Friday, May 29, 2020

'...dia (Tun M) akan mencari rumah rohani sejati dengan DAP..' -Helen Ang


Sumpah laknat Najib nampaknya mengena

Friday 20 Dec 2019, Najib took an oath in Masjid Jamek Kampung Baru on the matter of Altantuya.
PM #6 swore in the mosque that he had never met the Mongolian and did not order her killing.
His sumpah: “Jika saya berdusta, maka laknat Allah SWT atas diri saya dan jika saya benar, maka mereka yang memfitnah saya dan tidak bertaubat akan dilaknat oleh Allah SWT di dunia dan akhirat.”

👇🏽

In an interview with Malaysian Gazette two weeks ago, Najib remarked, “There are people who said that Pakatan Harapan fell 66 days after I uttered the sumpah laknat”.
I can sympathize with such an oath that Najib made.
The setan-setan politik in our midst memang pandai tipu, bohong, putar-belit and suka fitnah orang tapi they are adroit enough to couch their duplicity in the cloying language of Peace & Love.
Yesterday, Mahathir‘s membership in Pribumi – the party he founded – was “nullified”. So now Mahathir appears to be partyless.
But not to worry, he will find his true spiritual home with the DAP.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Renung-renunglah ayat di atas oleh Helen Ang ini. 
"The setan-setan politik in our midst memang pandai tipu, bohong, putar-belit and suka fitnah orang tapi they are adroit enough to couch their duplicity in the cloying language of Peace & Love.
Yesterday, Mahathir‘s membership in Pribumi – the party he founded – was “nullified”. So now Mahathir appears to be partyless.
But not to worry, he will find his true spiritual home with the DAP."
Ertinya: Politik setan-setan di tengah kita memang pandai tipu, bohong, putar-belit dan suka fitnah orang tapi mereka cukup tegas untuk meniru kepalsuan mereka dalam bahasa kesunyian Peace & Love.
Semalam, keanggotaan Mahathir dalam Pribumi - parti yang diasaskannya - "dibatalkan". Jadi sekarang Mahathir nampaknya tidak berparti.
Tetapi tidak perlu risau, dia akan mencari rumah rohani sejati dengan DAP.

1 comment:

Anonymous said...

Atuk Kerala, bang non dan Mike Al-Syiah adalah boneka pakai-buang ternakan parti kafir Harbi DA-Pigs. Mereka adalah alat DA-Pigs untuk memecah-belahkan dan melemahkan kaum Melayu Islam supaya DA-Pigs boleh berkuasa semula untuk menindas Islam dan umat Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails