Sunday, June 02, 2013

Ini Juga, Wanita Ditangkap Tak Berpakaian, Bukan Kerana Zina..

Guru wanita sekolah menengah setapak ditangkap tanpa pakaian ??
GARA-GARA tidak dapat menahan nafsu, sepasang kekasih berasmara di dalam sebuah rumah di Kampong Batu 9 disini di cekup penduduk, polis dan pegawai penguatkuasa Pejabat Agama Islam Daerah Hilir Perak, baru-baru ini.

Setiausaha Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampong (JKKK) Kampong Baru, Batu 9, Ahmad Bahrom, 59, berkata, penangkapan itu dilakukan setelah penduduk mengintip gerak geri pasangan itu selama dua minggu di rumah milik ibu bapa lelaki tersebut yang dikatakan telah menjadi tempat pasangan itu melempiaskan nafsu.

Menurutnya juga, sebelum ini, ibu bapa lelaki berkenaan dikatakan telah menasihatkan anaknya supaya bernikah dengan gadis pilihanya itu tetapi lelaki tersebut sengaja melengah-lengahkan untuk berkahwin.

“Ketika serbuan dibuat ibu bapa lelaki itu dikatan tiada dirumah, ia memaksa kami untuk memecah pintu depan rumah tersebut yang dikunci kerana pasangan tersebut dikatakan enggan untuk memberi kerjasama.

“Lelaki yang berusia 30-an tersebut adalah seorang kontraktor di kawasan Changkat Jong manakala teman wanitanya yang berusia 25 tahun yang berasal dari Terengganu, adalah merupakan seorang guru yang bertugas si sebuah sekolah menengah di Setapak, Kuala Lumpur, kata ketika ditemui.

Ahmad berkata, ketika serbuan dilakukan, lelaki berkenaan didapati hanya memakai tuala sahaja sementara teman wanitanya berselimut dan berada di atas tilam.

Katanya, pasangan kekasih itu juga gagal menunjukan dokumen yang mengatakan mereka adalah pasangan suami isteri yang sah ketika diminta oleh pegawai penguatkuasa Jabatan Agama Islam Perak, Hilir Perak.

Pegawai penguatkuasa Pejabat Agama Islam Daerah Hilir Perak enggan memberi maklumat dengan alasan semua kenyataan hanya boleh dibuat oleh Pegawai Penguatkuas di Ibu Pejabat Jabatan Agama Islam Perak di Ipoh. – biswardihasbi (Diangkat dari
ZAKRI ALI RANGKUTI)


Komen Weblg Ibnu Hasyim: Mengapa perlakuan najis zina begitu menjadi-jadi? Kerana penajis-penajis zina itu ditahan bukan sebab zina.. tapi sebab 'berkhalwat', rogol kalau di bawah umur walau suka sama suka, dan lain-lain... 

Jadi semata-mata 'zina' tiada peruntukan menurut undang-undang Islam untuknya.. Apalagi mahkamah sivil.
Lihat sebelum ini..

2 comments:

Anonymous said...

apa barang letak gambar betina bogel. . cukup2 lah tu

Anonymous said...

Tak paham-paham lagi, jangan tenfok le..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails