Monday, May 04, 2015

Perkosa Bayi Umur Sehari Dinyatakan Bersalah. Gila..


Stuart Young memperkosa bayi itu sejak umur sehari hingga berumur tiga bulan. Seorang lelaki dinyatakan terbukti bersalah merogol seorang bayi laki-laki berumur satu hari serta dua anak-anak lain.  

Stuart Young memangsa anak-anak itu antara November 2008 dan Disember 2013 di pelbagai lokasi di Edinburgh, Scotland. Di persidangan di Mahkamah Edinburgh diungkap, serangan pada anak berumur satu hari itu berlanjutan sehingga bayi itu berusia tiga bulan.  

Persidangan yang berlangsung seminggu lamanya itu juga mendedahkan bagaimana, pada bulan November 2008, Young memperkosa seorang bayi perempuan yang berusia enam bulan.Dia terus melakukan serangan seksual itu hingga Disember 2013 ketika sang gadis kecil berusia lima tahun.

Pada bulan Julai tahun 2013, ia juga melakukan penyalahgunaan seksual kepada seorang gadis kecil berusia sembilan tahun di sebuah alamat di Stenhouse, Edinburgh. Juri menyatakan Stuart Young bersalah untuk dua tuduhan rogol dan satu tuduhan kekerasan seksual. 


Hukuman yang akan dijatuhkan baru akan dibincangkan kemudian. Namun di persidangan itu hakim Paul Arthurson QC berkata kepada Stuart Young: 

"Anda dipidana kerana sejumlah kejahatan yang benar-benar berakhlak buruk dan tercela. Anda patut mendapat hukuman (berat) yang sepadan dengan darjah kejahatan anda."

Gila... (IH)

1 comment:

IbnAbdHalim said...

Hukuman yg paling sesuai ialah dipotong koneknya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails