Thursday, February 05, 2015

Sophia Cahill, B/Model Bogel Playboy Dah Taubat, M'sia Bila Lagi?


Model Playboy ini tobat difoto bugil
Sophia Cahill. ©Mirror

Sophia Cahill, bekas model bogel majalah lelaki dewasa Playboy mengatakan dia sudah tidak merasa selesa lagi bergambar bogel.

Meski tidak menyesali perbuatannya di masa lalu, perempuan asal Inggeris itu berkata dia kini sudah berada pada fasa berbeza dalam hidupnya, seperti dilapor Mirror, Isnin (2/2).

Perempuan seksi berusia 31 tahun itu berkata dia memang senang berpose bogel untuk membantu ekonomi keluarga dan memenuhi keperluan material. Namun kini dia menyatakan dirinya sudah berbeza.

"Saya orang yang berbeza. Saya tidak menentang diri saya sendiri. Tapi kini saya berada pada keadaan mental yang berbeza dalam tahap hidup saya," kata dia.

Menurut dia, perempuan boleh kelihatan mengagumkan pada usia 35 hingga 40 tahun. Tapi tidak ada orang yang mahu melihat perempuan setengah bogel pada usia itu.

"Sebab apabila kita sudah mencapai usia itu, hal yang seksi bagi perempuan adalah kebolehan mereka. Bukan diambil gambar bogel di majalah."


Oleh itu puak-puak bogel di Malaysia, insaflah!  Bogel dalam ertikata, 'mereka berpakaian tetapi telanjang' seperti tercatat dalam hadis Nabi SAW. (IH)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails