Tuesday, February 03, 2015

Dia Diperkosa Oleh 3 Perempuan

Ditodong pistol, pria di Afsel diperkosa tiga perempuan Bandar Johannesburg Afrika Selatan. (c) shutterstock 

Seorang lelaki di Bandar Johannesburg, Afrika Selatan telah dirogol. Seperti yang dilaporkan oleh Daily Sun (1/2), lelaki yang tidak disebut namanya itu ditahan dengan pistol oleh tiga perempuan di dekat pusat beli belah di pinggir bandar.

Semasa lelaki 21 tahun ini hendak membeli-belah saat sebuah kereta Toyota Tazz mengandungi tiga wanita bertanya arah kepadanya. Ketika dia ingin menjelaskan laluan yang ditanyakan, mendadak sebuah pistol diacukan ke kepalanya.

Salah satu wanita itu menyuruh lelaki ini masuk. "Kepada penyiasat, korban mengaku ketiga suspek berusia 40-an tahun," kata sumber polis.

Kereta ini berjalan keliling bandar Johannesburg, sebelum seorang dari mereka memaksa lelaki itu menanggalkan seluruh bajunya. Dia lantas terpaksa melayani nafsu jahat ketiga perempuan tersebut di kerusi belakang.

Setelah puas memperkosa, lelaki ini ditendang keluar kenderaan. "Dia tidak boleh mengingat nombor plat kerana dipasang terbalik."

Lucunya, korban mengaku pemerkosanya cantik-cantik dan memakai baju kemas. Tapi di menutut kesnya disiasat. Soalnya lelaki ini bimbang ketiga wanita itu sengaja ingin menyebar penyakit menular seksual pada para lelaki tersebut. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails