Friday, February 06, 2015

Diseret Berbogel, Kerana Buat Maksiat Dalam Tandas. Mengapa?

Main mesum di toilet bar, pasangan Inggris diseret bugil 
PASANGAN muda di sebuah pub di UK dicekup polis ketika sedang berbuat maksiat dalam tandas. Polis menembak dengan semburan lada dan mengheret mereka keluar kerana mereka enggan berhenti melakukannya.

Pegawai bar melaporkan perempuan berusia 23 tahun dan lelaki 30 tahun itu kepada polis selepas mendengar suara bising dari tandas wanita, seperti dilapor Mirror, Selasa (3/1). Pasangan itu menuju tandas pada pukul 20.30 waktu setempat.
Setelah ketahuan, mereka bersembunyi di dalam tandas, beberapa polis menyerbu masuk.

"Mereka melawan dan mula menendang-nendang. Lelaki itu berteriak dan mengumpat polis," kata seorang sumber kepada the Sun.

Saat diseret keluar, beberapa polis sedang memakaikan baju ulang tahun lelaki itu. Seorang polis perempuan pula cuba memakaikan pakaian wanita itu tapi dia menolak.

"Perempuan itu juga meronta-ronta sehingga dia harus disembur lada," kata sumber tadi.

Polis kemudian berjaya menahan mereka dan memaksa keduanya memakai baju, tapi wanitanya menolak. Pasangan itu lalu digari dan diangkut dengan kereta polis. Keduanya ternyata sedang mabuk berat.

"Semua pengunjung bar melihat dan mendengar apa yang terjadi. Sangat memalukan," kata seorang saksi.

Itulah bahaya arak kencing iblis. Bila lagi kerajaan Malaysia hendak bertindak tegas dan keras terhadap arak seperti yang dikehendaki oleh agama Islam agama bagi Persekutuan? (IH)

5 comments:

maae said...

Kenapa selalu sangat aibkan H2O dengan paparan gambar ini ?

Anda Islam atau "jenis" Islam ? Jika faham, ia tidak di ajar pun dalam kalimah Nya... cukup-cukup lah bersandiwara...

Anonymous said...

Suruh yang baik, tegah yang mungkar. Itulah dakwah.

Pegi belajar lagi. Bengong!

Anonymous said...

aib masa lalu jangan disebarkan,mkn dia dah taubat

Anonymous said...

dari Muaz bin Jabal R.A meriwayatkan bahawa Rasulullah S.A.W.Barangsiapa memalukan saudaranya yang muslim dengan sesuatu dosa yang dia telah bertaubat dengannya,ALLAH tidak akan mematikannya sehinggalah dia sendiri terjerumus kedalam dosa tersebut (HR Tarmizi)

Anonymous said...

Aib masa lalu dan sekarang, mana ada taubat? Arak berselerak. Perlu sebar dan dakwah. Tolak kerajaan dan pemimpin yang tidak Islamik.

Satu lagi bengong, tak faham.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails