Sunday, January 31, 2016

PAS Antara ISIS Dan Leberal.. Isu Semasa. -Tuan Ibrahim Tuan Man.



Video: Ceramah Isu Semasa - Ustaz Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man

8 comments:

Anonymous said...

PARTI AJARAN SESAT PENJUAL AGAMA

An Anonymous said...

Tak bawak lari kerusi ADUN dan AP..
Tak langgar sumpah bai'ah..
Tak langgar harta wakaf..

Pun dah digelar parti ajaran sesat.. Cuba bygkan kalau PAS buat semua kerja2 di atas..apa lah agaknya yg paling teruk nak digelarnya..

An Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Tuang Presideng Agama Pas selalu ponteng parlimen mkn elaun haram. Suka buat fitnah, maki hamun dan mengkafirkn org lain yg tk beragama Pas.

Guru kencing berdiri walaunta kencing berlari..

HUDUDUITTT..TAKBURRR 3X

An Anonymous said...

Macam ni low class punya hujah patutlah setiap program PAN x de sambutan..

Anonymous said...

Tuang presideng kaki ponteng low class walaunta2 no class at all.

Kata ahli pas ada berjuta2 lemon yg demo tppa dtg cuma 5000. kah kah kah

Pas parti org tua 60thn dah nak masuk kubur. Amanah baru 6bulan pun Pas dah rasa goyang. kah kah kah

Pas pasti berkubur di Kelantan. Takburr 3x

Anonymous said...

muka dah la tak cerdek.. cakap sorang2 bersemangat terbakar.. berani ka tuan berahem ni kalau berdebat dengan puak yg dituduh liberal?

Anonymous said...

Kalau nak debat tunggu jer altontowi RM10000, mokhtar senek almauunah, altakiiri kerpok lekor,nik amar tongkat ali, alabduhi buduwi & al al al al ibnu hashim al anu ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails