Wednesday, June 05, 2013

Rahsia Di Sebalik Tarian Bogel -B/Pekerja K/Malam Johor.

BAGI saya cerita tarian bogel ataupun tarian separuh bogel tidaklah pelik kerana di negara kita, Malaysia kerajaan yang memerintah melalui mandat rakyat telah sekian lama memberikan keizinan.

Saya berpengalaman pada tahun 1991 hingga 1993 berkerja di 2 buah ‘Night Club’ di sekitar Johor Bahru dan saya masih ingat pada malam-malam tertentu, setiap malam Sabtu atau malam Ahad akan diadakan tarian yang dinamakan “Tiger Show”, model atau artis wanita dari dalam negara dan luar negara dijemput untuk buat persembahan.

Di sana kita boleh lihat bagaimana budaya lucah dipaparkan kepada orang ramai tidak kira peringkat usia dan saya pasti itu bukan perkara baru.

Dalam hal ini, MCA mengetuai dalam projek mendapat untung dalam merosakan rakyat Malaysia tidak mengira kaum, puncanya adalah Umno itu sendiri, bagaimana Umno boleh suka dan merestui apa yang dilakukan MCA tanpa tegas membantah, Umno kehilangan ‘telur’ bila berhadapan dengan pemimpin MCA.

Kita semua sedia maklum bahawa pemilik kelab-kelab malam seluruh negara hampir kesemuanya dimiliki oleh kaum cina, kelab-kelab dangdut pula dimiliki oleh orang Melayu dan ditambah pula berpuluh-puluh ribu pusat karaoke.

Di sebalik pusat-pusat hiburan yang saya maksudkan yang pasti telah mendapat kebenaran oleh pihak berkuasa sejak merdeka, siapa pihak berkuasa itu kalau bukan kerajaan yang memerintah yang diketuai oleh Umno.

Berita serbuan demi serbuan ke pusat-pusat hiburan yang dipaparkan untuk umum hanyalah auta belaka, serbuan itu bukanlah untuk membasmi gejala sosial secara menyeluruh bahkan sekadar hendak beritahu pihak penganjur “kalau lu mau berhibur lu mesti ada lesen”.

Saya berani berkata demikian bukan apa, kalau benar kerajaan ikhlas dan jujur mahukan Malaysia bebas daripada gejala yang tidak bermoral dan tidak sihat itu maka kerajaan Umno/BN sepatutnya menutup terus pusat hiburan yang dimaksudkan, pada saya tiada jalan lain lagi.

Saya kira dan penuh yakin bahawa ramai pimpinan MCAlah yang terlibat secara langsung dalam menjayakan pusat-pusat hiburan itu dengan sokongan pemimpin-pemimpin Melayu Umno.

Rakyat 47% yang telah memberi mandat kepada Barisan Nasional dalam PRU13 yang lepas 100% bertanggungjawab dalam segala bentuk celaka yang dibuat oleh kerajaan yang memerintah.

Pihak berkuasa polis, Anti dadah atau Jakim hanyalah menjalankan tugas dan usaha PAS dalam membantah program menjahanamkan otak rakyat serta program menjauhkan rakyat dengan Allah swt akan berterusan sehingga hari kiamat.

PAS tidak akan tunduk dan duduk diam.
Batu Pahat, Johor 5 Jun 2013

Lihat sebelm ini... 
E-Buku IH-67: Kisah-kisah Bogel (3)
E-Buku IH-67: Kisah-kisah Bogel (3)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails