Wednesday, December 02, 2015

Benarkah Mat Sabu Sokong Syiah Syria, Bunuh Puak Sunni.. Ini Buktinya?

Mat Sabu ada hubungan dengan regim Bashar Asad, pembunuh Sunni Muslim di Syria?



Mat Sabu ada hubungan dengan pembunuh Sunni Muslim di Syria semasa beliau dalam PAS lagi?

Mat Sabu melawat pengganas Syria, regim Basyar Asad, yg menipu Mat Sabu sedang Mat Sabu tak tahu dia kena tipu…

..lalu Mat Sabu masa dalam PAS ketika itu sudah ada hubungan dengan regim Basyar Asad yang juga sebenarnya ada hubungan talibarut dengan ISIS…..Mat Sabu cuba melarikan diri dari penglibatan dia dengan Asad dan ISIS.

(albangikuching.wordpress.com)

12 comments:

Anonymous said...

knplah begitu mudah dibodohkan admin ni? carilah kat internet. syrian girl bagi ceramah. syria false. nanti dptlah mcm2. crisis actors.

syria ni 60% sunni. alawit 13%. majoriti tentera bashar adalah sunni. tak ada pun mrk memberontak? mufti syria pun sunni. azmin mustafa skrg belajar agama disyria. dia tak kena bunuh pun! bukalah minda. apa sebenarnya yg dilakukan oleh kafirin dan munafiqin.

lihat sj di libya iraq syria afghanistan. semua negara2 ini suatu ketika tidak tunduk kpd amerika. sebb tu ditubuhkah alqaeda utk lwm rejim russia. amerika hasut org Islam lawan musuh mrk di afghanistan. begitu juga diIraq. ditipunya dunia konon Saddam ada senjata pemusnah besar2an. bila george bush gertak "you are either with us or against us" negara2 sunni berlumba2 menyokong tindakan bush. mrk lebih takut kpd amerika dr takut pd Allah swt.

semua ini utk selamatkan israel. dihancurkan negara2 yg memusuhi israel. knp sunni tak berjihad di arab saudi yg hari2 membunuh org awam yemen? sbb amerika tak suruh?

Anonymous said...

Kah4..
Mmg bangang..
Setakat jumpa nak tahu khbar berita terus dituduh syiah
kalau cam tu..banyak la lg yg syiah..
Pemimpin2 pas...pemimpin2 umno.

Kah4.
bangang4

Anonymous said...

Syiah dah keluar, liberal dah keluar,
tunggu wahabiyah pulak keluar PAS, then boleh lah ramai ramai join PAS.

PAN pulak, apa beza dgn Melayu PKR dan Melayu DAP ?

Anonymous said...

Yang jelas ialah tuang presideng Mat Sabun Al-Syiah dan parti PANdir telah menjadi balaci sifu roket penang mali dan gelang mali untuk melemahkan atau memusnahkan parti Islam supaya negara ini mengekalkan budaya sekular liberal yang bersifat hedonisme untuk diamalkan oleh kaum-kaum jahiliah. Jelas tuang presideng and the gang telah berbohong konon mahu mengalahkan parti DumBno dalam PRU14 tetapi sasaran sebenar tuang presideng PANdir ialah parti Islam.

Anonymous said...

KISAH PERCINTAAN ANTARA TUANG PRESIDENG PARTI PANdir DAN IMAM-IMAN SYIAH

Semasa pengganas-pengganas Syiah Al-Sesat sedang sibuk membunuh kanak-kanak, perempuan, pemuda dan pemudi dan orang dewasa dan orang tua kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah di Iran, Iraq dan Syria, pemimpin-pemimpin parti PANdir termasuk tuang presideng Mat Sabun Al-Syiah pula menjalinkan hubungan kasih sayang dengan pemimpin-pemimpin Syiah. Mat Sabun Al-Syiah dan parti PANdir dan imam Syiah berpisah tiada ibarat murid dengan gurunya.

Kita tahu balaci-balaci Syiah dan imam-imam Syiah telah mencela dan menghina Aisyah isteri kesayangan Rasulullah s.a.w. dan sahabat-sahabat Rasulullah saw dan sedangkan Rasulullah sangat mencintai Aisyah dan melarang orang Islam mencela atau menghina sahabat-sahabat Rasulullah saw.

Di antara kesesatan Syiah ialah menghalalkan zina melalui nikah mutaah walaupun Nabi Muhammad s.a.w. telah mengharamkan nikah Mutaah. Apakah hukum menghalalkan yang haram?

Balaci dan imam Syiah mendakwa imam-iman Syiah bersifat maksum sedangkan kita semua tahu hanya nabi dan rasul yang bersifat maksum dan Nabi Muhammad s.a.w adalah rasulullah yang terakhir. Ini bererti keturunan Nabi Muhammad s.a.w. tidak bersifat maksum maka imam-imam Syiah juga tidak bersifat maksum.

Puak-puak Syiah mendakwa bahawa al-Quran yang ada pada tangan orang-orang Islam sekarang ini tidak lengkap dan terdapat juga beberapa ayat yang telah diubah2. Malah, mereka mengatakan yang ada cuma 1/3 sahaja. Ini bererti Syiah telah berbohong dengan mendakwa Al-Qur'an tidak lengkap dll sedangkan kita semua tahu bahawa Allah sentiasa memelihara dan menjaga Al-Qur'an berdasarkan ayat Al-Qur'an berikut:

"Sesungguhnya Kamilah yang menurunkan Al-Quran, dan Kamilah yang memelihara dan menjaganya."(Al-Hijr 15:9)

Taqiyya (tipu helah) adalah ajaran pokok Syiah di mana Imam-imam Syiah dan pengikut-pengikut Syiah telah menggunakan hadis Syiah palsu dan mengganggap hadis dhaif (lemah) sebagai hadis sahih untuk menipu dan memperdayakan kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah.

Sejarah juga telah membuktikan bahawa menteri-menteri Syiah dan puak-puak Syiah telah bersubahat dengan Hulagu dan pengganas-pengganas Mongol menghancurkan empayar khalifah Islam, memusnahkan Baghdad yang menjadi pusat tamadun Islam dan membunuh 1 juta orang Islam di Iraq.

Kerajaan Iraq yang dikuasai puak Syiah telah membentuk pasukan pembunuh yang dinamakan Briged serigala di bawah arahan Kementerian Dalam Negeri Iraq dan dianggotai oleh komando-komando Syiah dan pasukan pembunuh Syiah telah menyiksa dan membunuh beribu-ribu orang Ahlus Sunnah wal Jemaan yang tidak bersalah di Iraq.

Bukankah tindakan pemimpin-pemimpin parti PANdir menjalin hubungan kasih sayang dengan imam Syiah adalah satu bentuk pengkhianatan terhadap Ahlus Sunnah wal Jamaah? Maka tidak wajar pemimpin-pemimpin parti PANdir menjalin hubungan kasih sayang dengan Syiah yang sedang membunuh orang-orang Islam(Sunnah wal Jamaah) dan menyelewengkan ajaran Islam.

Anonymous said...


Sebenarnya Anon 9:43 AM telah membuat komen tidak berasas untuk menafikan apa yang sedang berlaku di Syria. Sebenarnya 74% daripada rakyat Syria adalah kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah tetapi tentera Syria dikuasai oleh puak Syiah. Ini menyebabkan puak-puak Syiah bebas menindas,menzalimi, menyiksa dan membunuh kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah.

Sebagai contoh keganasan Syiah Syria:

Rejim Ba'ath Syiah Syria telah menindas kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah sejak tahun 1970an. Tentera Syiah Syria telah melakukan pembunuhan beramai yang dinamakan 'Hama Massacre' dalam tahun 1982 di mana tentera Syiah Syria telah membunuh 40,000 kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah.

Perang Saudara di Syria bermula apabila rejim Baath Syiah menangkap dan menyiksa kanak-kanak Ahlus Sunnah Wal Jamaah selama beberapa minggu dan membunuh kaum Muslim Ahlus Sunnah Wal Jamaah yang mengadakan demonstrasi mengutuk teindakan rejim Baath Syiah menyiksa kanak-kanak.

Sekarang tentera Syiah Syria telah menyiksa dan membunuh beratus ribu kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah yang tidak bersalah !

NOTA: Saya tidak menyokong ISIS yang ditubuhkan oleh Israel dan Amerika. Saya menyokong kaum Muslimin Ahlus Sunnah Wal Jamaah mempertahankan diri merea dari kekejaman pengganas Syiah dari Lebanon, Syria, Iraq dan Iran.

Anonymous said...

Perbalahan n pembunuhan di timur tengah bkn kerana mazhab tp krn politik. Saudi bunuh org yaman. Saudi barua amerika. Syria n yaman memang target amerika utk dipecahkan. Presideng pas chai wat ape? Parlimen pun ponteng. Bila nk bentang akta 355? Masa bentang pi jepun makan angin. Huhu. Malang pas chai ni. Ulamak no wibawa. Tk bole jd pemimpin ummah. Lemah minda. Pengikut pas walaun buta. Sedih aku.

Anonymous said...

Senenarnya walaun2 dan ularrrmak2 pas dengki dan takut dgn kejayaan PAN yg diterajui olh Mat Sabu.
maka disebarkan fitnah jahat utk memburuk2kan.

Kenapa walaun2 dan ularrrmak2 menhadi demikian..Ya..jawapannya..kerana Tuang Presideng nya pong..kaki fitnah. Rakyat nampat ularrr yg berbelit dikepala bukan lahi serban.

Anonymous said...

Gila mat sabu ni... ISIS pun dia...ASAD pun dia.... Mmg bebal albangi ni

Anonymous said...

Khalawat pun dia, amoi pun dia, mcm mcm dia punyalah jahat sampai tak terkira jahat Mat Sabu ni A sampai Z
Patutlah PAS takut sangat terlampau sangat kejahatan Mat Sabu, tergugat iman ustaz ustaz apa tah lagi orang biasa.
Nasib baik PAS prihatin kalau tak mampus manusia melayu kat Malaysia tersesat jalan dek kerana manusia bernama Mat Sabu ni

Anonymous said...

Kesilapan presideng hadi awe. Mudah melabel dgn jebon barua broker sesat sekular liberal taghut pengkhianat mesti dihapuskan. Tidak gemar mesyuarat ponteng parlimen. Memutus perkara secara veto. Presideng ada veto ke? Suka ug dgn umno sejak 2008. 2014. Suka buat kenyataan hina org lain. Umno x sejahat firaun katanye. Suka dgr nasihat menantu ding ayam lebih drp ajk pusat. Janji nk bentang akta 355 tp ponteng parlimen pi jepun. Bila nk bentang? Gemar u-turn. Ajk pening. Nk jadi penasihat kpd bn. Nasha dah jd penasihat najib dlm Gmm @ gua mau masshuuk. Bole pakai ke nasha ni. Ikut je bontot najib. Malunye kita ahli pas. Diperbodoh oleh depa. Bye

hanimasra said...

lalu puak ISIS sudah bertaburan cirit birit di Suria sekarang..askar Basyir dapat membebaskan kebanyakan negara mereka dari tangan pengganas.Tolong le pergi bantu IS sokongan US,Saudi dan Israel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails