 
-Pendapatan basic komisen boleh dirunding. 
-Disiplin, jujur dan amanah amat diutamakan. 
-Ciri-ciri tambahan, berketerampilan kemas dan mudah mesra. 

Kelebihan / Kemudahan 
- Majikan yang prihatin 
- komisyen dan gaji terjamin. 
- lokasi Kedai yang bersih,selesa dan menarik dikelilingi 
oleh ramai penduduk. 
- Berdekatan dengan Surau dan kedai makan. 
- kedai berhawa dingin. 

Lokasi : Meru Kelang Selangor.

Hubungi: 
Muaz;:
Sila hubungi.. 
018 2018342 atau 
011 33111321

4 comments:

Anonymous said...

Menjadi Ratu dosa besar, malukan agama Islam konon.

Perbuatan pemimpin dan ulamak yang sibuk menceritak pasal dosa dan maksiat, lantas membiarkan rakyat menderita lagi berdosa besar dan menghina agama Islam.

Rasuah, salahguna kuasa, zalim, penindasan rakyat dan mencuri khazanah Negara dah jadi budaya Islam.

Yang satu dunia tahu yang Negara Islam seperti Malaysia, Indonesia, Pakistan, Bangladesh, Iran, Afghanistan, Tunisia, Turki, Mesir dll adalah pakar dalam mentakarah duit haram dgn jalan rasuah dan salah-guna kuasa, tu semua budaya Islam ker? Tak menghina dan mertabat Islam ker perbuatan mereka itu?

Yang satu dunia tahu, orang Islam pengotor, sampaikan kesucian Mekah dan Madinah pun dicabul dengan sampah sarap sebab sikap pengotor warga Islam. Kedai dan rumah orang Islam mana2 kat dunia ni kotor. Kelantan pun kotor juga. Sikap pengotor macam tu tak merendahkan mertabat Islam ?

Mana ada Negara Islam yang maju, bersih, amanah dan menjaga kesosialan masyarkatnya. Menjadi umat Islam di Negara Islam adalah bala dan ujian yang terbesar kepada umat akhir zaman ini.

Semua warga Negara Islam, hidup macam dalam neraka, miskin dan melarat. Berjuta2 orang dari Negara Islam yang majoritinya penduduknya 90% seperti Gambia, Mali,Sudan, Somalia, Iran, Pakistan & Bangladesh bercita tinggal di Negara kafir. Mereka sanggup mati dilaut dari tinggal di Negara Islam yang mundur dan miskin.

Minggu lepas, BBC ada buat documentary, OUR WORLD", pasal orang Iran yang berduyun2 masuk Kristian di Belanda. Dah 45 ribu dalam masa 10 tahun. Tak termasuk Somalia, Albania, Turki, Arab dan Afghanistan yang murtad di Norway, Sweden, Belanda, USA, Canada dan German.

Bangunlah. Cuba kaji kenapa mereka murtad. Kebanyakan mereka telah hilang keyakinan yang agama Islam tidak membawa kebaikan kehidupan mereka di dunia. Sikap ulamak yang hanya cakap pasal dosa dan maksiat, tetapi berdiam punca mereka murtad. Perbuatan sperti kezaliman pemimpin islam, rasuah, salahguna kuasa, mengabaikan social rakyat, rakyat pendapatan rendah tapi barang mahal menbuat orang Islam meninggalkan agama setelah mereka mengedari yang Kristian lebih menjaga keperluan social rakyat

Katanya Kau pernah Australia, tapi kau sibuk check skirt pendek, minum arak, betina tak pakai coli, sampaikan kebaikan Negara Kafir seperti pendidikan dan perubatan percuma kau tak nampak.

Memanglah Allah Butakan mata kau dari melihat kebaikan. Di sana, orang tua diberi pencen, 2 kali seminggu nurse dan tukang cuci datang ke rumah mereka untuk memeriksa kesihatan dan mencuci rumah. Ada tak Negara telah ambil kebajikan orang tuanya seperti mereka. Kerajaan PAS Kelantan ada buat ker? Begitu juga Bangladesh, Mesir, Jordan, Indonesia, Malaysia, Sudan, Yemen..ada buat macam itu

Anonymous said...

abih tu ko nak ke mak ko jadi ratu cantik

Anonymous said...

Banyak lagi berita lain yg lebih penting.
Mengapa harus cerita pasal perempuan sahaja.

Anonymous said...

kalau nak cari berita pasal lelaki sila ke web lain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails