Thursday, October 15, 2015

PAS Johor Lumpuh? Lihat Ini..

 Biar gambar bercerita..



PAS Johor terus mengorak langkah ke mercu kejayaan. Program JELAS 13.0 DMPNJ di SERTIK, AYER HITAM .....  Satu lagi tanda PAS Johor "TIDAK LUMPUH", bahkan semakin semarak dan berkembang pesat...

Lihat..

12 comments:

Anonymous said...


Berjuta-juta jin telah mendaftarkan diri mereka sebagai ahli parti Kuali dan berita ini amat mengembirakan sifu penang mali dan tuan guru DAPig yang sibuk mengajar ajaran sesat untuk menentang hukum Allah di negara ini. Ini bererti puncak gunung, awan, hutan rimba, sungai dan laut sekarang telah berada dalam genggaman parti Kuali dan DAPig. Selepas PRU14, parti Kuali dan DAPig akan menubuhkan kerajaan bunian untuk memerintah puncak gunung, awan, hutan rimba, sungai dan laut. Presiden Syiah, amoi manja dan pengikut-pengikutnya (mazhab?) pasti akan gembira dengan pembentukan kerajaan bunian yang baru.

Untuk menjayakan penubuhan kerajaan bunian, macai, barua dan balaci dikerah untuk mencipta pelbagai cerita karut dan dongeng untuk menfitnah ulama-ulama. Macai, barua dan balaci BANGSAT !

Anonymous said...


Oh patutlah kita tidak nampak penyokong-penyokong parti kuali dalam majlis propaganda Kuali-DAPig.....Rupa-rupanya jin yang tidak boleh dilihat manusia biasa!

Anonymous said...

Byk perempuan dari lelaki, perempuan akal nya pendek sikit. Mcm mak mak makcik makcik kak kak UMNO, Kena tipu pun masih jadi penyokong taksub. Tu realiti wanita

Anonymous said...

begitu acuan jadilah kueh itu seperti acuanya.begitu perangai presdien begitujugalah peranagi bloger dan ahli2nya yang masih tingal dalam acuan Pas.komen pun bersikap menhina,ini ajaran dan didikan presiden bukan ajaran islam.muhasabahlah wahai Ibn Hasyim ,nama seperti arab je ,tetapi jiwanya entah membawa kearah mana,

Anonymous said...

Pungut budak2 sekolah agama bolihlah denngan cara di brainwash kan miondanya,

Anonymous said...


Muslimat kalau keluar PAScai nanti suami kena baiah taklik/cerai...
PAScai + PERKASA = PASASA.

Anonymous said...


Muslimat aje, mana yang lelakinya? Mungkin apa yang dikaatakan PAS Johor dah lumpuh tu ada kebenarannya, tenaga kelakiannya dah hilang

Anonymous said...

Yg komen ni dah rasa masuk surga. Sebut hadi awang ingat pil kuda. Cuba lihat kuliah,tahajud yg kita tak tahu, ziarah jenazah, talil, mcm2 lg amalan beliau yg membawa keakhirat.. kita takat mana???

Anonymous said...

tu blum campur perkasa lagi tu....pas akan gegarkan johor....pru14 johor milik pas....yeyeye

Anonymous said...


Setelah membaca komen-komen badut-badut dan pelawak Kuali dan DAPigs terhadap wanita, bolehlah kita buat kesimpulan bahawa badut dan pelawak Kuali dan DAPigs suka menghina wanita. Mereka lupa ibu mereka juga adalah wanita ! Kesian parti tidak bermoral membentuk badut-badut dan pelawak yang sombong, buta, pekak dan bodoh !

Anonymous said...


Mohon tuan ibnuhasyim delete ajaran sesat 'Bapak Rahmad Bastian' di atas.

Anonymous said...

Salam semua,

Sebut Haji Hadi ingat pil kuda??? Banyak lagi, isu kafir-mengkafir, sembahyang dua imam semua bermula daripada beliau yang tidak cermat membaca kitab mustika hadis!!! Ulama-ulama salafussalih tidak pernah sesuka hati kafir-mengkafir dan sebagainya.

Dengan tidak mengetepikan amalan tahajud, ziarah dan sebagainya, dosa fitnah pil kuda pun besar juga, belum lagi dosa mentafsir secara semberono sampai ke peringkat sembahyang dua imam!!! Beliau manusia walaupun kita mengiktiraf sebagai ulama, bukan bermaksud beliau maksum sampai taraf Nabi Muhammad S.A.W!!!

Sama seperti Ustaz Nik Abduh, bapa beliau Tuan Guru Nik Aziz kata Bersih halal dia boleh kata bersih haram!!! PAS sekarang sudah berbeza haluan daripada zaman almarhum Nik Aziz dan Fadzil Noor dah macam menjual agama!!!

Ingat,jangan kata kita mencaci ulama. Mencaci tu seperti melabel DAPig, memfitnah Presiden Syiah dan sebagainya. Tak takut dosa ke fitnah2 orang tu Syiah??? Macam ni ke Parti Islam??? Dah tak kenal dosa pahala!! Islamik ke macam tu!!!

Macam apa yang saya tulis pendapat saya sendiri. kita bukan ajaran Kristian yang lansung tak boleh menegur paderi. Nik Aziz ulama besar kata bersih halal, anak dia Nik Abduh kata bersih haram, kita tahu ilmunya tidak sebanding dengan bapa beliau. Nak ikut Nik Abduh ke Nik Aziz???

Nik Aziz tidak pernah pun memfitnah pil kuda, kafir mengkafir dan sebagainya. Tak kisahlah nak tunjuk kekuatan sokongan kepada PAS, yang penting kebenarannya. Kalau dah asyik fitnah-memfitnah, maki-memaki kebenaran apa???

Yang jahil,

Nobody

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails