Sunday, October 30, 2022

Komen pagi ini: Terkulai dirangkul Bangla, seks..

 

Gambar hiasan...

Komen Rakyat dalam blog ini..

11 comments:

1 Anonymous said...

Udah udah lah Tun..ingat mati jangan kejar doonia ni ssgt...

Maakkk aaii..!!

Kecewa bebenoo Tun Mahathir Mohamad nampaknya bila keinginannya untuk bekerjasama dengan PN ditolak mentah-mentah oleh Mahiaddin Md Yasin.

Kalu sebelum PRU14 lalu, Tun Mahathir juga sanggup mencari Anwar hingga ke mahkamah, tentulah tidak mustahil beliau juga boleh tiba-tiba sampai ke WTC untuk mencari Ahmad Zahid Hamidi.

Lagi pun, hanya UMNO dan BN saja pilihan yang tinggal untuk diajak bekerjasama bagi mengelakkan GTA hilang nyawa dalam politik negara.

Tanpa bekerjasama dengan sesiapa, habislah GTA jawabnya, bahkan Langkawi pun mungkin tak mampu dimenangi juga.

Belum terlambat lagi, carilah UMNO dengan segera sebelum tarikh 5 November tiba.

Mana tahu, tiba-tiba UMNO nak.. Kali nak join UMNO bebas kan jangan lupo mintak maap fitnah jijik kau pado Bossku, kata kan ini semua kerja Zety Taufik Ayman Nik Faisal dan Jho Low amacam Tun...!! kikiki

Nampak nya Tun terlupa satu perkara umo dah lanjut, muko tatau malu dah kendur kedut seribu sesudah lah tu... ingat mati kubo kata mari rumah kate pergi...

Udah udah lah tu... jangan kejar doonia ni ssgt...

2 Anonymous said...

Sementara isteri isteri itu curang dan khianati suami, abam anuwar dan mat sabun curang dan khianati Islam dan bumiputera. Terkulai dalam rangkulan komunis dapig.

Abam anuwar terkulai sambil merengek nak kerusi pm. Mat sabun terkulai dan merengek spy nafkah bulanan diteruskan. Sebagai imbalan rengekan abam anuwar dan mat sabun, permintaan komunis dapig supaya Islam dan bumiputera ditibai secukupnya. Maka berfungsilah abam anuwar dan mat sabun dalam ceramah ceramah dengan menghentam segenap pimpinan termasuk tghh.

Sayangnya abam anuwar dan mat sabun terhadap komunis dapig, mengatasi sayangnya abam anuwar dan mat sabun terhadap agamanya dan bangsanya sendiri. Tapi mat sabun adalah syiah berkiblatkan syiah iran.

Unknown said...

Waw. Yakinnya anda. Jika Islam. Tak takut ke, kena cr kat padang masyhar hasil fitnah anda. Udah2lah tanam kebencian antara kaum

Unknown said...

Ingat wpun anda tk suka. Jangan menzalimi bangsa lain..

Unknown said...

Duk kata ph hancing 22 bulan.. 60 tahun tu nk kata apa

6 Anonymous said...

Pesan pesan dan nasihat pada orang Melayu di PRU 15.

Semua orang Melayu sesama bangsa Melayu berantakan bercakaran, berbunuhan sesama sendiri angkara seorang Cina bernama Jho Low. Jho Low dan kaum DAP@
LeeKwanYew tepok tangan lihat sesama Melayu bercakaran saksi betapa bodoh bangang Melayu berantakan.

Awas kenyataan lidah bercabang sang fitnah jijik ini. Bila Atok boboi dan legasi nya nak mampos dolu dolu dalam Kerajaan BN@UMNO dan 2 kali Boboi diterajang masuk longkang dari kerusi MB Kedah. Kalah pula jawatan naib presiden dalam pemilihan UMNO maka Atok marah marah pada Bossku maka Tun mintak nyawa pada PKR@PH dan menjelekkan Tun kata DAP okeyy..

Fakta si Boboi pecah rekod 2 kali melingkup dari kerusi MB Kedah belum pernah di buat orang lain kecuali si Boboi.. AMINNN

Bila Atok nak mati sebab tertebuk muka sendiri dalam Pakatan Harapan dolu tuh maka atok mintak nyawa skali lagi. Atok mintak nyawa pada orang Melayu semula dengan jadi acah acah power Melayu Islamik balik dan acah acah power jadi ultra Melayu dan acah acah bermusuh musuhan dengan Parti DAP@LeeKwanYew.

Kena ingat cepat cepat yer di mana fakta Tun masa jadi PM ke 7 ultra Melayu ini telah dibaruakan DAP@LeeKwanYew. Hasil jadi barua DAP@LeeKwanYew ialah Pulau Batu Putih yang timbul tenggelam pun Tun sanggup sedekah kan pada Singapura pada anak Lee Kwan Yew....

Fakta semua pemimpin utama dari utara ini ialah kesemua pulau pulau strategik negara depa pi sedekah pada orang asing. Depa juga cuba gadai akidah dng COMANGO Gereja , LGBT, Syiah dan Pluralisme Agama sambil acah acah power jadi ultra Melayu Islamik..

Momentum Acah acah power Melayu Islamik ini akan berterusan hingga lah PRU 15 untuk meraih sempati orang Melayu sambil atok berlakon air mata lagi teresak esak menangis hingga keluar air mata buayanya. Kunun nya demi orang Melayu sedangkan matlamat utama atok adalah utk selamatkan Boboi nya dan PejWang.

Bila dah dapat kuasa balik Tun akan buat buat buat lupa dan janji mula dicapati sambil kencing berdiri. Tak cukup dng janji dicapati amalan Tun selterusnya ialah menghina dan caci maki mengutuk bangsanya semula.

Tun akan maki hamun orang Melayu Pemalas, Melayu tak tahu berniaga (yg bodoh berniaga tu anak anak Tun )sambil bailout dan beri projek jota jota pada kroni Cina Malaysia berkiblat pada DAP@LeeKwanYew.

Dalam masa yg sama atok akan balilout perniagaan anak anak nya yang melingkup rugi sambil mengutuk dan menghina orang Melayu...!! Bila untung Tun kata anak anak nya pandai berniaga, bila rugi suma mintak dibailout.. sebenarnya anak Tun lah yang bodoh bangang berniaga.

Masa itu orang Melayu kena lah ingat balik fakta Tun jadi barua DAP@LeeKwanYew dilantik jadi PM ke 7. Hanya dengan angkara seekor Cina Jho Low yg lesap jadi beruang dakwa ex IGP si Bedul lantikan Tun semua orang Melayu dibatuapi dan di adu domba.

Kalau Singaura Lee Kwan Yew lansung tak percaya pada orang Melayu Singapura, di Malaysia apa ke sial nya pemimpin Melayu terhegeh hegeh beri muka berlebih lebihan dalam urusan kerajaan pada kaum Lee Kwan Yew@Jho Low ini...!!?

Hanya dengan seekor Cina Jho Low saja semua bangsa Jho Low dari DAP@PAP di Singapura tumpang tepuk tangan sambil ketawa terbahak bahak guling guling bersama kaumnya melihat betapa kebodoh bangangan barua mereka terdiri pemimpin Melayu dlm PH ini bercakaran dan berantakan sesama Melayu.

Persoalan yg timbul bodoh sangat ker orang Melayu nih semua sektor nak bergantung harap pada kaum Jho Low@Lee Kwan Yew dalam semua bidang sedangkan Lee Kwan Yew lansung tak beri muka pada kaum Melayu Singapura dalam setiap urusan negara Singapura..!?

Inilah Bahana akibat jadi barua belaan parti kaum Jho Low iaitu DAP@LeeKwanYew..!!

Sifir Tun ini mudah dibaca cari gaduh buat fitnah jijik sampai mati demi selamatkan si Boboi dan legasi Kerala ini. Tetapi ramai orang Melayu mudah lupa dan mudah termakan umpan gula gula beracun Tun ini..

Fakta Boboi 2 kali melingkup dari MB Kedah dan melingkup bertanding jawatan dalam UMNO, makna kata Boboi ini sangat mudah untuk dilingkupkan...!!

7 Anonymous said...

Menjilat parti kafir harbi yang memusuhi Islam dan umat Islam menjamin tempat penjilat dalam neraka kecuali bertaubat.

8 Anonymous said...

Malangnya puak kafir HARBI menzalimi Islam dan umat Islam.

9 Anonymous said...

Cukuplah 22 bulan puak kafir harbi dan barua liberal mereka menindas Islam dan umat Islam dan kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu dan politik persepsi dll.

Jika 22 tahun, lu fikirlah sendiri. Lihatlah bagaimana PAP menipu dan menindas Islam dan umat Islam secara pentadbiran di Singapura.

10 Anonymous said...

Jangan lupa komunis dapig menzalimi orang Islam dan penduduk tanah melayu. Nenek moyang mereka datang dari cina dan menzalimi punduduk sini. Mereka bunuh satu balai petugas bukit kepong. Bukan setakat bunuh. Mereka cincang jenazah jenazah.

Jangan lupa mereka melepaskan pembunuh adib petugas bomba. Tiada peri kemanusiaan. Mereka ganggu masyarakat asal negara ini.

Sekarang mereka kata masyarakat asal zalim kerana mempertahankan budaya asal.

11 Anonymous said...

Komunis dapig kurang berceloteh dlm pru kali ini. Kerana parti khianat rakyat (PKR), dah pun melakukan celoteh ikut silibus komunis dapig.

Komunis dapig menguasai tindakan. PAN kata cangkat jong milik dr muhamin. Tapi komunis dapig say no to PAN. Komunis meletakkan calonnya sendiri.

Bagaimana PAN dikontrol oleh komunis dapig, begitulah pas cuba dikontrol oleh komunis dapig. PAS terpaksa tinggalkan kerjasama dengan komunis dapig. PAS memahami tersirat komunis dapig dlm isu icerd, arak, judi. Kerana agama dan bangsa, PAS tidak akan khianat kpd Islam dan bangsa.

Begitulah sayangnya PAS kepada bangsa dan agama. Beza dengan pan yg sayang kpd komunis dapig.

6 comments:

Anonymous said...

Sudah menjadi lumrah alam keeana upah dedak cap roket puak PANdir lidah biawak sanggup menyokong dan menjilat puak kafir HARBI yang memusuhi Islam dan umat Islam.

Maka puak PANdir sanggup menjadi pelawak dan badut mencipta cerita karut marut untuk membela tuan kafir harbi mereka dan menegakkan benang terlamoau basah.

Malang bagi mereka kerana puak kafir HARBI hanya melihat pengkhianat Melayu @ barua kafir HARBI sebagai diapers pakai buang sahaja.

Anonymous said...

Kenapa rakyat mesti tolak abam anuwar?

Kerana abam anuwar tidak dapat menguasai komunis dapig. Bakal pm tidak dapat membatalkan keputusan komunis dapig meletakkan calon di cangkat jong. Cangkat jong sudah pun diletakan calon oleh pan. Calon itu ialah dr muhamin sulam. Tapi komunis dapig berkeras mahu meletakkan calonnya.

Parlimen teluk intan diambil oleh komunis dapig. Dun pasir berdamar juga diambil oleh komunis dapig. Sekarang dun cangkat jong pun nak dirampas oleh komunis dapig.

Apa yg abam anuwar buat?

Dalam ceramah abam anuwar, bukan main lagi hentamannya kepada pemimpin lain. Rupanya ucapan yg keras datang dari sorang yg bersifat sotong. Boleh muat ikut sebarang lubang dan ruang.

Jangan tempah maut. Jika sekarang abam anuwar tidak dapat kuasai pee hancing, cuba bayangkan jika abam anuwar jadi pm. Bila komunis dapig kata hapuskan bahasa melayu dalam spm, abam anuwar akan jawab, " OK BOSS. BISA DIURUS."

Abam anuwar banyak beri harapan dalam ceramahnya masa pru14. Akhirnya ternyata retorik dan palsu. Berdasarkan situasi teluk intan, retorik dan janji palsu akan muncul lagi. Retorik dan janji palsu tidaklah bahaya sangat. Yg merbahaya ialah tidak dapat kawal pee hancing dan akur dengan perintah komunis dapig.

PILIH ABAM ANUWAR BERERTI PILIH PM BONEKA KOMUNIS DAPIG.

Anonymous said...

Talkin untuk Brother Anwar Bin Ibrahim

Wahai Brother.. Rafizi Bin Ramil itu kuda kayu Tun adalah benar tiada yang benar malah benar belako...

Wahai Brother... Rafizi tak pernah kutuk atau pertikai rasuah anak penakan Tun dlm UKSB adalah benar belako..

Wahai Brother Anwar Bin Ibrahim si Rafizi langsung tidak membantah dan mengkritik Tun Mahathir adalah benar dan benar benar blako..

Wahai Brother.. Awas Bang Non Rafizi bukan kau yang punya, Rafizi itu Ahmad Albab Kerala yang punya itu pun benarrr semuanya..!!

Wahai Brother Maka lagakan kuda kayu Tun si Rafizi Vs Azmin Mat Blurr di Gombak itu yang sepatutnya dipasti berlaku.!! Lagakan Rafizi vs Azmim di Gombak. Depa semua barua Tun Mahathir itu benar blako

Tanya Rafizi kuda kayu Tun formula dia suma ke laut dalam senyonyong itu benar benar bako....

Wahai Brother Tun setuju bailout maka berlaku Bailout dan rompak lagi...Rafizi kuda kayu Tun tidak membantah pun bailout adalah benar semuanya..

Wahai Brother Rafizi Kuda kayu Tun Mahathir nak buat petisyen jangan buat PRU masa banjir itu benar...

Wahai Brother ..Rafizi ada beratus formula turun harga barang minyak kereta dsbnya semua ke laut dalam satu pun Tun tak bantah dan buat tak kisah pun benar semua nyo

Wahai Brother Mat Sabu beri gelaranan Al Jubori pun adalah benar semuonya..

Wahai Brother..Menutuh China Doll sampai hilang jam Omega itu benar belako..

Wahai Brother..Can I Fuck You Today (C.I.F.U.T.) sambil makan karipap pusing itu benar belako

Wahai Brother... gambau CCTV dari kondo sebelum makan karipap pusing pun benar..

Wahai Brother Anwar harus bertaubat Kapal Sink yang cakap pun benar benar berlaku semuo nyo

Kami serahkan demer semua dan urusan urusan demer kepada yang Maha pencipta yang lagi maha kuasa hingga ke hari pengundian di Tambun selepas PRU 15 nanti.

Kami ucapkan selamat tinggal pada Brother Anwar Bin Ibrahim dan PKR pada maha pencipta kamik serahkan pada Mu untuk demer semua berbondonh bondong mengundi menolak kamu di hari bangkitnya rakyat melihat kamu tersungkur di pintu Parlimen Tambun selepas PRU 15 nnti hendaknya. Aminn

Patihah

Anonymous said...

Nak susun senarai pm. Ini panduan kasar.

1) Atok kerala - flip flop
2) Wak - banyak kes
3) Bang Mail - Banyak pressure dari presiden
4) Abam anuwar- boneka komunis dapig
5) Abah - punya pendirian
6) Ayah cik - politik matang

Anonymous said...

Wah puak kafir harbi dan barua munafik liberal menfitnah ulama Islam sebagai fasik kerana ulama Islam menentang kemungkaran dan kesesatan.

Anonymous said...

Ikut ranking. Abam anuwar paling koman/kodi.
Paling busuk. Sebab benang ada pada komunis dapig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails